Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopit, miksi inhoatte miniöitä?

Vierailija
15.03.2026 |

Jos istun kahvipöytään anopin viereen nousee anoppi saman tien pois, jos ravintolassa ainut vapaa paikka on minun vieressäni menee yksin viereiseen pöytään istumaan. Tässä vain joitain esimerkkejä. 

Olisi mukava kuulla anopeilta, millaisia tunteita miniät teissä herättävät? 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa käytöstä, mutta mietin johtuuko käytös oikeasti siitä että hän on anoppi ja sinä miniä. Ehkä hän vaan noin yleisesti on kusipää.

Vierailija
2/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän näissä keskusteluissa miniät inhoavat anoppeja.  Kuten aloituksessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte molemmat samassa  lähiökuppilassa anopin kanssa?  No ehkä on mukavampi hörppiä eri pöydässä. Voi kavaljeerien kanssa vapaaammin jutella.

Vierailija
4/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää kyky naikkoset  karmeeta katseltavaa ja kuunneltavaa. Puhelin kourassa  selfieitä ottamaan ja siitä masennutaan, ei jaksa, ei haluu....

Vierailija
5/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuinka kieroja ja julmia naiset on ja miten ne kohtelee miehiä. Ja tottakai puolustan omaa lastani kieroilulta ja julmuudelta  minun velvollisuus äitinä on puokysraa poikaani kun olen ainoa nainen koko maailmassa joka ei näe poikaani vain hyväksikäytön kohteena 

Vierailija
6/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä oletuksia minusta :D Ravintolassa syömässä olimme, en ota ikinä selfieitä, enkä sukulaisten seurassa tai lapseni hereillä ollessa käytä puhelinta. Nyt lapsi päikkäreillä. 

Vierailija
7/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänhän näissä keskusteluissa miniät inhoavat anoppeja.  Kuten aloituksessakin.

T, anoppi 

Vierailija
8/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit voi valita, sukulaisia ei eli se on vaan kestettävä puolin ja toisin. Onneksi sukulaisia ei tartte nähdä joka päivä;)

Vierailija
9/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan ihana miniä! Emme tosin (vielä) ole kovin läheisiä, sillä olen pyrkinyt kunnioittamaan poikani parisuhdetta, enkä kuulumisia kummempia juurikaan kysele. Tai ylipäätään puutu heidän asioihinsa

Vierailija
10/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:llä kaikki naiset vihaa äitiään ja anoppiaan. 

Vierailija
11/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan inhoa poikani vaimoa. Mukava ihminen hän on.

Vierailija
12/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kuinka kieroja ja julmia naiset on ja miten ne kohtelee miehiä. Ja tottakai puolustan omaa lastani kieroilulta ja julmuudelta  minun velvollisuus äitinä on puokysraa poikaani kun olen ainoa nainen koko maailmassa joka ei näe poikaani vain hyväksikäytön kohteena 

Hyväksikäytön kohteena? Mitä niin erinomaista pojassasi on, että häntä kannattaa hyväksikäyttöä?

Minun ei olisi tullut mieleenkään hyväksikäyttää ketään.

Me olemme hyvin tasa-arvoisia niin kotitöiden kuin rahan suhteen

Ap 

Vierailija
13/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on insestuaalinen suhde poikaansa. Normaalia anoppia ei pitäisi kiinnostaa aikuisen lapsensa touhut millään tasolla, korkeintaan etäisesti että "jaa juu". 

Jenkeissä on villejä tarinoita siitä, miten anoppi on feikannut sydänkohtauksen naisen synnytyksen aikana, että poika meneekin hänen luokseen sairaalaan ja nainen synnyttää yksin :'D

Älkää koskaan sekaantuko mammanpoikaan, naiset

Vierailija
14/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalista valtapeliä ja ns. kaapin paikan näyttöä. Taustalla jotain epätervettä tarvetta osoittaa, että äiti on tärkeämpi kultapojalleen kuin puoliso ja lapset (vaikka sen tulisi mennä juuri toisin päin). Osa nykyisistäkin anopeista on elänyt vielä aikakaudella, jolloin miniän asema puolisonsa suvussa oli koiraakin huonompi.

Vierailija
15/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhea, todistat vain omaa kierouttasi ja julmuuttasi

Vierailija
16/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana miniä. Vietämme aikaa ihan kahdestaankin. Kevään kohokohta on aina, kun käymme yhdessä ostamassa pihoille kukkia ja samalla lounaalla puutarhakeskuksessa. 

Vierailija
17/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalista valtapeliä ja ns. kaapin paikan näyttöä. Taustalla jotain epätervettä tarvetta osoittaa, että äiti on tärkeämpi kultapojalleen kuin puoliso ja lapset (vaikka sen tulisi mennä juuri toisin päin). Osa nykyisistäkin anopeista on elänyt vielä aikakaudella, jolloin miniän asema puolisonsa suvussa oli koiraakin huonompi.

Siis jos puhutaan jostain sukuhierarkioista niin näinhän se on. Ainoastaan poika voi lähteä suvusta ja perustaa oman hierarkian, jos poika jää äitinsä helmoihin niin ei hän koskaan pysty eikä kuulukaan nostaa panopiikaansa tontin kuningattaren ohi. Ongelma näissä on siis se, että miksi poikaa ei ole vieroitettu, miksei hän lähde. Mitä taas sen miniän asemaan tulee niin suurinta osaa naisista ei kiinnosta miessukulaistensa pippelin nautinto, ja jos miniällä tai muulla sukulaismiehen vaimolla ei ole mitään muuta substanssia tai arvoa kuin se että tämä suostuu panemaan miestä, niin hän ei tule pääsemään edes lämpimiin väleihin näiden naisten kanssa. Ja miehet useimmiten valitsevat puolisonsa sen perusteella että kuka suostuu heidän s eksiorjakseen, ei sen että tämä nainen tulee varmaan tosi hyvin juttuun siskojeni ja äitini kanssa

Miniän tulee siis karistaa ihmeelliset odotuksensa jostain suvun kuningattaruudesta. Joko valita sellainen mies joka on onnistuneesti vieroittunut äidistään. Jos valitsee mammanpojan niin on aika varmaa, että asema on juuri tuo panopiika, siinä missä miehen ja äidin insestuaalinen henkinen suhde on vahvempi

Vierailija
18/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan kohdellut ketään julmasti, enkä kierokaan ole. 

Ei kannata projisoida, kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. 

Vierailija
19/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, mutta miniä ei vain ihmisenä ole millään lailla kiinnostava. Eikä pelkästään se, että hän on poikani puoliso, tee hänestä kiinnostavaa. 

Vierailija
20/63 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa, mutta miniä ei vain ihmisenä ole millään lailla kiinnostava. Eikä pelkästään se, että hän on poikani puoliso, tee hänestä kiinnostavaa. 

Tämä. 

Minullakaan ei ole mitään yhteistä miniän kanssa. Miksi hänestä pitäisi tykätä? Siedän kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän