Nuoret naiset viettävät aikaa nykyään keskenään, ilman poikakavereita/miesystäviä
Olen seurannut tyttärieni kautta nykynuorison muuttuneita tapoja. Parikymppiset nuoret viettävät iltaa keskenään jonkun kotona tai keskenään reissussa, eikä kukaan seurustele tai edes deittaile.
Minulla on 4 tytärtä ikähaarukassa 16-26, eikä ylsikään ole milläänlailla ollut kiinnostunut seurustelusta. Sama tyttärieni kaveriporukassa, pelkkiä nuoria naisia joita ei seurustelu kiinnosta.
Näin se maailma muuttuu.
Kommentit (752)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin 50% parisuhteissa vaimoa hakata? Miksi ottaisin riskin?
N23
Turpa kii 👧huora.
Haista incel iso katkeran suloinen iso paska.
PS. Luultavasti hakkaisin sinut kun olen harrastanut taistelulajeja 13v
N23
Vierailija kirjoitti:
Raiskauksen uhri on todistettavasti paljon katkerampi ja traumatisoituneempi kuin se sinkkunainen (neitsyt).
Nyyh 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Turpa kii 👧huora.
N23
Juu juu. Olet mummojen ja kukkahattutätien palstalla lauantaina klo 22.30 🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut aina uhka naiselle. Lisäksi red pilled jengi ja manosphere porukan sekopäiset naisvihahorinat ovat nousussa. Misogynian uusi aalto pyyhkii viimeisetkin mieshaaveet naisten mielistä.
Olet käyttänyt tänään Naisvihakorttia 38 kertaa. Sinulla in jäljellä vielä 0 korttia.
- Automaattinen tiedote -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono kehityssuunta. Surullinenkin. Surullista, kuinka tuollaiset nuoret naiset eivät ymmärrä, miten paljon kaikkea, varsinkin onnellisuutta, parisuhde miehen kanssa toisi lisää heidän elämäänsä.
Ei tuo, vaan päinvastoin. Tutkimustietoa. Sinkkunainen on onnellisin sitten tulee parisuhteessa oleva mies. Onnettomimpia ovat sinkkumies ja parisuhteessa oleva nainen.
Teidän miesten kannattaisi miettiä tätä asiaa, ja muuttua.
Naimattomilla, lapsettomilla naisilla on tilastojen mukaan eniten mielenterveyden ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Turpa kii 👧huora.
N23
Kumpi sinä olet? Mummo vai kukkahattutäti? 👵🤡
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut aina uhka naiselle. Lisäksi red pilled jengi ja manosphere porukan sekopäiset naisvihahorinat ovat nousussa. Misogynian uusi aalto pyyhkii viimeisetkin mieshaaveet naisten mielistä.
Vitu huor sä oot saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Turpa kii 👧huora.
N23
Kumpi sinä olet? Mummo vai kukkahattutäti? 👵🤡
Olen 60 v.
Vierailija kirjoitti:
kaikki hyvät asiat ja perinteet on rikottu. Ei ole enää mitään turvallisuutta ja selkeitä juttuja.
Kyllä juuri sen takia islam pitää tuoda Suomeen siinä uskotaan perinteisiin perhearvoihin ja torjutaan pahuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Turpa kii 👧huora.
N23
Mut voit tulla hakkaa ja istu sit kans naamal t Mies alko seisoo pelkästä ajatuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono kehityssuunta. Surullinenkin. Surullista, kuinka tuollaiset nuoret naiset eivät ymmärrä, miten paljon kaikkea, varsinkin onnellisuutta, parisuhde miehen kanssa toisi lisää heidän elämäänsä.
Tarkoitat niitä lukuisia haukkumisia, tukasta repimisiä ja mustelmia, jotka vanhan kansan mukaan "kuuluvat rakkauteen". Sitä mukavampi sopu, mitä hirveämmät mustelmat, just joo. Kenenkään nykysukupolvista ei tarvitse alistua samaan kohteluun ja kohtaloon. Omat rahat, oma tupa, oma tupa, oma lupa. Sen jälkeen, jos mukava ja väkivallaton tyyppi löytyy ja lapsia toivoo, niin mikäs siinä sitten. Alisteiseen asemaan ei kannata jäädä.
Sain kuulla, miten isäni sai alkunsa.
Mummi oli käynyt yksin tanssilavalla. Mies oli mustasukkainen ja päätti että laitetaan akka sitä paksuksi kun se ei muuten pysy kotona. Kukaan eikai edes pitänyt tuota(kaan) rais kauksena, siitä puhuttiin tyyliin "hehheh, se oli vähän semmonen". Äidin isä on pieksänyt äidin äitiä ja äiti sekä sisarensa puhuu siitäkin ihan normaalina, että joutuivat usein lähtemään pakoon isäänsä ja näkemään pahoinpitelyä.
Itsellä eka poikaystävä tykkäs tunkea itseään milloin mihinkin aukkooni nukkuessani ja aina vetosi siihen "jos sä rakastaisit, niin" ja vaan naureskeli asialle kun olin vihainen siitä. Enpä mäkään sitä osannut ajatella nuorena, nykyään oksettaa ja vihastuttaa. Sen jälkeen poikaystäviä on käynyt käsiksi ja laittanut sairaalakuntoon.
Tunnen muitakin naisia, jotka on kokeneet samaa eivätkä enää sen jälkeen ole suostuneet ottamaan miestä ja elävät mieluummin yksinään.
Lähisuvussa on pieniä lapsia ja aina heitä katselee ja toivoo että maailma suojelis kaikelta pahalta ja olisivat jo sitä sukupolvea, että pitävät pintansa sekä kunnioittaa toista sukupuolta.
Nää kai kulkee sukupolvien läpi ellei niitä tietoisesti katkaista.
Minullakaan ei ole yhtään hyvää esimerkkiä heteroparisuhteesta. Lapsesta saakka olen nähnyt lukuisia esimerkkejä miesten päihteidenkäytöstä, seksuaalisesta häirinnästä ja väkivallasta. Olenkin ollut jo vuosikymmenen yksin. Uskon, että heteroparisuhde on pelkkä sosiaalistettu malli/sosiaalinen kontruktio. Siihen tragediaan ei ole enää pakko suostua.