Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua perhettä

Vierailija
14.03.2026 |

Edes vaimoa saati lapsia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Haittaa hauskanpitoa ja harrastuksia. Ja rahatkin menee.

Vierailija
2/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä. Näin perhehommat jo hoitaneena vähän huvittaa tämä trendi, missä miehet kilvan vakuuttelevat olevansa mahdollisimman vastenmielisiä ja huonoja kumppaneita ja sitten ihmettelevät kun naiset eivät kiinnostu. Toki vain netissä, tosielämässä näyttää luonto vetävän ne normaalit tikanpojat ja -tytöt edelleen puuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevät vaihtoehto naiselle on itsellinen äitiys ja sekään ei ole kovin järkevä. Kannattaa unohtaa koko perhejuttu moraalittomien ateistimiesten kanssa

Vierailija
4/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä on perhestä. Muija ja mukulat on koko ajan jotain vailla. Palkkakin menee lyhentämättömänä perheen elättämiseen.

Vierailija
5/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta vähäinen syntyvyys on silti jostain syystä naisten vika yhteiskunnan mielestä. Moni nainen haluaisi perheen. Ei vain löydy miestä.

Vierailija
6/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisenakaan en kyllä tosiaankaan halua mitään perhe-elämää. En ymmärrä, mikä siinä viehättää niin montaa ihmistä. Painajainen. Pelkkä mies on ihan jees, mutta ikävä kyllä useimmat heistä haluavat lapsia ainakin sitten joskus.

Vierailija
7/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä mutta en saa sellaista.

Vierailija
8/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe sitoo. Perhe vie rahat. Mies haluaa olla vapaa. 

Naisetkaan eivät halua sitoutua vaan olla "itsenäisiä" ja "vahvoja".

Vierailija
9/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua palloa jalkaan.

Vierailija
10/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua.-nainen

Vierailija
11/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten joskus 5kymppisenä.

Vierailija
12/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eukon ja lapsen elättäminen maksaa liikaa, on mukavampaa kuluttaa omat varat ihan itseensä.

Vierailija
13/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itselläni ei olisi varaa siihen. Tavis maiisrerina lyhytkasvuisena kaljuutuneena miehenä , jonka tulot on alke keskarvon on myös vaikeuksia löytää ketään naista, joka olisi halukas ja valmis edes harkitsemaan asiaa kanssani 

Haaveilla voin ja olen yrittänyt ns.kehittyä, jotta riittäisin edes itselleni mutta joslus turhauttaa kun ei oikein tiedä mitä tekisin kun niin moni asia tuntuu pakenevan ja jäävän minulta tavoittamattai.  

En syytä tai väitä, että tilanteeni olisi kenenkään muun syy, vaan itse olen itsestäni ja teoistani vastuussa. 

Vierailija
14/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eukon ja lapsen elättäminen maksaa liikaa, on mukavampaa kuluttaa omat varat ihan itseensä.

Isäsikin oli samaa mieltä.

Vierailija
15/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut mutta en ole vakuuttunut jaksanko haluta jatkossa kun oma kohtalo tuntuu olevan se, että pääsen korkeintaan bs  friendzonelle, eikä se ole minusta "riittävä  taso" , jonka pohjalle voisin kuvitella muodostavani perheen....

Vierailija
16/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa perheen ja lapsia. Ja jonkun sen maksamaan. En halua joutua maksumieheksi.

Vierailija
17/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu elää vapaana. Asiallinen kapinahenkisyys itsestäänselvän ajattelemattomana pidettyihin asioihin. Miettiä maailman asioita. Sisäänpäinkääntynyt luonne. Ei tarvitse välittää kellosta, paitsi töissä. Lomalla kuljen miten sattuu. 

Vierailija
18/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten arvot ovat muuttuneet. Kaikessa korostetaan yksilön oikeuksia. Koulussa ei tarvitse käydä, jos ei tahdo. Eikä siellä ainakaan tarvitse tehdä mitään, jos ei tahdo. Loukkaannutaan joka asiasta. Loukkaannutaan, jos joku ei ajattele samalla tavalla kuin minä. Loukkaannutaan, jos joku ei elä kuten minä. Ja loukkaannutaan toisten puolesta, vaikka kukaan muu ei olisi loukkaantunut. 

Hirmu itsekeskeiseksi on kaikki muuttunut. Ahdistutaan pienistäkin vastoinkäymisistä ja oletetaan, että koko maailma pyörii oman navan ympärillä. Vellotaan omissa tunteissa. Oletetaan, että omilla valinnoilla voi vaikuttaa kaikkeen maailmassa. 

Jos ihminen on hyvin itsekeskeinen, ajattelee kaikessa vain omaa etuaan, niin eihän sellainen ihminen perhe-elämään sovi. Lapsista on töitä, vaivaa ja rahanmenoa. Lapsi on asetettava etusijalle kaikessa. Ei minä, minä ja minun napa ajattele muuta kuin omia hedonistisia halujaan. Ei sellainen ihminen saa muodostettua edes kiinteää parisuhdetta, saati sitten, että joku sellaisen ihmisen kanssa perustaisi perheen. Eikä tämä ole mitenkään sukupuoleen sidottua.

Vierailija
19/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet haluavat edelleen avioon ja lapsia ympärilleen. Elättäjän rooli on luonnollinen osa miehisyyttä. Yhä useamman suomalaisen naisen lapsen isä onkin nykyisin muualta. Meilläkin suvussa on kolme muualla syntynyttä isää, hyviä isiä kaikki. 

Vierailija
20/22 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi elämä. Miksi pilata se muijalla ja mukuloilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi