Millaisia ovat lentäjien vaimot?
Täällä palstalla paljon puhetta piloteista ja suhteista. Millaisia heidän vaimot ovat?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Yhden lentäjän vaimon olen tuntenut. Entinen lentoemäntä ( kuten heistä moni). Kova puhumaan, jäi maahan ja teki lapsia. Normaali perheenäiti, ei mikään edustusihminen. Lentoemäntäajan mitat muuttuneet.
Itse asiassa kovin mini ei ole entinen emo. Olen lentäjän vaimo, mies lentää kotimaisella ja tunnen luonnollisesti kymmeniä lentäjiä perheineen. Ihan muutaman vaimon taustalla lentoemännän ura.
Entä millaisia ovat lentäjän pojat? Esim. verrattuna insinöörin poikiin?
Tai sitten esim. paperityöläisen poika? Onko hänkin sankari?
Vierailija kirjoitti:
Onpas mielenkiintoinen ketju!
Onneksi ei ole yhtään stereotypioita!
Onko eroa jos on hävittäjälentäjän vaimo tai liikennelentäjän vaimo? Entä jos ovat h-moja tai lepsoja?
Entäpä jos se vaimo on se lentäjä? Ja mies on lähihoitaja tai koti-isä? Onko mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos se vaimo on se lentäjä? Ja mies on lähihoitaja tai koti-isä? Onko mahdollista?
EIIII! PÄÄ LEVIÄÄ!!!
Hävittäjälentäjät ovat aika pieniä ukkoja. Eivät isot mahdu ohjaamoon.
Onko vaimo yleensä pidempi, koska hän on supermalli?
Vierailija kirjoitti:
Entä millaisia ovat lentäjän pojat? Esim. verrattuna insinöörin poikiin?
Tai sitten esim. paperityöläisen poika? Onko hänkin sankari?
Täällä vielä äsken kommentoinut vaimo. Kirjoitit tämän varmaan ehkäpä huumorilla, mutta haluan vain sanoa, että kaikki lapset ovat sankareita; olipa isä sitten lentäjä tai ihan mikä tahansa muukin.
Meidän perheessä lapset kasvatettu arvostamaan ihan kaikkia ammatteja ja töitä, eikä koskaan ns. nostettu jalustalle lentäjän ammattia tai mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi? Lentäjän vaimo vai toimitusjohtaja/DI:n vaimo?
Mä haluaisin olla lentäjän vaimo. Sitä paitsi Finnairilla on tosi paljon lentäjiä, jotka ovat myös DI koulutukseltaan <3
Vierailija kirjoitti:
Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Onko eroa jos on hävittäjälentäjän vaimo tai liikennelentäjän vaimo? Entä jos ovat h-moja tai lepsoja?
En tunne hävittäjälentäjien vaimoja, mutta useita liikennelentäjien vaimoja.
Kaikki tuntemani ovat perheenäitejä, joilla on alaikäisiä lapsia. Tunnen nimittäin lasteni koulun kautta. Ne keitä tunnen yhdistää ainakin korkea koulutus ja eivät ole mitenkään erityisen laitettuja vaan tavallisia perusnättejä ja fiksun tuntuisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Rahanahneita munahaukkoja.
Olipa rumasti sanottu. Monet lentäjät pariutuu jo nuorena eikä silloin välttämättä mies ole vielä edes lentäjä. Varmaan ainakin puolella lentäjistä on myös aiempi koulutus, usein jopa akateeminen. Monet parit tutustuneet jo siis ennen lentäjän uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun en ole lentäjän vaimoa testannut. Vielä.
Palomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomies
En usko, että teitä palomiehiä huolivat. Tiedän kyllä, että teillä omat faninne, mutta luulen että ovat erilaisia naisia he. Ja varmasti teillä palomiehillä flaksi käy, en sitä sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomies
No millainen oli se DI/TJ:n vaimo? Oliko hyvä? Tarjosiko 3lmea eri leikkelettä?
Yhden lentäjän vaimon olen tuntenut. Entinen lentoemäntä ( kuten heistä moni). Kova puhumaan, jäi maahan ja teki lapsia. Normaali perheenäiti, ei mikään edustusihminen. Lentoemäntäajan mitat muuttuneet.