Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat naiset: uskallatteko deittailla?

Vierailija
14.03.2026 |

Mietin, kannattaako keski-ikäisen rumiluksen edes yrittää. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet kulkee vaatimattoman näköisen naisen kanssa ehkä jopa useimmat, joten varmaan jokaiselle deitti löytyy. Itsekään en ole solminut parisuhteita kaunottarien kanssa vaan muiden asioiden takia jotka ovat olleet tärkeämpiä.

Tj50

On aika kurjaa, jos et pidä kumppaniasi kauniina. 

Olen ihastunut muihin ominaisuuksiin, en ole ulkonäkökeskeinen.

Tj50

Vierailija
42/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet kulkee vaatimattoman näköisen naisen kanssa ehkä jopa useimmat, joten varmaan jokaiselle deitti löytyy. Itsekään en ole solminut parisuhteita kaunottarien kanssa vaan muiden asioiden takia jotka ovat olleet tärkeämpiä.

Tj50

Onko kaunotar kauniin synonyymi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo olemassa rumia naisia vain sisäisesti ilottomia. Pitkälle pääsee kun on iloinen ja elämänmyönteinen, miehet tykkää kun nainen ei tuota lisää murheita. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos hehkut hempeyttä, pehneyttä ja aistillisuutta sopuvasti.

M48

Entä jos on rumuuden lisäksi ujo, arka ja introvertti? Ei ansaitse kumppania vai? 

Miksi "iloisuus" on monille miehille niin tärkeä piirre naisessa? 

Vierailija
44/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumuus ei ole ulkoinen piirre.

Tavallisen näköinen voi olla joko ruma tai kaunis riippuen sisäisistä ominaisuuksistaan.

Ja mitä tulee ap:n kysymykseen, sanoisin, että pidä porttia auki. Jotain hyvää on tulossa. 

Kyllä rumuus on nimenomaan ulkoinen piirre siinä missä kauneuskin. 

Ilkeys ja pahuus ovat rumuutta. 

Vierailija
45/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tj50

Tj50

Etkö kehu naisystäväsi ulkonäköä? Pidätkö häntä edes ulkoisesti viehättävänä? 

Vierailija
46/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse rumana tajusin että hyvin vähän aikaa kaiken kaikkiaan on joutunut yksin olemaan tässä elämässä. Ja nyt viimeisimpänä vieläpä hyvin komean miehen kanssa. Että ei se ulkonäkö ehkä olekkaan suhteessa olla se tärkein juttu. 

Vierailija
47/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättäytynyt täysin pois deittimaailmasta, en enää edes yritä. On ollut niin paljon pettymyksiä, enkä enää jaksa sitä hyväksikäyttöä, samalla kuin muut naiset sen kuin saavat miehiä, vaikka olisivat minkälaisia rumiluksia ja pirttihirmuja. Ilmeisesti minulle ei ole tarkoitettu kumppania. 

Uskon syvästi, että jotkut meistä on tarkoitettu elämään yksin. Sen kun hyväksyy, vapautuu energiaa kaikkeen muuhun elämässä.

Kiitos!!! Miten pääsit tuohon tilaan ja opit hyväksymään yksinäisyyden? 

- ap

Yksinkertaisesti väsyin yrittämään ja pettymään. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, kuinka paljon tähän asiaan ja sen suremiseen olen aikaani ja energiaani kuluttanut. Jos ei vuosikymmeniin ole tullut valituksi, kyllä se on silloin uskottava, että en vain kelpaa. Parempi keksiä jotain muuta loppuelämän ajaksi.

Vierailija
48/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse rumana tajusin että hyvin vähän aikaa kaiken kaikkiaan on joutunut yksin olemaan tässä elämässä. Ja nyt viimeisimpänä vieläpä hyvin komean miehen kanssa. Että ei se ulkonäkö ehkä olekkaan suhteessa olla se tärkein juttu. 

Oletko iloinen, hempeä ja "pehneyttä" hehkuva?

Vierailija
49/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tj50

Tj50

Kehut kuuluu kestävään parisuhteeseen ja jos nyt menen yksityiskohtiin, niin ihan arjessa olen maininnut kauniista hiuksista, kivasta kropasta, söpöistä silmistä, syötävän ihanista varpaista ym. ja tämä siis exän aikana.

Tj50

Vierailija
50/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tj50

Tj50

Kehut kuuluu kestävään parisuhteeseen ja jos nyt menen yksityiskohtiin, niin ihan arjessa olen maininnut kauniista hiuksista, kivasta kropasta, söpöistä silmistä, syötävän ihanista varpaista ym. ja tämä siis exän aikana.

Tj50

No mutta eihän tuollainen nainen ole ruma. 

Otsikon kysymys kuuluu: "Rumat naiset, uskallatteko deittailla?"

- ap

Vierailija
51/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, mutta ei kiinnosta ruveta piiaksi kelleen. Jos seuraa kaipaa niin hyvä ystävätär kämppikseksi sitten kun tulee vanhaksi. 

Vierailija
52/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tj50

Tj50

Tj50

- ap

Ihmisellä voi olla niitä pieniäkin juttuja joihin ihastuu, jos se ulkonäkö ei ensikohtaamisella ihan säväytäkkään. Sitäpaitsi voi käydä niinkin, että se ulkonäkö alkaakin miellyttämään suhteen aikana.

Vierailija
53/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tj50

Tj50

Tj50

- ap

Ihmisellä voi olla niitä pieniäkin juttuja joihin ihastuu, jos se ulkonäkö ei ensikohtaamisella ihan säväytäkkään. Sitäpaitsi voi käydä niinkin, että se ulkonäkö alkaakin miellyttämään suhteen aikana.

Miksi tyytyä ihmiseen, joka ei säväytä? En itse ainakaan haluaisi olla sellainen, johon tyydytään. 

Vierailija
54/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Pelkään nöyryytystä ja torjuntaa niin paljon. Joskus minusta kiinnostuu joku epätoivoinen mies jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja jolle riittää että olen nainen. Toiset miehet taas näkevät minut helppona kohteena, ja piirittävät ja heittävät menemään kun minä kiinnostun. Olen luopunut toivosta että voisin löytää itselleni oikeasti sopivan kumppanin joka arvostaisi minua ihmisenä. 

Vierailija
55/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo olemassa rumia naisia vain sisäisesti ilottomia. Pitkälle pääsee kun on iloinen ja elämänmyönteinen, miehet tykkää kun nainen ei tuota lisää murheita. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos hehkut hempeyttä, pehneyttä ja aistillisuutta sopuvasti.

M48

Miksi pitäisi olla iloinen? Miksi ei saa olla vakava ja sarkastinen? 

Sanotko tällaisen neuvon deittailevalle miehellekin?

Minä ottaisin mieluummin vakavan ja sarkastisen miehen kuin "iloisen". Ei kannata esittää jotain mitä ei ole, siitä ei seuraa mitään hyvää. 

M48n listaus kuulosti lähinnä siltä että hän pitää vain 1950-luvun stereotypistä Hollywood-elokuva naista naisellisena. Sellaista vähän höpsöä pullatuoksuista miehen tahtoon taipuvaa yksinkertaista kodin hengetärtä joka elää hoivatakseen muita. 

Vierailija
56/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Entä jos on rumuuden lisäksi ujo, arka ja introvertti? Ei ansaitse kumppania vai? 

Miksi "iloisuus" on monille miehille niin tärkeä piirre naisessa? 

Koska nainen on miehen asuste, jonka pitää terapoida ja ilahduttaa miestä ilman että naisella on omia, monimutkaisia (eikä etenkään negatiivia) tunteita. Nehän voisivat vaatia mieheltä jotain! Nämä samat miehet kulkevat ympäriinsä kertomassa naisille että näiden hymyillä koko ajan ilman syytä. 

Vierailija
57/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

En kysynyt miesten mielipiteitä vaan naisten. Mene pois. 

- ap

Ei kannata tuolla asenteella. Jos olet ruma myös sisäisesti ei sulla ole mitään mahdollisuuksia. Turha toivo

Vierailija
58/58 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättäytynyt täysin pois deittimaailmasta, en enää edes yritä. On ollut niin paljon pettymyksiä, enkä enää jaksa sitä hyväksikäyttöä, samalla kuin muut naiset sen kuin saavat miehiä, vaikka olisivat minkälaisia rumiluksia ja pirttihirmuja. Ilmeisesti minulle ei ole tarkoitettu kumppania. 

Eli sinä ainakin tällä kommentilla todistit että myös ruma voi saada miehen