Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko kurja temppu videoida miehen käytöstä kun hän on kännissä ja näyttää se hänelle selvinpäin?

Vierailija
13.03.2026 |

Hän on sitä mieltä ettei hänen juomisensa haittaa ketään. On niin väärässä. Ensinnäkään en saa edes nukuttua kun hän ölisee, mölisee ja kompuroi. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä. Sinä et saa nukuttua, missä on miehen oikeus mölistä, jos ei muuten pahaa tee? Jotka kuvaa puolisoaan esim. Provosointinsa jälkeen voi katsoa lover-ikuisesti minun- sarja siinä kerrotaan oivallisesti miksi haluatte kuvata.  

Vierailija
42/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin, ja äijä nosti kauhean mökän. Poistin ne sitten, kun niin vaati. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen salaa kuvaaminen esim. omassa kodissa on ala-arvoista käytöstä. 

Jospa lupaa voisi kysyä silloin kun kuvattava on selvin päin. Häntä voi kiinnostaa itsensä näkeminen juovuksissa. Luvan voisi pyytää myös kun on juovuksissa.

Kukaan ei ole kiinnostunut näkemään itseään humalassa, vaikkei perseilekään. Moni väistää kameraa selvänäkin.

Vierailija
44/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvasin joskus entisen vaimoni kännisekoiluja kameralla.

Hänellä oli tapana tanssia "seksikkäästi" joten päätin itse selvinpäin ollessani ottaa muutaman foton.

Oli aikaa ennen digikameroita, lähetin filmin kehitettäväksi ja kun ne tulivat kotiin, katsoin ne ensin itse ja annoin sitten vaimolleni.

Hän selasi niitä, pienoinen puna nousi kasvoille, repi ne ja laittoi roskikseen.

Ei puhuttu asiasta sanaakaan mutta "seksikästä" tanssia ei tarvinnut enää koskaan senjälkeen katsella.

Tää on ehkä noloin tapaus. Jätkä itsekin käyttää alkoholia ja sitten nolaa vaimonsa noin. FP

Vierailija
45/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä yläasteikäisenä kuvattiin videokameralla kun kaveriporukalla juotiin viinaa, vedettiin tupakkaa, nuuskaa ja impattiin butaanikaasua. Seuraavana päivänä porukalla katsottiin videot ja naureskeltiin toistemme hölmöilyille.

Ja mitä meistä tuli?

Ihan hulttioita, joka jampan nimi löytyy veropörssistä.

Ou jee 👴🏻🥳👍🏻

Vierailija
46/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen salaa kuvaaminen esim. omassa kodissa on ala-arvoista käytöstä. 

Sekä lain vastaista! Ns. Axel Smith laki jonka Marinin idiootti hallitus hyväksyi...Nyt esim. perheväkivallasta kärsivät eivät saa todistaa vaikka esim. siviili kanteen kautta syntyy ns. todistamisen taakka...Totaalinen ristiriita! Näin fiksuja hallituksia meillä päin...

Vierailija
47/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi näyttää tämä video hänelle silloin kun olet selvin päin?

Vierailija
48/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein noin miehelle, kun huusi mulle riidan aikana. Näytin muutaman päivän päästä. Mies oli todella järkyttynyt siitä miten uhkaavasti käyttäytyi. Meni terapiaan, jossa käy edelleen.

MIKÄÄN muu ei ollut auttanut.

Vierailija
49/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin minä sille sanoa että aion kuvata mutta ei se sitä varmaan tajua kun on juodessaan niin tillintallin

Ap 

Rakas lapsi! Ei noihin juoppoihin tehoa mikään. Ne lopettavat -jos lopettavat- juomisen kun se selkenee heille ihan oma-aloitteisesti että nyt on tullut pohjakosketus. Ei heitä voi kukaan muu auttaa. Niin moni nainen on haaskannut aikaa muka auttaakseen. Ei se toimi, pullo voittaa aina.

Tuhlaat ainoaa elämääsi tuossa tilanteessa. Hylkää juoppo, hän on sinut jo hylännyt sen himoitun pullonsa vuoksi aikaa sitten. Se on hänen tosirakkautensa.

Vierailija
50/50 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen seurussa kun hän juo? Meillä mies juo aina yksin paitsi silloin kun itse haluan mukaan juomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi