Nordean asiakaspalvelu
Kertokaahan kaikki, millaista palvelua olette saaneet viime aikoina Nordeasta?
Kommentit (25)
erittäin hyvää ja kohteliasta, tunnistaudun aina pankkitunnuksilla
Sama kokemus, sanalla sanoen surkeaa. Täysin osaamattomia tai sitten huolimattomia ihmisiä siellä töissä. Avasin juuri uuden tilin, joka piti heti laittaa näkymään verkkopankissani, eipä näkynyt.
Mikä asiakaspalvelu? Ei Nordealla ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
erittäin hyvää ja kohteliasta, tunnistaudun aina pankkitunnuksilla
Sama juttu. Lyhyt odotusaika ja oikein ystävällistä palvelua. Tosin markkinoivat säästämispalveluja myös joka kerta.
Erittäin hyvää.Ainakin premium asiakkaalle
Aina hyvää ja kohteliasta, sitä se on jokapaikassa kun on pinkka kunnossa.
t. DI
Tarkoitus oli soittaa ja kysyä erästä juttua äskettäin. Arvioitu jonotusaika kuitenkin oli 55 minuuttia. Todellinen jonotusaikahan on yleensä ollut tuplat arvioituun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvää.Ainakin premium asiakkaalle
Eipä oo. Tänään jonotin Premium-jonossa melkein 40min.
Mulle on aina soitettu 30min sisään kun jätän chatissä soittopyynnön.
Tietoa ei kyllä ole ja ei voi varata aikaa eikä osata auttaa. No eipä siinä, samoja palveluita saa kyllä muualtakin, helpommin ja nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Aina hyvää ja kohteliasta, sitä se on jokapaikassa kun on pinkka kunnossa.
t. DI
Mulla ei sit vissiin oo kun Nordean tileillä ja sijoituksissa vaan vähän päälle 200t. Sain tänään aivan surkeaa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, no täytyypä kokeilla tuota taktiikkaa sitten. Tänään kyllä puhelimessa myös väitti, että HE eivät soittele kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus oli soittaa ja kysyä erästä juttua äskettäin. Arvioitu jonotusaika kuitenkin oli 55 minuuttia. Todellinen jonotusaikahan on yleensä ollut tuplat arvioituun verrattuna.
No näinhän se meni. Arvioitu oli 15-20 min mutta tuplat meni.
Isälläni on sekä talletuksia ja edesmenneellä äidilläni myös. Yhteissummat ylittävät useita satoja tuhansia. Yhteydenotto isääni onnistui vasta, kun laitoin viestin, että voimme kyllä vaihtaa pankkiakin.
sekä sanan jälkeen jäi pois rahasto-osuuksia
Huonoa oli. Laitettiin valmiin kaavan mukaan vastaus liirum laarumia kun ei jaksettu paneutua ongelmaan vaikka olin sen selvittänyt. Piti ottaa yhteyttä uudelleen.
Olen tyytyväinen palveluun. Oman premium-asiakaspalvelijan kautta asioita hoidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, no täytyypä kokeilla tuota taktiikkaa sitten. Tänään kyllä puhelimessa myös väitti, että HE eivät soittele kenellekään.
Riippuu asiakkaasta kuka pyytää soittamaan.
Onko sitä