Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurenmoinen Dyyni kakkonen nyt Tv5:llä

Vierailija
14.03.2026 |

Upea filmi

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/53 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sitä, olen nähnyt myös ne ekat tosi vanhat ja mulla on ne kirjat myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok elokuva. Olen lukenut ne kirjat joskus yli 30 vuotta sitten.

Vierailija
4/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusversio on paras elokuva koskaan teologisesta fanatismista ja sen käytöstä vallan työkaluna.

Vierailija
5/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saadaan 3. osa

Vierailija
6/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotein jotain näistä katsoa koska kehuttiin, en pystynyt puolta väliä pidemmälle kun niin sekavaa sontaa. Varmaan jollekin teineille kivoja juttuja.

Vierailija
7/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusversio on paras elokuva koskaan teologisesta fanatismista ja sen käytöstä vallan työkaluna.

Tuleeko nuo teemat hyvin esille myös elokuvassa? Vai onko se vain päähenkilön ns sankaritarina?

Vierailija
8/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitänyt siitä tolkuttomasta uskonnollisuudesta ja fanaattisuudesta mitä elokuvassa kokoajan oli. Tuli niistä fremeneistäkin mieleen lähinnä islamistit.

Vierailija
9/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska saadaan 3. osa

3-12 ja 10 alasarjaa tulossa.

Niin pilattiin star warskin.

Vierailija
10/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooooooooooooring.

Vierailija
11/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa nykytelkassa, että kaikki kanavat laittaa elokuvat aina samaan aikaan. Eipä tule nyt tätäkään katsottua. Olen katsonut tämän kyseisen leffan joskus ja olisi kivas toistamiseenkin katsoa, mutta kun ei ei niin ei. 

Vierailija
12/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin elokuvat täyttä sitä itseä annan pisteet 1/5 ja siinäkin on puolet liikaa.Trumpilla seisoisi kyllä kalu jäykkänä kun hän katsoisi kyseisiä teoksia.

Vierailija
13/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotein jotain näistä katsoa koska kehuttiin, en pystynyt puolta väliä pidemmälle kun niin sekavaa sontaa. Varmaan jollekin teineille kivoja juttuja.

Teineillä ei keskittyminen riitä, joten sekavalta siksi sulle tuntuu

Vierailija
14/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmittaa nykytelkassa, että kaikki kanavat laittaa elokuvat aina samaan aikaan. Eipä tule nyt tätäkään katsottua. Olen katsonut tämän kyseisen leffan joskus ja olisi kivas toistamiseenkin katsoa, mutta kun ei ei niin ei. 

Tää oli Suomen telkussa ensiesitys

Vierailija
15/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pitänyt siitä tolkuttomasta uskonnollisuudesta ja fanaattisuudesta mitä elokuvassa kokoajan oli. Tuli niistä fremeneistäkin mieleen lähinnä islamistit.

Niinhän ne pitkälti ovatkin. Aloittavat jihadin koko galaksissa.

Vierailija
16/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin elokuvat täyttä sitä itseä annan pisteet 1/5 ja siinäkin on puolet liikaa.Trumpilla seisoisi kyllä kalu jäykkänä kun hän katsoisi kyseisiä teoksia.

Sehän on juuri sellaista vastaan... eli sen moniulotteisuus tulee tässäkin esiin, sinä näet noin ja minä näin, joku muu toisin 

Vierailija
17/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin Lynchin -84-versiosta. Siinä on jopa jotain järkeä jos on lukenut kirjat. :D

Ja Sting Feyd-Raudhana!

Vierailija
18/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne pitkälti ovatkin. Aloittavat jihadin koko galaksissa.

Butlerin jihad oli terminaattorisota, jonka jälkeen AI kiellettiin koko galaksissa, tosin muistio ei mennyt Ixiin.

Vierailija
19/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin Lynchin -84-versiosta. Siinä on jopa jotain järkeä jos on lukenut kirjat. :D

Ja Sting Feyd-Raudhana!

Kyllä. Pidin itsekin siitä paljon enemmän vaikka Lynch otti aika paljon vapauksia.

Vierailija
20/53 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Sting Feyd-Raudhana!

Kyllä. Pidin itsekin siitä paljon enemmän vaikka Lynch otti aika paljon vapauksia.

Itse asiassa se on aika uskollinen kirjoille. Estetiikka kyllä on taattua Lynchiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä