Häiritsee Matleena Kuusniemen hampaat.
Mikseihän se oio niitä?
Kommentit (32)
Kyllä ristiinrastiin hampaatkin pitäisi oikoa vaikka purenta olisikin ok, varsinkin, jos kulmahampaat toisten päällä. Ja Kuusniemen hampaissa häiritsee se, kun suu menee niin vaikean näköisesti kiinni. Ei niinkään ulkonäkö haittaa. ap
koska olen tähän asti kestänyt niin kestän kyllä hautaa asti, ne on sentään terveet ja valkoiset vaikka vinot hampaat.
Jos joku tulee sanoon sanon että haista paska, kato ittees ekana peilistä ja tuu sitten sanoon jotain mun ulkonäöstä.
että kauniissakin ihmisissä on virheitä. Matleenalla on kauniit kasvot, ihanat hiukset ja käsittämätön kroppa ikäisekseen (s. -73), joten vinot hampaat tekevät kokonaisuudesta epätäydellisen täydellisen.
on kivaa, että on myös tuollaisia tavallisen näköisiä ihmisiä.
Paljon kivempi katsoa tuollaista " normaalia" ihmistä eikä mitään leikeltyä ja siloteltua nukkea.
Ja kuka nyt sanoikaan, että olisi liian laiha. Ei minun mielestäni. Ihan normaali yli 3-kymppisen naisen kroppa. Ei aiheuta minussa inhotusta eikä muuta.
kai se nyt on käsittämätön kroppa, kun on aikaa ja rahaa sen hoitamiseen !
Vierailija:
että kauniissakin ihmisissä on virheitä. Matleenalla on kauniit kasvot, ihanat hiukset ja käsittämätön kroppa ikäisekseen (s. -73), joten vinot hampaat tekevät kokonaisuudesta epätäydellisen täydellisen.
" käsittämätön kroppa" ? Millaisia vartaloita teillä on, jos tuo on käsittämätön?? Minusta ihan normaali terveen näköinen vartalo?? Jonkun Halle Berryn kohdalla voisin jo kommentin ymmärtääkin, mutta en tässä yhteydessä.
Ja " aikaa ja rahaa" : suomalaiset näyttelijät eivät todellakaan kylve rahassa ja mitä ajankäyttöön tulee niin mikäli on esim. teatterissa töissä niin päivät ovat usein kaksijakoiset eli ollaan päivällä harjoituksissa ja illalla esityksissä ja eipä siinä paljoa aikaa jää jumppailuun, jos haluaa muutakin tehdä.
Muistakaa ettei olla Amerikassa!
Hoikka, ei sellua, litteä vatsa, treenatut lihakset... varmaan joutunut jollekin treenille ennen Irtiottojen kuvauksia. Ja Suomessa näyttelijät eivät todellakaan ole rahakkaita...
Vierailija:
Hoikka, ei sellua, litteä vatsa, treenatut lihakset... varmaan joutunut jollekin treenille ennen Irtiottojen kuvauksia. Ja Suomessa näyttelijät eivät todellakaan ole rahakkaita...
- kuules nyt, ne nyhtävät joka haastattelusta yms ihan kivat liksat
Vierailija:
Vierailija:
Hoikka, ei sellua, litteä vatsa, treenatut lihakset... varmaan joutunut jollekin treenille ennen Irtiottojen kuvauksia. Ja Suomessa näyttelijät eivät todellakaan ole rahakkaita...- kuules nyt, ne nyhtävät joka haastattelusta yms ihan kivat liksat
No onhan normaali 30+ vartalo. Olet ehkä itse vielä 2-kymppinen ja luulet, että naiset rupsahtaa jo 30 täytettyään. Eipä ole paljoa eroa omaan tai ystävien kroppaan tuossa. Jollain timmimpi ja muodokkaampi ja joillain sporttisempi. Onko se se julkisuus, kun " kaunistaa" asiat vai missä vika? En siis sano, että ei olisi ihana jne., mutta ei mielestäni mitenkään poikkea ikäisistään. Ainakaan minun tuntemistani.
Lähemmäs nelikymppisenä vartalon pitäminen samassa kuosissa alkaa vaatia suurempia ponnisteluja, mutta ei kaikilla silloinkaan.
Vierailija:
No onhan normaali 30+ vartalo. Olet ehkä itse vielä 2-kymppinen ja luulet, että naiset rupsahtaa jo 30 täytettyään. Eipä ole paljoa eroa omaan tai ystävien kroppaan tuossa. Jollain timmimpi ja muodokkaampi ja joillain sporttisempi. Onko se se julkisuus, kun " kaunistaa" asiat vai missä vika? En siis sano, että ei olisi ihana jne., mutta ei mielestäni mitenkään poikkea ikäisistään. Ainakaan minun tuntemistani.
Ikää on kohta 35-vuotta. Ja edelleenkään tuo EI ole mikään normi 30+vartalo. En luule, että naiset rupsahtavat, vaan tiedän, että moni rupsahtaa kolmenkympin tienoilla. Ikävä asia, mutta se on fakta. Iho menettää kimmoisuuttaan, aineenvaihdunta ei enää toimi samalla teholla kuin parikymppisellä, raskaudet ja imetykset näkyvät, ensimmäiset rypyt ilmaantuvat... Sitä kutsutaan, katsos, vanhenemiseksi. Tietenkään kaikilla tuo rupsahtaminen ei etene samaa tahtia.
Tiedoksenne, että ei noista lehtihaastatteluista oikeasti paljoa makseta. Lähinnä se on sitä, että tulevalle elokuvalle/sarjalle haetaan lisää julkisuutta tms. Se on silkkaa mainontaa, jossa molemmat osapuolet voittaa.
Tutustukaa johonkin näyttelijään niin glamour katoaa...
Vierailija:
Niinpä, ei se vartalo vielä 30 + ala rupsahtaa, jos elämäntavat ovat pysyneet samana kuin mitä ne ovat olleet jo parikymppisenä
Lähemmäs nelikymppisenä vartalon pitäminen samassa kuosissa alkaa vaatia suurempia ponnisteluja, mutta ei kaikilla silloinkaan.
Aika monella kolmikymppisellä nimittäin elämäntavat muuttuvat aika radikaalisti. Siirrytään opiskeluista työelämään, saadaan lapsia, vietetään enemmän aikaa kotona ja perheen parissa. Kuten sanottua, osalla on hyvät geenit eikä kropassa vielä tapahdu muutoksia, mutta todella monella kolmikymppisellä naisella peli on ns. menetetty kropan suhteen.
kertaan) voin sanoa, että poikkeuksellisen timmi kroppa. Ei todellakaan ole joka tytöllä. Parikymppiset on usein hoikempia kuin kolmikymppiset, mutta kyllä ryhdistä ja notkeudesta näkee, että paljon töitä on tehty. Parikymppisenä sitä pääsee vielä helpolla, huvittaa just nämä mä voin syödä mitä vaan enkä liho- puheet. Odotas vaan, 30-40-vuotias saa jo ihan eri tavalla vartioida syömisiään.
Ilmeisesti minulla (34v, 2 synnytystä+imetystä) ja lähipiirilläni on sitten vain loistavat geenit tai jotain, kun vielä ei radikaaleja merkkejä rupsahtamisesta. Lasten saanti itse asiassa vain papansi tilannetta. Jotenkin kesken jäänyt teini-ikä hoitui loppuun ja kroppakin saavutti oikeat muotonsa. Ehkä sitten olen onnekas. 30+-normikroppaisena itseään ja monia muita pitävä.
Vierailija:
Tiedoksenne, että ei noista lehtihaastatteluista oikeasti paljoa makseta. Lähinnä se on sitä, että tulevalle elokuvalle/sarjalle haetaan lisää julkisuutta tms. Se on silkkaa mainontaa, jossa molemmat osapuolet voittaa.Tutustukaa johonkin näyttelijään niin glamour katoaa...
Mutta kyllä ne näyttelijät jotain siitä saa - ei sen aina tarvi olla riihikuivaa.
Matleena varmaan on pyytänyt kuntosalokortin... Hehheeeeee.
Vierailija:
Vierailija:
Tiedoksenne, että ei noista lehtihaastatteluista oikeasti paljoa makseta. Lähinnä se on sitä, että tulevalle elokuvalle/sarjalle haetaan lisää julkisuutta tms. Se on silkkaa mainontaa, jossa molemmat osapuolet voittaa.Tutustukaa johonkin näyttelijään niin glamour katoaa...
Mutta kyllä ne näyttelijät jotain siitä saa - ei sen aina tarvi olla riihikuivaa.
Matleena varmaan on pyytänyt kuntosalokortin... Hehheeeeee.
En edes muista, koska Matleena olisi viimeksi antanut haastatteluita. Yleensä Louhimiehen filmien promon hoitaa Louhimies ihan itse, ei näyttelijät niinkään.
Vierailija:
Vinot hampaat ovat nolot, siksi puhunkin maahan päin, ettei kukaan näe kamalaa suutani. Ja sinun kaltaisesi ovat kaikista inhottavimmat, joiden kanssa joudun tekemisiin. :(