Kuinka pian tavattuasi miehesi (monensilla treffeillä) harrastitte seksiä?
Olisiko pitänyt mielestäsi odottaa kauemmin? Miksi?
Kommentit (30)
Käytiin treffeillä tosi monesti ennen itse seurustelua, varmaankin on seurusteltu pari viikkoa ennen seksiä sitten.
Ja kyllä, olen monet itkut itkenyt ja katunut ettemme odottaneet... Vaikka rakastankin häntä ja hän on se oikea. Minkä voin sille että olen oikeasti Tosi Rakkaus Odottaa -tyyppiä, mutta liha on heikko...
Mitä ihmeen itkemistä tollasessa on ollut??? En tainnut ihan tajuta.
Mitäpä sitä odottelemaan, kun sen verran sähköä oli ilmassa :)
Meidän ekoilla treffeillä se olisi ehkä ollut liian jännittävää, eikä siksi kovin menestyksekästä.
Mikä sai halun heräämään just hääyönä??? Ei yhtään aikasemmin haluttanut?
Seuraavana päivänä vähän epäilytti, oliko ihan viisasta sekstata, koska siihen liittyi vähän noloja juttuja... 10 vuotta on nyt oltu yhdessä, joten eipä tuo haitannut!
Seurusteluaika oli kiihkeetä, mutta emme olleet yhdynnässä emmekä mitään muutakaan varsinaista seksiä. Kun sitä odotti, sähkö välillämme vain kasvoi ja kasvoi. Se oli ihanaa aikaa. Pussailtiin öisin silloin kun tavattiin varmaan neljä tuntia putkeen kiihkeitä pitkiä suudelmia ja makailtiin sängyllä, halailtiin ja hyväiltiin toisiamme, mutta ei menty kuitenkaan koskaan tietyn rajan yli, jonka halusimme säästää hääyöhön.
jostain kännisestä pussailusta (oltiin ihan tosi hyvät kaverit sitä ennen) sit siitä jonku parin viikon päästä päädyttiin samojen peittojen alle .Sovittiin, et ei seurustella ku ollaan niin hyvät kaverit. Tästä jotain viikon päivät eteenpäin mies sanoi, et mitäs jos ei deittailtas muita ja siitä sit pari viikkoo meni, et alettiin seurusteleen. Vähän nurinkurisessa järjestyksessä mentiin, mut ollaan tässä nyt 3 vuotta seurusteltu. :)
tai kaksi.. ? On vähän unohtunut, nyt 11v yhdessä. Kaksi ihanaa lasta! Suhteessa hyviä ja huonoja aikoja, mutta ihana mies ja ihana elämä..
Oli jännää! :) Ei ole harmittanut. Oli kummankin eka kerta, oltiin 19v ja 20v..