Minun upea lauantai
Tulin juuri lenkiltä. Kohta suihkuun ja sitten aamupala. Sitten menen ostamaan rannekellon jolla hintaa seitsemän tuhatta euroa. Sen jälkeen salille ja sitten treffeille ravintolaan syömään.
Tuntuu hienolta kun elämä on mallillaan.
Kertokaapa muut joilla on myös edessä hieno päivä.
Marisijat voivat mennä toisiin ketjuihin.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mene pois kun et osaa edes suomea.
Puhun kuitenkin kuutta kieltä. Mene sinä pois kun olet niin kateellinen.
Mies menee konta ostaa seitsemää eri leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun kuitenkin kuutta kieltä. Mene sinä pois kun olet niin kateellinen.
Et osaa edes suomea, joten.
Toivottavasti sen Sun kellos ryöstetään! Et oo aikonu hyväntekeväisyyteen lahjottaa?
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
T: Valte
Mulla tänään treffit kaipaamani henkilön kanssa 😍
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
T: Valte
Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista. Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.
Voin kuvitella että ihminen joka harrastaa liikuntaa, omaa varallisuutta ja käy treffeillä ei ole kovin suosittu tällä palstalla.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Toivottavasti tulee ihanat treffit.
Menen tänään baariin ja aion saada naisen.
Sain 50 euron lahjakortin lidliin ja olen tosi kiitollinen, saan maksettua opintolainaa vähän enemmän :) Saan ostaa tuoreita vihanneksia!
Eilen löysin kirpparilta 20 eurolla lenkkikengät, joita olen katsellut pitkään mutta hinta alessakin 100e. Pikkuisen pintalikaa, ilmeisesti vain kokeiltu ja sopivaa kokoakin!
Kohta teen puolen tunnin hiitin crosstrainerilla että jaksan käydä myöhemmin vielä testaamassa kenkiä asfaltilla juosten.
Vien kirpparille mm vaatteita ja kasveja, sieltä tulee pikkurahoja säästöön ja antaa vähän pelivaraa. Tilillä 30e loppukuuksi, mutta olen saanut ruokajonosta ruokaa pakastimeen, riittää kun säännöstellä.
Köyhä olen enkä kaipaa tonneja käytettäväksi. Tänään pääsen vielä viettämään aikaa veljen lasten kanssa. Ihana kuunnella pienten ihmisten juttuja mitä heillä on mielessä :)
Nätti päiväkin, parvekkeella pystyi jo olemaan auringossa bikinit päällä, tässä on ihan tarpeeksi lämpöä mulle :D
Vierailija kirjoitti:
Menen tänään baariin ja aion saada naisen.
Sinä saat vaan jonkun läskin viimeisillä hitailla.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Toivottavasti tulee ihanat treffit.
Ihan varmasti tulee 🤩
Miksi koit tarpeelliseksi tuoda kellon hinnan esiin?
Rikkailla ei ole oikein muuta kehuskeltavaa ja tuntuvat luulevan, että kaikki on kateellisia.
Mutta kiva että olet positiivisin mielin :)
Vierailija kirjoitti:
Mies menee konta ostaa seitsemää eri leikkelettä.
Onko punalaputettuina näin lauantaina?
Käytkö suihkussa salin ja treffien välillä?
Vierailija kirjoitti:
Sain 50 euron lahjakortin lidliin ja olen tosi kiitollinen, saan maksettua opintolainaa vähän enemmän :) Saan ostaa tuoreita vihanneksia!
Eilen löysin kirpparilta 20 eurolla lenkkikengät, joita olen katsellut pitkään mutta hinta alessakin 100e. Pikkuisen pintalikaa, ilmeisesti vain kokeiltu ja sopivaa kokoakin!
Kohta teen puolen tunnin hiitin crosstrainerilla että jaksan käydä myöhemmin vielä testaamassa kenkiä asfaltilla juosten.
Vien kirpparille mm vaatteita ja kasveja, sieltä tulee pikkurahoja säästöön ja antaa vähän pelivaraa. Tilillä 30e loppukuuksi, mutta olen saanut ruokajonosta ruokaa pakastimeen, riittää kun säännöstellä.
Köyhä olen enkä kaipaa tonneja käytettäväksi. Tänään pääsen vielä viettämään aikaa veljen lasten kanssa. Ihana kuunnella pienten ihmisten juttuja mitä heillä on mielessä :)
Nätti päiväkin, parvekkeella pystyi jo olemaan auringossa bikinit päällä, tässä on ihan tarpeeksi lämpöä mulle :D
Missä maassa olet?
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella että ihminen joka harrastaa liikuntaa, omaa varallisuutta ja käy treffeillä ei ole kovin suosittu tällä palstalla.
Ei varsinkaan tuollainen itseään täynnä oleva typerys.