Oisko kurja temppu videoida miehen käytöstä kun hän on kännissä ja näyttää se hänelle selvinpäin?
Hän on sitä mieltä ettei hänen juomisensa haittaa ketään. On niin väärässä. Ensinnäkään en saa edes nukuttua kun hän ölisee, mölisee ja kompuroi.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Toisen salaa kuvaaminen esim. omassa kodissa on ala-arvoista käytöstä.
Juuri näin. Ja yleensä ihmisten sympatiat saa se salakuvaamisen uhri.
Ei kenekään häritsevää känniä tarvitse varjella, kuten osa kommenteista näyttää toivovan. Miehiä? Yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Juopolle saa ollakin vittumainen. Typeryytensä pitää oikein naamaan hieroa sille, ettei kuvittele että se hyväksytään.
Kyllä. Eikä tarvi olla juoppokaan mutta esim. eräs likkakaveri alkoi ilkeäksi ja hölmöillä aina kun otti alkoa. Otin muutamia kuvia ja hän oli löytänyt kirjekuoren jossa kuvat oli. Oli nolona ja kysyi miksi olin kuvannut. No muistoksi tietysti.
Kiltti ja kunnollinen mies ei sitten kelvannut vaan piti ottaa ryyppäävä väkivaltainen jännämies????
Vierailija kirjoitti:
Ei kenekään häritsevää känniä tarvitse varjella, kuten osa kommenteista näyttää toivovan. Miehiä? Yllätys.
Mies saa olla kännissä omassa kodissaan!
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja kunnollinen mies ei sitten kelvannut vaan piti ottaa ryyppäävä väkivaltainen jännämies????
Kilttimiehestä kirjoittaminen ei lietso miesvihaa yhtä näkyvästi, siksi jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Loistoidea,spurguthan on omasta mielestään lähes absolutisteja.
Ei kai. Itsellä on kaksi vanhaa ystävää jotka tiedostavat ongelmansa, ovat eläkkeellä ja tuurijuoppoja, putki päällä silloin tällöin, suurin osa ajasta ilman alkoa. Miksi kieltää selvä asia? Kaappijuopot on pahimpia mut eihän ne kunnon spugeja olekaan vaan tekopyhiä esittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa olla kännissä omassa kodissaan!
Saa ja nainenkin kunhan osaa käyttäytyä ja asiasta on sovittu.
Ei siitä haittaakaan ollut. Loppui juominen kokonaan. Saa mun puolesta kännätä kunhan antas mun nukkua ja käyttäis cpappia kun muuten on raato väsynyt ja rytmihäiriöitä. Kokeili pari kertaa videoinnin jälkeen mutta ei pystynyt joten juominen jäi. Ja hyvä niin.
T. Vittumainen vaimo
Sivistynyt ihminen ei ole koskaan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ihminen ei ole koskaan kännissä.
Olen nähnyt hyvinkin sivistyneitä ihmisiä tuhannen päissään. Ei sivistys sillä karissut. Tekopyhäisyys kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ois.
Mutta ehkä tarpeellinen.
Tein vaimolle näin, että aloin kuvaamaan, kun perseili ja ihan selvin päin. Hän innostui kuvaamisesta entistä enemmän.
:(
Ysärillä yläasteikäisenä kuvattiin videokameralla kun kaveriporukalla juotiin viinaa, vedettiin tupakkaa, nuuskaa ja impattiin butaanikaasua. Seuraavana päivänä porukalla katsottiin videot ja naureskeltiin toistemme hölmöilyille.
Ja mitä meistä tuli?
Ihan hulttioita, joka jampan nimi löytyy veropörssistä.
Kyllä tietää itsekin käytöksensä kännissä, mutta jos haluat riidan pystyyn niin siitä vaan. Veikkaan, että tilanne eskaloituu vaan pahemmaksi jos kuvaat. Jos kärsit suhteessa, lähde.
Vierailija kirjoitti:
Toisen salaa kuvaaminen esim. omassa kodissa on ala-arvoista käytöstä.
Jospa lupaa voisi kysyä silloin kun kuvattava on selvin päin. Häntä voi kiinnostaa itsensä näkeminen juovuksissa. Luvan voisi pyytää myös kun on juovuksissa.
Voi olla, että kostaa kokemansa nöyryytyksen salakuvaamalla sua esim. Kuorsaamassa suu ammollaan tai vatsamakkaroita nukkuessasi.
Olen tehnyt näin. Lähetin parhaat pätkät watsappiin että joutuu tekemään päätöksen katsooko vai päättääkö sivuuttaa.