Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset: uskallatteko deittailla?

Vierailija
14.03.2026 |

Mietin, kannattaako keski-ikäisen rumiluksen edes yrittää. 

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma saa seuraa, mutta lyhythiuksinen ja muutenkin miehekäs XXL nainen ei saa. Eli laihduta ja ota pidennykset, jos tarvitsee. Myös tyylikäs meikki (ei räikeä) auttaa.

Kyllä tuon näköinenkin nainen saa seuraa, voi saada jopa parisuhteenkin. Yritä sinä ymmärtää, että sinun naismakusi ei ole kaikkien muiden miesten maku.

Nyt piti katsoa alkkareihin, mutta nainen olen yhä. Pitkät hiukset ja hoikkuus ovat minua auttaneet enkä ole ollut sinkkuna kuin lyhyitä pätkiä elämässä, vaikka en kasvoiltani ole erityisen kaunis. 

Lähipiirin XXL-naisilla on vaikeuksia löytää suhdetta. 

Omat havaintoni ovat toisenlaisia. Isokokoisilla ja kauniskasvoisilla naisilla on aina miehet. Itse olen aina saanut olla yksin, jopa silloin kun liikuin paljon ja olin todella tikissä. 

- ap

Mulla eri kokemus. Olisivatko nämä naiset lihoneet parisuhteessa? Ja mies sitten salaa himoitsee hoikkaa vartaloa...

En tiedä, mutta naamasta rumaa naista kukaan ei halua katsella, olipa hoikka tai ei. 

- ap

Miehiä ei kiinnosta naama, tämä on monessa saunaillassa läpikäyty aihe. Tietysti jos rumuus on vaikka suuri syylä nenässä, se kannattaa poistaa. Normaali rumuus ei miehiä haittaa. En tosin edes usko, että olet "ruma". 

Kerrot että ole ollut hoikka ja silti ei ole vientiä. Puuttuuko sinusta lämpö? Miehet haluavat naisen, jonka kainaloon voi käpertyä ja avautua haavoistaan. 

Minulla on epäsymmetriset kasvot ja aknearpia. Kyllä olen ihan oikeasti ruma. 

- ap

Eli olet kuin kaikki muutkin? 🤣 Vaikuttaa että ongelmasi on huono itsetunto. Tämä näkyy usein huonona ryhtinä ja anteeksipyytelynä. Muuta vikaa sinussa tuskin on. 

Äläkä ajattele että sinun pitää olla täydellinen jotta voisit mennä nettitreffeille. Voit aloittaa rumista ja vanhoista niin itsetuntosi kasvaa.

Ei ryhtini ole mitenkään huono, enkä pyytele mitään anteeksi. Olen vain realistinen ulkonäköni suhteen. 

- ap

Sä olet päättänyt että olet ruma ja elät ruman rajoittunutta elämää. Lähipiirissä on tosi kaunis aknearpinen nainen.. mutta ei nämä auta kun olet päättänyt, että olet ruma. Tuo asenne on kehno eikä miehet halua naista, joka toitottaa täysin  keksittyä rumuuttaan. 

Toki arpinenkin nainen voi olla kaunis, mutta minä vain en satu olemaan. Lukuisat miehet ovat nimitelleet minua rumaksi mm. baarissa, minulle on huudeltu kadulla, minua on haukuttu jne. En mitenkään provosoinut noita tilanteita, satuin vain olemaan paikalla. Kyse ei ole mistään keksitystä rumuudesta vaan ihan todellisesta: sellaisesta, johon muutkin reagoivat. 

- ap

Tollanen on huutelu on hirveää, mutta se kertoo enemmän miehistä kuin rumuudesta. Epävarmat ja sairaat miehet huutelee epävarmoiksi kokemilleen ja erilaisille. He laskevat päässään että tuolla naisella on arpia, hän varmaan kokee olevansa ruma eli huudellaanpa. Tai tuolla on pisamia, kokeillaanpa miten reagoi pitsanaamaan.

Se huutelu ei tee susta rumaa. Mullekin on huudeltu ja lähes kaikille kavereille. Tiedätkö mikä on h*****n rumaa? 

Suomalainen mies, joka alistaa ja pahnoinpitelee naisia verbaalisesti kännissä, jotta kokisi edes sekunnin elämässään olevansa jotain. Ei ne huutelun kohteet.  

Täsmälleen näin. 

Minua on nimitelty jo lapsena näkyvän vammani takia. Teini-iässä opin meikkaamaan ja piilottamaan kasvoissa olevan vammani. Siitä lähtien miehet alkoivat kiinnostumaan kummasti seurastani. Sen jälkeenkin on satunnaisia känniääliöitä huudellut milloin mistäkin tarkoituksenaan vain pönkittää omaa egoaan alentamalla muita. Vartalo minulla on ollut enimmäkseen mallia urheilullinen. Nuorena aikuisena kävelin ystäväni kanssa minihameissa ja eikös joku idiootti vastaantulija alkanut huutelemaan jotain pattipolvista.

En antanut näiden lannistaa itseäni, vaan feikkasin itseni meikillä kauniiksi ja käänsin ihmisten tuijotuksen mielessäni niin, että katsovat, koska olen niin kaunis. Onnekseni rakastuin nuorena mieheen, joka ei säikähtänyt nähdessään minut ilman piilottelua. Se paransi hyvin itsetuntoa. Vanhemmalla iällä jouduin uudelleen etsimään elämänkumppania, mutta siinä vaiheessa ymmärsin jo, että kauneus on kaikilla katoavaista, eikä ulkoinen kuori ole todellakaan tärkeintä. Avoimin mielin kävin treffeillä ja tapasin uusia ihmisiä. Olin varautunut pitkään etsimiseen, mutta yllättävän nopeasti löysin mielettömän ihanan, upean ja rakastavan miehen, jonka kanssa olen saanut nauttia yhteisestä elämäntaipaleesta viimeiset 7 vuotta. t. toinen ruma

Vierailija
122/125 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta iloisuudesta. Itse olen nainen, mutta sellainen väkinäinen tekopirteys, että hymyillään kuin mainospersoona yliampuvalla tekohymyllä tyhjä katse silmissä on vähän ärsyttävää seuraa. Jos ei ole luonnostaan tai tiettynä hetkenä hyvällä tuulella, niin on hölmöä esittää iloista. Ja jos joku on perusluonteeltaan vakava, niin eihän se tarkoita, että sitä olisi joka hetki kivikasvona tai että olisi tylsä.

Tulee mieleen, että jos mies haluaa jatkuvasti hymyilevän naisen, että kaipaa vain pinnallista suhdetta ja vähään tyytyvän naisen.

Suomalaisista naisista suurin osa on jostain syystä huonolla tuulella tai jos ei huonolla niin ei ainakaan hyvällä tuulella. Noita vakavalta vaikuttavia nyrpeänaamaisia naisia on ihan tarpeeksi Suomessa. Kuka haluaa nyrpistelijän kanssa parisuhteeseen? Ei kukaan.

Tai jos jostain syystä olet onnesi kukkuloilla, mutta naamasi näyttää petolinnun pe*seeltä, niin kannattaa ehkä mennä jollekin itseilmaisun kehittämiskurssille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta iloisuudesta. Itse olen nainen, mutta sellainen väkinäinen tekopirteys, että hymyillään kuin mainospersoona yliampuvalla tekohymyllä tyhjä katse silmissä on vähän ärsyttävää seuraa. Jos ei ole luonnostaan tai tiettynä hetkenä hyvällä tuulella, niin on hölmöä esittää iloista. Ja jos joku on perusluonteeltaan vakava, niin eihän se tarkoita, että sitä olisi joka hetki kivikasvona tai että olisi tylsä.

Tulee mieleen, että jos mies haluaa jatkuvasti hymyilevän naisen, että kaipaa vain pinnallista suhdetta ja vähään tyytyvän naisen.

Suomalaisista naisista suurin osa on jostain syystä huonolla tuulella tai jos ei huonolla niin ei ainakaan hyvällä tuulella. Noita vakavalta vaikuttavia nyrpeänaamaisia naisia on ihan tarpeeksi Suomessa. Kuka haluaa nyrpistelijän kanssa parisuhteeseen? Ei kukaan.

Tai jos jostain syystä olet onnesi kukkuloilla, mutta naamasi näyttää petolinnun pe*seeltä, niin kannattaa ehkä mennä jollekin itseilmaisun kehittämiskurssille.

Mikäs on parempi kuin suomalainen? Ei kannata verrata suomalaisia kehitysmaan naisiin, joiden tulee mielistellä miehiä saadakseen ruokaa kaappiin. 

Suomalaiset miehet tosin ovat onneksi todella iloisia eivätkä onneksi ole hakanneet suomalaisia naisia niin paljon, että olisimme esimerkiksi väkivaltatilastojen kärjessä.  Hyvä te!!!!  Hymyä huuleen!!!🤣 

Vierailija
124/125 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on parempi kuin suomalainen? Ei kannata verrata suomalaisia kehitysmaan naisiin, joiden tulee mielistellä miehiä saadakseen ruokaa kaappiin. 

Suomalaiset miehet tosin ovat onneksi todella iloisia eivätkä onneksi ole hakanneet suomalaisia naisia niin paljon, että olisimme esimerkiksi väkivaltatilastojen kärjessä.  Hyvä te!!!!  Hymyä huuleen!!!🤣 

Monessa maassa naiset eivät uskalla vastata kyselyissä totuudenmukaisesti ettei tule siipalta turpiin. Tai sitten eivät pitä parisuhdeväkivaltaa "oikeana" väkivaltana kun taas suomalaiset naiset ovat voimaantuneet ilmoittamaan väärin katsomisenkin väkivaltana.

Tiedoksi muuten, että suomalaisten miesten veroilla on aika pitkälle kustannettu tuo suomalaisten naisten voimaantuminen ja julkisen sektorin suokatyöpaikat, joten ihan turha katsella kehitysmaiden "siskoja" nenänvartta pitkin.

Vierailija
125/125 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt palattaisiin takaisin aiheeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän