Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset: uskallatteko deittailla?

Vierailija
14.03.2026 |

Mietin, kannattaako keski-ikäisen rumiluksen edes yrittää. 

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma saa seuraa, mutta lyhythiuksinen ja muutenkin miehekäs XXL nainen ei saa. Eli laihduta ja ota pidennykset, jos tarvitsee. Myös tyylikäs meikki (ei räikeä) auttaa.

Kyllä tuon näköinenkin nainen saa seuraa, voi saada jopa parisuhteenkin. Yritä sinä ymmärtää, että sinun naismakusi ei ole kaikkien muiden miesten maku.

Nyt piti katsoa alkkareihin, mutta nainen olen yhä. Pitkät hiukset ja hoikkuus ovat minua auttaneet enkä ole ollut sinkkuna kuin lyhyitä pätkiä elämässä, vaikka en kasvoiltani ole erityisen kaunis. 

Lähipiirin XXL-naisilla on vaikeuksia löytää suhdetta. 

Omat havaintoni ovat toisenlaisia. Isokokoisilla ja kauniskasvoisilla naisilla on aina miehet. Itse olen aina saanut olla yksin, jopa silloin kun liikuin paljon ja olin todella tikissä. 

- ap

Mulla eri kokemus. Olisivatko nämä naiset lihoneet parisuhteessa? Ja mies sitten salaa himoitsee hoikkaa vartaloa...

En tiedä, mutta naamasta rumaa naista kukaan ei halua katsella, olipa hoikka tai ei. 

- ap

Miehiä ei kiinnosta naama, tämä on monessa saunaillassa läpikäyty aihe. Tietysti jos rumuus on vaikka suuri syylä nenässä, se kannattaa poistaa. Normaali rumuus ei miehiä haittaa. En tosin edes usko, että olet "ruma". 

Kerrot että ole ollut hoikka ja silti ei ole vientiä. Puuttuuko sinusta lämpö? Miehet haluavat naisen, jonka kainaloon voi käpertyä ja avautua haavoistaan. 

Minulla on epäsymmetriset kasvot ja aknearpia. Kyllä olen ihan oikeasti ruma. 

- ap

Eli olet kuin kaikki muutkin? 🤣 Vaikuttaa että ongelmasi on huono itsetunto. Tämä näkyy usein huonona ryhtinä ja anteeksipyytelynä. Muuta vikaa sinussa tuskin on. 

Äläkä ajattele että sinun pitää olla täydellinen jotta voisit mennä nettitreffeille. Voit aloittaa rumista ja vanhoista niin itsetuntosi kasvaa.

Ei ryhtini ole mitenkään huono, enkä pyytele mitään anteeksi. Olen vain realistinen ulkonäköni suhteen. 

- ap

Sä olet päättänyt että olet ruma ja elät ruman rajoittunutta elämää. Lähipiirissä on tosi kaunis aknearpinen nainen.. mutta ei nämä auta kun olet päättänyt, että olet ruma. Tuo asenne on kehno eikä miehet halua naista, joka toitottaa täysin  keksittyä rumuuttaan. 

Toki arpinenkin nainen voi olla kaunis, mutta minä vain en satu olemaan. Lukuisat miehet ovat nimitelleet minua rumaksi mm. baarissa, minulle on huudeltu kadulla, minua on haukuttu jne. En mitenkään provosoinut noita tilanteita, satuin vain olemaan paikalla. Kyse ei ole mistään keksitystä rumuudesta vaan ihan todellisesta: sellaisesta, johon muutkin reagoivat. 

- ap

Tätä on vaikea selittää niille jotka ei ole kokeneet samaa, itse olen joutunut samankaltaisten huutelujen uhriksi ikäluokasta riippumatta, riittää vaan se että kävelee ohi. 

Omalla kohdalla en enää aikuisena ole kokenut haukkumista, mutta olen täysin näkymätön.

Juuri mietin meneväni jonain viikonloppuna ystävän kanssa baariin, mutta mietin jo etukäteen mitä se tulee olemaan. Häntä siis tullaan jonossa jututtamaan ja iskemään, minun tilalleni taas voisi olla vaikka naulakko.

Teininä koin tuota haukkumista, mutta aikuisena se kääntyi tähän.

Vierailija
162/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse niin ruma että pakkohan sinun on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko juuri uskaltamisesta kyse vaan deittailun vaivalloisuudesta. Haluaisin tavata yhtä rumia ja lihavia miehiä kuin itse olen. Sitten kuitenkin ne ei rumat ja lihavat miehet ottaa yhteyttä ja erehdyt menee niitten kanssa deiteille. Saat kuulla vikalistasi pyytämättä ja yllättäen. Jotenkin pitäisi löytää ne kaltaisensa, mutta en ole vielä onnistunut.

Vierailija
164/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan deittaile. Sen perusteella, mitä olen kuullut ja lukenut siitä, miten miehet arvostelevat ja haukkuvat naiset kehonosa kerrallaan, elän ilomielin yksin koko elämäni.

Sama täällä. En edes ole erityisen ruma, mutta ihan tavallisen näköisiäkin arvostellaan.

Vierailija
165/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa miestä, ne pettää aina.

Vierailija
166/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta iloisuudesta. Itse olen nainen, mutta sellainen väkinäinen tekopirteys, että hymyillään kuin mainospersoona yliampuvalla tekohymyllä tyhjä katse silmissä on vähän ärsyttävää seuraa. Jos ei ole luonnostaan tai tiettynä hetkenä hyvällä tuulella, niin on hölmöä esittää iloista. Ja jos joku on perusluonteeltaan vakava, niin eihän se tarkoita, että sitä olisi joka hetki kivikasvona tai että olisi tylsä.

Tulee mieleen, että jos mies haluaa jatkuvasti hymyilevän naisen, että kaipaa vain pinnallista suhdetta ja vähään tyytyvän naisen.

Suomalaisista naisista suurin osa on jostain syystä huonolla tuulella tai jos ei huonolla niin ei ainakaan hyvällä tuulella. Noita vakavalta vaikuttavia nyrpeänaamaisia naisia on ihan tarpeeksi Suomessa. Kuka haluaa nyrpistelijän kanssa parisuhteeseen? Ei kukaan.

Tai jos jostain syystä olet onnesi kukkuloilla, mutta naamasi näyttää petolinnun pe*seeltä, niin kannattaa ehkä mennä jollekin itseilmaisun kehittämiskurssille.

Mikäs on parempi kuin suomalainen? Ei kannata verrata suomalaisia kehitysmaan naisiin, joiden tulee mielistellä miehiä saadakseen ruokaa kaappiin. 

Suomalaiset miehet tosin ovat onneksi todella iloisia eivätkä onneksi ole hakanneet suomalaisia naisia niin paljon, että olisimme esimerkiksi väkivaltatilastojen kärjessä.  Hyvä te!!!!  Hymyä huuleen!!!🤣 

Monessa maassa naiset eivät uskalla vastata kyselyissä totuudenmukaisesti ettei tule siipalta turpiin. Tai sitten eivät pitä parisuhdeväkivaltaa "oikeana" väkivaltana kun taas suomalaiset naiset ovat voimaantuneet ilmoittamaan väärin katsomisenkin väkivaltana.

Tiedoksi muuten, että suomalaisten miesten veroilla on aika pitkälle kustannettu tuo suomalaisten naisten voimaantuminen ja julkisen sektorin suokatyöpaikat, joten ihan turha katsella kehitysmaiden "siskoja" nenänvartta pitkin.

Eikö tosiaan naiset enää maksa veroja Suomessa? 

Ei maksa.

Se että loisii julkisella puolen tai jossain haistavitun järjestörälssi paskamestassa, joka sekin pyörii vain NETTOveronmaksajilta kupatuilla rahoilla kuten julkinenkin sektori, niin silloin ei todellakaan maksa mitään veroja, koska järjestelmän rahamäärä ei ole lisääntynyt pätkääkään sen jälkeen kun NETTOveronmaksajalta on kupattu pääoma tuon häkkyrän pyörittämiseen. Sen jälkeen loiseläjärälssi vain siirtelee taskusta toiseen sitä muiden tienaamaa rahaa ja larppaa jotain veronmaksua.

Yhteiskunta on olemassa ihmisiä varten, ei toisinpäin. Yrittäisit joskus käyttää aivojasi edes vähäsen, jooko?

Yrittäisit sinäkin mennä OIKEISIIN TÖIHIN jooko?

Minä en käy töissä minkään "yhteiskunnan" vuoksi, vaan tasan tarkkaan sen palkan ja tarkemmin ottaen, verotukseen varastettavan osuuden jälkeen itselle jäävän osuuden vuoksi.

Yhteiskunta ei maksa, enkä minä maksata menojani yhteiskunnalla, vaan maksan ne ihan itse omasta pussistani. 

Ihan kylmä fakta on, että suurin osa siitä, mitä sulla on, on yhteiskunnalta saatu. Aina huvittavaa nähdä näitä oman elämänsä aynrandeja sössöttämässä, että he eivät muka ole saaneet mitään yhteiskunnalta, koska heille ei tehdä suoria rahasiirtoja ja he ovat ihan yksityisellä sektorilla töissä (voi juku), kun samalla yhteiskunnan ylläpitämät rakenteet mahdollistavat heidän koko elämänsä ja kyllä, myös heidän työnsä ja heidän omaisuutensa karttuttamisen.

Vierailija
167/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo olemassa rumia naisia vain sisäisesti ilottomia. Pitkälle pääsee kun on iloinen ja elämänmyönteinen, miehet tykkää kun nainen ei tuota lisää murheita. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos hehkut hempeyttä, pehneyttä ja aistillisuutta sopuvasti.

M48

Jännä juttu, kun on koko ikänsä kuullut miehiltä "olet liian ruma suhteeseen" ja yhtäkkiä minulle kerrotaankin, ettei ulkonäöllä ole miehille mitään väliä. Päättäkää jo. 

- eri

No mutta annatko Sinä mahdollisuuksia muillekkin miehille kuin niille komeille urkkahallien jätkille joita piirittää siellä gymi-mimmit kilpaa? Tai raamikkaille yrittäjille jotka ajaa rekkaa ja työkoneita timmillä kropalla? 

Kuulostat itse liian tiukka pipoiselta hyväksymään minkäänlaista miestä seuraksesi kun et hyväksy alkuun edes itseäsi. 

Vierailija
168/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi päässä.

Vierailija
169/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma saa seuraa, mutta lyhythiuksinen ja muutenkin miehekäs XXL nainen ei saa. Eli laihduta ja ota pidennykset, jos tarvitsee. Myös tyylikäs meikki (ei räikeä) auttaa.

Kyllä tuon näköinenkin nainen saa seuraa, voi saada jopa parisuhteenkin. Yritä sinä ymmärtää, että sinun naismakusi ei ole kaikkien muiden miesten maku.

Nyt piti katsoa alkkareihin, mutta nainen olen yhä. Pitkät hiukset ja hoikkuus ovat minua auttaneet enkä ole ollut sinkkuna kuin lyhyitä pätkiä elämässä, vaikka en kasvoiltani ole erityisen kaunis. 

Omat havaintoni ovat toisenlaisia. Isokokoisilla ja kauniskasvoisilla naisilla on aina miehet. Itse olen aina saanut olla yksin, jopa silloin kun liikuin paljon ja olin todella tikissä. 

- ap

Mulla eri kokemus. Olisivatko nämä naiset lihoneet parisuhteessa? Ja mies sitten salaa himoitsee hoikkaa vartaloa...

En tiedä, mutta naamasta rumaa naista kukaan ei halua katsella, olipa hoikka tai ei. 

- ap

Miehiä ei kiinnosta naama, tämä on monessa saunaillassa läpikäyty aihe. Tietysti jos rumuus on vaikka suuri syylä nenässä, se kannattaa poistaa. Normaali rumuus ei miehiä haittaa. En tosin edes usko, että olet "ruma". 

Kerrot että ole ollut hoikka ja silti ei ole vientiä. Puuttuuko sinusta lämpö? Miehet haluavat naisen, jonka kainaloon voi käpertyä ja avautua haavoistaan. 

- ap

Eli olet kuin kaikki muutkin? 🤣 Vaikuttaa että ongelmasi on huono itsetunto. Tämä näkyy usein huonona ryhtinä ja anteeksipyytelynä. Muuta vikaa sinussa tuskin on. 

Äläkä ajattele että sinun pitää olla täydellinen jotta voisit mennä nettitreffeille. Voit aloittaa rumista ja vanhoista niin itsetuntosi kasvaa.

Ei ryhtini ole mitenkään huono, enkä pyytele mitään anteeksi. Olen vain realistinen ulkonäköni suhteen. 

- ap

Sä olet päättänyt että olet ruma ja elät ruman rajoittunutta elämää. Lähipiirissä on tosi kaunis aknearpinen nainen.. mutta ei nämä auta kun olet päättänyt, että olet ruma. Tuo asenne on kehno eikä miehet halua naista, joka toitottaa täysin  keksittyä rumuuttaan. 

Toki arpinenkin nainen voi olla kaunis, mutta minä vain en satu olemaan. Lukuisat miehet ovat nimitelleet minua rumaksi mm. baarissa, minulle on huudeltu kadulla, minua on haukuttu jne. En mitenkään provosoinut noita tilanteita, satuin vain olemaan paikalla. Kyse ei ole mistään keksitystä rumuudesta vaan ihan todellisesta: sellaisesta, johon muutkin reagoivat. 

- ap

Tätä on vaikea selittää niille jotka ei ole kokeneet samaa, itse olen joutunut samankaltaisten huutelujen uhriksi ikäluokasta riippumatta, riittää vaan se että kävelee ohi. 

Omalla kohdalla en enää aikuisena ole kokenut haukkumista, mutta olen täysin näkymätön.

Juuri mietin meneväni jonain viikonloppuna ystävän kanssa baariin, mutta mietin jo etukäteen mitä se tulee olemaan. Häntä siis tullaan jonossa jututtamaan ja iskemään, minun tilalleni taas voisi olla vaikka naulakko.

Heh, voin niin samaistua. Paras ystäväni on ihana mutta joskus myönnän että ottaa vähän sydämestä kun häntä isketään jatkuvasti ja mua ei koskaan. Jopa naamiaisissa kun hän pukeutuu hirviöksi kropankin peittävään asuun, miesten jono kestää koko illan. Mä vain olen näkymätön, vaikka olisin viimeisen päälle laitettuna liikkeellä. 

Joudun jatkuvasti esittelemään itseni uudestaan samoille miehille esim. työtilanteissa, joskus se on ihan absurdia. Mutta pahin oli ehkä se kun eräät kaksi miestä oli mun luona bileissä (kun oltiin vielä nuoria ja kotibileitä järjestettiin) ja seuraavana päivänä (huom! Alle 24 h myöhemmin) eivät muistaneet tavanneensa mua. Siis te olitte mun kotona?!

No nykyään olen niin luovuttanut parisuhteen kanssa että nämä enää naurattaa. Ainakin saan olla rauhassa.

Vierailija
170/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa tulevaisuutta ja älkää tehkö sitä miehelle! Itsekin kärsitte, kun huomaatte, että mies ei pysty katsomaan teitä 

Vierailija
171/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo olemassa rumia naisia vain sisäisesti ilottomia. Pitkälle pääsee kun on iloinen ja elämänmyönteinen, miehet tykkää kun nainen ei tuota lisää murheita. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos hehkut hempeyttä, pehneyttä ja aistillisuutta sopuvasti.

M48

Mistä sinä tiedät, ettei se sisäisesti iloton kehrää jonkun toisen kanssa oikein pehmeästi. 

Vierailija
172/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh näitä asenne -tai meikkiohjeita. Olen työssäni nähnyt paljon Yleisillä Standardeilla Rumia ihmisiä, esimerkiksi vaikeasti epäsymmetrinen naama, voimakkaasti maskuliiniseksi mielletyt kasvonpiirteet naisella ja toisinpäin hyvin heikot ja feminiiniset piirteet miehellä. 

Aknearpinenkaan ei ole automaattisesti ruma jos kasvojen luusto on upea tai edes perusnätti, mutta väsynyttä teeskennellä, etteikö ulkonäkö vaikuta asioihin. 

Minulla on aivan todella veemäinen luonne (töissä olen iloinen ja asiallinen koska, no, työt ja pakko tsempata) ja mm. epävakaa persoonallisuushäiriö ja voimakkaasti narsistisia piirteitä. Olen myös hyvin vaativa ja ihan vaan tykkään ilkeillä ja viihdytyn omasta erinomaisuudestani. Voin olla aika suora näistä piirteistä ja minulla riittää silti seuraa, koska olen karismaattinen ja oikeasti tosi kaunis piirteiltäni. Eikä minusta heti kättelyssä tosiaan tiedä että olen ihan mulkku. On hyviä ystäviä, olen aina halutessasi ollut pitkässä parisuhteessa, ihmiset olettavat heti että olen varmasti kiva koska näytän kivalta. 

Ja siis tämä kaikki ilman mitään panostusta, en ole eläessäni meikannut ja kroppa on ihan perus, ei supertreenattu, paino jämäkästi normaaliBMI:n keskivaiheilla. 

Olen itse henkilökohtaisesti nähnyt miten ihmiset oikein karttavat rumia ihmisiä ja miten "pliisun ja tavallisen oloinen" (ulkonäkö JA "tylsä" eli normaali luonne) nainen tai mies ei oikein koskaan herätä muissa kipinää kun taas minua on aina lyhyinä sinkkuaikoinani oltu suunnilleen kosimassa ennen ekoja treffejäkään. 

Toki varmaan suurin osa minuun palavasti ihastuneista miehistä ei olisi pärjännyt kanssani oikeasti suhteessa, mutta mikään muutamasta pitkästä suhteestani ei myöskään ole miehen toimesta päättynyt. 

Ärsyttää etteikö ulkonäkö muka vaikuttaisi ihan valtavasti siihen kohteluun mitä saa. Ja jos vielä on oikeasti jotenkin epäonnisen näköinen ja kiusattu siitä ja muutenkin herkkä luonne niin ole siinä sitten joku pehmeä iloluontoinen pullantuoksuinen turvasatama miehille ostaakseesi arvostuksen sitä kautta. >:/ 

Joo paitsi että et ole oikeasti mitään noista asioista, joita väität. Lopussa kuulsi selvästi läpi katkeruutesi siitä, että et ole saanut noita asioita, joita uskot kauniiden ihmisten saavan. Kuulostat ihan samalta kuin miespuoliset volisijat vastaavissa rumista miehistä puhuvissa ketjuissa.

Vierailija
173/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin, mutta en enää halua, koska en jaksa jatkuvasti tälläytyä näyttääkseni ihan oklta. En tule koskaan olemaan ihminen, joka on tällingissä 365 päivää vuodessa. 

Vierailija
174/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Entä jos on rumuuden lisäksi ujo, arka ja introvertti? Ei ansaitse kumppania vai? 

Miksi "iloisuus" on monille miehille niin tärkeä piirre naisessa? 

Itsekö deittailisit miestä, joka on ruma, ujo, arka, introvertti ja sen lisäksi myös vakava, tai jopa pahantuulinen??! Kai siltä kumppanilta saa edes jotain odottaa

Toki saa olla toiveita ja odotuksia. Itselläni vain kalskahtaa ikävästi korvaan tuo, että rumuutta pitäisi kompensoida jollain iloisuudella tai ylenpalttisella lämmöllä. 

Tämä toistuu näissä ketjuissa aina. Kaunis ihminen on valmis ihminen, mutta rumalle sanotaan "muuta koko perusluonteesi, ole miellyttävä, alistu". 

Valitettavasti rumuutta on pakko kompensoida muilla ominaisuuksilla. 

Mieti asiaa toisin päin: sarjamurhaaja Ted Bundy teurasti lukuisia naisia, mutta hän sai vankilaan tuhansia kosintakirjeitä naisilta, koska oli niin komea. Tämä on mielestäni hyvä esimerkki siitä, miten uskomaton supervoima hyvä ulkonäkö on. Sillä voi kompensoida käytännössä ihan mitä vain negatiivisia ominaisuuksia, jopa murhanhimon. 

Ei vaan sai lukuisia kirjeitä mielenvikaisilta joille se sadistinen hulluus on miehessä no 1. Samannäköinen kiltti perusukko hukkuisi taustaan.

Naisillekin tärkeintä on oikeasti itsevarmuus ja se että on valikoiva. Hyvä ja miellyttävä luonne ei tarkoita epätoivoista mattoa. Tämänkin ketjun kaikista viesteistä paistaa läpi miten ollaan lähdetty suhteeseen altavastaajanäkökulmasta mies edellä. Miehet ja naiset vaistoavat tälläisen herkästi ja silloin vetää puoleensa näitä itsestäänselvyytenä pitäviä hyväksikäyttäjiä.

Törmäsin jokin aika sitten tutkimukseen näistä rikollisiin rakastuvista ihmisistä (heitä kutsutaan hybristofiileiksi). Valitettavasti hukkasin linkin, mutta mielenkiintoisin juttu tutkimuksessa oli se, että näillä hybristofiileillä itsellään oli paljon ns. synkän triadin piirteitä. Tutkijat arvioivat, että heitä veti rangaistusvangeissa puoleensa se, että vankilassa nämä ovat kontrolloituina, jolloin vankiin rakastuvalle tulee itselleen tunne, että hän kontrolloi kumppaniaan (plus tietty samanlainen luonne). Eli ei välttämättä kannata kadehtia noita vankien saamia rakkauskirjeitä. Nuo ihmiset eivät olisi kivoja kumppaneita normaaleille ihmisille. Todennäköisesti he olisivat kontrolloivia tavallisessakin parisuhteessa.

Tämä hieman yllätti minua, sillä olin olettanut, että hybristofiilit olisivat uhrautuvia, yksinäisiä ja mahdollisesti yltiöuskonnollisia rassukoita, jotka haluavat "pelastaa" "langenneen" rikollisen, koska heillä ei ole elämässään muutakaan.

Vierailija
175/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Entä jos on rumuuden lisäksi ujo, arka ja introvertti? Ei ansaitse kumppania vai? 

Miksi "iloisuus" on monille miehille niin tärkeä piirre naisessa? 

Itsekö deittailisit miestä, joka on ruma, ujo, arka, introvertti ja sen lisäksi myös vakava, tai jopa pahantuulinen??! Kai siltä kumppanilta saa edes jotain odottaa

Toki saa olla toiveita ja odotuksia. Itselläni vain kalskahtaa ikävästi korvaan tuo, että rumuutta pitäisi kompensoida jollain iloisuudella tai ylenpalttisella lämmöllä. 

Tämä toistuu näissä ketjuissa aina. Kaunis ihminen on valmis ihminen, mutta rumalle sanotaan "muuta koko perusluonteesi, ole miellyttävä, alistu". 

Ei ei, miksi aina pitää yrittää uhriutua? Lämmön ja empatian puute ovat yleisimpiä syitä miksi myös kauniiden naisten seura ei kiinnosta pitkän päälle. 

Miksi naiselta odotetaan aina empaattisuutta ja lämpöä? Miksi mieheltä ei koskaan?

Kyllä mä ainakin odotan mieheltä empaattisuutta ja lämpöä. Noi on oikeastaan ihan numero 1, mikä mua miehessä kiinnostaa.

Vierailija
176/178 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoista olla ruma mies myöskään. Naiset eivät huoli edes ystäväksi vaikka seksuaalisia haluja ei olisikaan. 

Vierailija
177/178 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

- ap

- ap

- ap

Heh, voin niin samaistua. Paras ystäväni on ihana mutta joskus myönnän että ottaa vähän sydämestä kun häntä isketään jatkuvasti ja mua ei koskaan. Jopa naamiaisissa kun hän pukeutuu hirviöksi kropankin peittävään asuun, miesten jono kestää koko illan. Mä vain olen näkymätön, vaikka olisin viimeisen päälle laitettuna liikkeellä. 

Joudun jatkuvasti esittelemään itseni uudestaan samoille miehille esim. työtilanteissa, joskus se on ihan absurdia. Mutta pahin oli ehkä se kun eräät kaksi miestä oli mun luona bileissä (kun oltiin vielä nuoria ja kotibileitä järjestettiin) ja seuraavana päivänä (huom! Alle 24 h myöhemmin) eivät muistaneet tavanneensa mua. Siis te olitte mun kotona?!

No nykyään olen niin luovuttanut parisuhteen kanssa että nämä enää naurattaa. Ainakin saan olla rauhassa.

Sama juttu. Ystäväni on ihana ihminen ja hävettää edes näin anonyymisti tunnustaa, että harmittaa nuo tilanteet.

Kyseessä tosin ei ole uusi tilanne, jo nuorena oli tätä samaa kontrastia kavereiden kanssa, eli kun lähdettiin viettämään iltaa, niin hukkuivat iskuyrityksiin, itse olisin voinut kadota paikalta eikä kukaan olisi edes huomannut.

Ja tähän ei auta mikään ilmeen muuttaminen  tms, mitä tässäkin ketjussa selitelty ("näytät hapanta naamaa niin kukaan ei uskalla lähestyä!!").

Usein on niin, että jutellaan iloiseen sävyyn ja nauretaan niin paljon, että tulee hymyiltyä posket kipeäksi. 

Ja edelleen, olen näkymätön. Hyvä ettei tuolia vedetä altani, kun ystävääni tullaan jatkuvasti jututtamaan. 

Vierailija
178/178 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Jännä juttu, kun on koko ikänsä kuullut miehiltä "olet liian ruma suhteeseen" ja yhtäkkiä minulle kerrotaankin, ettei ulkonäöllä ole miehille mitään väliä. Päättäkää jo. 

- eri

No mutta annatko Sinä mahdollisuuksia muillekkin miehille kuin niille komeille urkkahallien jätkille joita piirittää siellä gymi-mimmit kilpaa? Tai raamikkaille yrittäjille jotka ajaa rekkaa ja työkoneita timmillä kropalla? 

Kuulostat itse liian tiukka pipoiselta hyväksymään minkäänlaista miestä seuraksesi kun et hyväksy alkuun edes itseäsi. 

En ole tuo jota lainasit, mutta myös tuon selitteen olen kuullut elämäni aikana väsyttävän paljon. Että olen liian nirso.

Mistä minä tarkalleen ottaen nirsoilen, kun ei ole mitään mistä nirsoilla? Kun itse en ole kenellekään se ykkösvalinta, jo pyydettäisiin treffeille. En kenellekään. 

Joskus deittisovelluksessa sain muutaman supertykkäyksen aivan yliluonnollisen komealta. En nähnyt tähän mitään muuta vaihtoehtoa kuin vahinkotykkäyksen, joten en tykännyt takaisin välttääkseni kiusallisen tilanteen. 

Muutoin deittisovelluksessa oli hiljaista. Tykkäyksiä joo toki tuli, mutta mielestäni se keskustelu on vasta merkki oikeasta mätsistä. Oli todella hiljaista, myös silloin jos aloitin itse keskustelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi