Rumat naiset: uskallatteko deittailla?
Mietin, kannattaako keski-ikäisen rumiluksen edes yrittää.
Kommentit (130)
Vaikeaa se on. Olen Tinderissä ja sinne olen valinnut itsestäni parhaat kuvakulmat ja imartelevimmat kuvat. Tuntuu, että huijaan.
En ole varsinaisesti ruma, mutta olen ulkonäköön panostamaton enkä tästä syystä uskalla mihinkään Tindereihin kuviani nykyaikana ladata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo olemassa rumia naisia vain sisäisesti ilottomia. Pitkälle pääsee kun on iloinen ja elämänmyönteinen, miehet tykkää kun nainen ei tuota lisää murheita. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos hehkut hempeyttä, pehneyttä ja aistillisuutta sopuvasti.
M48
Jännä juttu, kun on koko ikänsä kuullut miehiltä "olet liian ruma suhteeseen" ja yhtäkkiä minulle kerrotaankin, ettei ulkonäöllä ole miehille mitään väliä. Päättäkää jo.
- eri
Miehet ovat yksilöitä niinkuin me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En ole varsinaisesti ruma, mutta olen ulkonäköön panostamaton enkä tästä syystä uskalla mihinkään Tindereihin kuviani nykyaikana ladata.
Ihan hyvin voisit mennä vaikka Tinderiin, mikäli siis haluat. Onhan kaikilla erilaisia "naamapäiviä", joskus on laittautunut ja joskus ei.
Mitäs jos et olekaan panostamaton vaan "luonnollinen"? Kaikkea hyvää sinulle.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oo olemassa rumia naisia vain sisäisesti ilottomia. Pitkälle pääsee kun on iloinen ja elämänmyönteinen, miehet tykkää kun nainen ei tuota lisää murheita. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos hehkut hempeyttä, pehneyttä ja aistillisuutta sopuvasti.
M48
Jep jep :D
Ihan sattumaa, ne että juuri ne kauneimmat tuttavani valikoivat treffeille pyytäjien keskuudesta ne mieleiset, ja nämä valitut tekevät kaikkensa tuon parisuhteen eteen vielä vuosikausien jälkeenkin.
Itse olen saanut olla hyvin itsekseni. Sitten kun olen omalla aloitteella päässyt parisuhteeseen (tarkoitan, ettei minua kukaan ollut treffeille koskaan pyytämässä, vaan piti itse olla todella aktiivinen), niin on lopulta tullut hyvin selkeästi esiin toisen vain tyytyneen minuun.
Ja seurani on tosiaan ollut ihan ok aina niin kauan, kun olen jaksanut olla koko ajan iloinen, keksiä kaikki yhteiset tekemiset, kuunnella empaattisena toisen murheet jne.
Kun itse olisin tarvinnut tukea, putosin omilleni. En ollutkaan enää viihdyttävä ja helppo, vaan kanssani olisi sitä samaa ihmissuhdetyötä kuin muissakin suhteissa.
Joo, olen ollut jo vuosia yksin. En näe enää koskaan itseäni parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet miehet kulkee vaatimattoman näköisen naisen kanssa ehkä jopa useimmat, joten varmaan jokaiselle deitti löytyy. Itsekään en ole solminut parisuhteita kaunottarien kanssa vaan muiden asioiden takia jotka ovat olleet tärkeämpiä.
Tj50
On aika kurjaa, jos et pidä kumppaniasi kauniina.
Olen ihastunut muihin ominaisuuksiin, en ole ulkonäkökeskeinen.
Tj50
Etkö kehu naisystäväsi ulkonäköä? Pidätkö häntä edes ulkoisesti viehättävänä?
Kehut kuuluu kestävään parisuhteeseen ja jos nyt menen yksityiskohtiin, niin ihan arjessa olen maininnut kauniista hiuksista, kivasta kropasta, söpöistä silmistä, syötävän ihanista varpaista ym. ja tämä siis exän aikana.
Tj50
No mutta eihän tuollainen nainen ole ruma.
Otsikon kysymys kuuluu: "Rumat naiset, uskallatteko deittailla?"
- ap
Ihmisellä voi olla niitä pieniäkin juttuja joihin ihastuu, jos se ulkonäkö ei ensikohtaamisella ihan säväytäkkään. Sitäpaitsi voi käydä niinkin, että se ulkonäkö alkaakin miellyttämään suhteen aikana.
Tai suhteen jälkeen jos seuraavalta puuttuu jotain ominaisuuksia mitä edellisellä oli :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuus ei ole ulkoinen piirre.
Tavallisen näköinen voi olla joko ruma tai kaunis riippuen sisäisistä ominaisuuksistaan.
Ja mitä tulee ap:n kysymykseen, sanoisin, että pidä porttia auki. Jotain hyvää on tulossa.
Kyllä rumuus on nimenomaan ulkoinen piirre siinä missä kauneuskin.
On sisäistä rumuutta ja ulkoista rumuutta. Näistä muodostuu sitten kokonaiskuva.
Vierailija kirjoitti:
Nosto. Millaisia deittailukokemuksia rumilla, rumiksi kutsutuilla tai itsensä rumiksi tuntevilla naisilla on?
- ap
En deittaile. Olen tavannut miehiä kavereitten kautta ja baareista. Olen ruma ja ujo, mutta silti on parikin miestä joskus kiinnostunut musta.
Minnekään Tinderiin tai vastaavaan en menisi. En saisi yhtään matchia kuvallani.
Deittaile miehiä joilla paksut silmälasit. Läpi menee.
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisia haukkuu toiset naiset. Miehet toki vähän, mut se mitä naiset sanoo toisistaan niin huh huh ja vielä parhaista kavereistaan.
Kyllä ne miehet haukkuvat ihan yhtä paljon ellei jopa enemmän, tosin suurimmaksi osaksi selän takana. Jos et itse kuulu niihin henkilöihin joille miehet kertovat näitä juttuja niin sitten olet niiden juttujen kohde.
Ruma saa seuraa, mutta lyhythiuksinen ja muutenkin miehekäs XXL nainen ei saa. Eli laihduta ja ota pidennykset, jos tarvitsee. Myös tyylikäs meikki (ei räikeä) auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuus ei ole ulkoinen piirre.
Tavallisen näköinen voi olla joko ruma tai kaunis riippuen sisäisistä ominaisuuksistaan.
Ja mitä tulee ap:n kysymykseen, sanoisin, että pidä porttia auki. Jotain hyvää on tulossa.
Kyllä rumuus on nimenomaan ulkoinen piirre siinä missä kauneuskin.
On sisäistä rumuutta ja ulkoista rumuutta. Näistä muodostuu sitten kokonaiskuva.
Ilkeys on rumuutta.
En minä ainakaan viitsi. En jaksa nähdä sitä pettymystä toisen naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Entä jos on rumuuden lisäksi ujo, arka ja introvertti? Ei ansaitse kumppania vai?
Miksi "iloisuus" on monille miehille niin tärkeä piirre naisessa?
Vastaavanlainen mies ei saa edes haaveilla kumppanista. Pitää tyytyä osaansa ja elää tylsä elämänsä poissa kunnon ihmisten silmistä.
Miksi naisella olisi joku oikeus kumppaniin?
Vierailija kirjoitti:
Ruma saa seuraa, mutta lyhythiuksinen ja muutenkin miehekäs XXL nainen ei saa. Eli laihduta ja ota pidennykset, jos tarvitsee. Myös tyylikäs meikki (ei räikeä) auttaa.
Kyllä tuon näköinenkin nainen saa seuraa, voi saada jopa parisuhteenkin. Yritä sinä ymmärtää, että sinun naismakusi ei ole kaikkien muiden miesten maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Entä jos on rumuuden lisäksi ujo, arka ja introvertti? Ei ansaitse kumppania vai?
Miksi "iloisuus" on monille miehille niin tärkeä piirre naisessa?
Vastaavanlainen mies ei saa edes haaveilla kumppanista. Pitää tyytyä osaansa ja elää tylsä elämänsä poissa kunnon ihmisten silmistä.
Miksi naisella olisi joku oikeus kumppaniin?
Sun kannattaisi miettiä terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kookas enkä miehekäs. Olen muuten vain ruma kasvoiltani.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Miksi pitäisi olla elämänmyönteinen, kun tähänastinen elämä on ollut rumuuden takia silkkaa skeidaa?
No mietipä seuraavaksi millaista sua olisi deittailla? Pikku vihje: se ei liity mitenkään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon näköinenkin nainen saa seuraa, voi saada jopa parisuhteenkin. Yritä sinä ymmärtää, että sinun naismakusi ei ole kaikkien muiden miesten maku.
Nyt piti katsoa alkkareihin, mutta nainen olen yhä. Pitkät hiukset ja hoikkuus ovat minua auttaneet enkä ole ollut sinkkuna kuin lyhyitä pätkiä elämässä, vaikka en kasvoiltani ole erityisen kaunis.
Lähipiirin XXL-naisilla on vaikeuksia löytää suhdetta.
Tiätysti! 🤩