Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menopaussi-ikäisille naisille myydään valtavan kalliilla lämpöä poistavia patjoja/lakanoita/tyynyjä vaikka ongelmat kestää menopaussin ajan!

Vierailija
13.03.2026 |

Naurattaa. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmille kuluttajille myydään valtavan paljon kuumuutta poistavia tuotteita, vaikkei kuumuus Suomessa kestä kuin päivästä viikkoon. 

Vierailija
22/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkuna auki ja peitto pois päältä niin ei hikoiluta niin paljon ja pierutkaan ei jää pyörimään peiton alle

Nukun ikkuna auki 20 asteen pakkasessakin, vaikka mulla on hormonikorv hoito. Normaali ihminen jäätyisi. Näin nukkui myös äitini 20 vuotta, ja isä jäätyi, ja muutti toiseen huoneeseen. Ainainen riita siitä, että äiti piti pitkin päivää läpivetotuuletusta, jonka vuoksi sisällä oli hirveän kylmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä miten 55-vuotiaalle naiselle voi tulla yllätyksenä että hänellä on välillä kauhean kuuma. 

Se on hiki eikä vain kuuma. Hikoilua tulee monta kertaa päivässä ja myös yöllä.

Vierailija
24/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmille kuluttajille myydään valtavan paljon kuumuutta poistavia tuotteita, vaikkei kuumuus Suomessa kestä kuin päivästä viikkoon. 

Kukaan ei selviä vaihdevuosioireilusta viikossa.

Vierailija
25/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua naurattaa? Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta me ihmiset olemme erilaisia. Minä esimerkiksi olen lapsesta saakka hikoillut nukkuessani ja jos toimiva viilennyskeino löytyisi sänkyyn, ostaisin mielelläni. Myös poikani on pienestä asti tykännyt käyttää talvellakin pelkkää t-paitaa siinä missä isänsä on villapaitoihin pukeutuva vilukissa.

Vierailija
26/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei selviä vaihdevuosioireilusta viikossa.

Se tässä olikin jujuna. Ihmiset ostavat mukavuutta, sillä ei kukaan halua kärvistellä kuumuudessa päivää tai vuotta. 

Vierailija
27/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 57v ja palelen aina. Se hikoiluvaihe ei kauaa kestänyt, ja silloin oli aamulla esim. tyynykin ihan likomärkä.

Minulla sama. Vilukissa enemmän kuin

hikiponttooni, vaikka ikää 45+. 

Villasukat ympäri vuoden jo peruskoulussa.. 

Olen erittäin tyytyväinen, jos tulevat vaihdevuodet

hieman lämmittäisivät kehoani. 

-E- 🧦

Vierailija
28/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaidevuodet alkoivat itselläni n.45 -vuotiaana. Nyt 6 -kymppisenä alkaa jo helpottamaan nuo kuumat aallot.

Kyllä silloin 10v sitten teki vaikka mitä, että sai helpotusta oloon. Meillä on ollut aina huippuhyvät (=kalliit) vuoteet, koska haluamme nukkua hyvin. 

Vaihdevuosista kärsiviä neuvon, että makkariin ilmastointikone. Meillä oli sellainen siirrettävä lattiamalli. Viilentää mukavasti ja mun mies ei halunnut toiseen huoneeseen, joten hänelle untuvapeitto.

Vierailija
29/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi,a😄

Vierailija
30/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle näistä ihmettelijöistä ja naureskelijoista voi tulla yllätys, kun pääsevät itse vaihdevuosiin. Jotkut pääsee tosi vähällä, lähes oireettomina, osalle ei tule ollenkaan ja osa taas saa kokea monenlaisia epämiellyttäviä oireita.

Eiköhän tuo naureskelija ole mies. Ja joo, vaihdevuodet on myös miehillä, mutta naisilla omanlaiset.

Vierailija
31/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta kukkaruukkuun:

Edellinen kallis ostokseni oli hotellitason (ankanuntuvaa oleva) extralämmin täkki.

Olen kuullut joidenkin naisten nukkuvan ikkunat selällään helletuuletin päällä..

no jokes guys. 🤷

🥳 x

Vierailija
32/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on menopaussi kestänyt nyt neljä vuotta ja jatkuu vaan. Mikä tässä naurattaa?

Kai konmaritat sängyn pois sitten kun se on ohi. Muistuttaahan se sinua ikävästä ajanjaksosta elämässäsi.

Vierailija
33/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin tutustua tarjontaan. Omat oireet kestäneet jo muutaman vuoden.

N53

Vierailija
34/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on kauhean tyhmää ostaa omilla rahoillaan mitä itse haluaa ja kokee tarpeelliseksi.  Sinä fiksuna ostat vain sellaista, mitä muut kokevat tarpeelliseksi ja järkeväksi.

Vierailija
35/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 57v ja palelen aina. Se hikoiluvaihe ei kauaa kestänyt, ja silloin oli aamulla esim. tyynykin ihan likomärkä.

Minulla sama. Vilukissa enemmän kuin

hikiponttooni, vaikka ikää 45+. 

Villasukat ympäri vuoden jo peruskoulussa.. 

Olen erittäin tyytyväinen, jos tulevat vaihdevuodet

hieman lämmittäisivät kehoani. 

-E- 🧦

Ei se mene niin.  Kuuma aalto / hikoilu on hetkellistä ja siinä välissä voi palella.  

Vierailija
36/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua enempi paleltaa. Kohta 60v ja vaihtarit varmaan ohi, sillä mä palelen ihan hirveästi nykyisin. Asunnot on liian kylmiä! Pitäisi lämmittää enemmän talviaikaan.

Vierailija
37/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä aina tule kaikkille ollenkaan. Mulla menopaussi tapahtunut jo pari vuotta sitten, enkä ole ikinä yhtään kuumaa aaltoa kokenut. Enkä juuri mitään muitakaan oireita, paitsi että kuukautiset oli 10 vuotta epäsäännöllisiä sekä tiheydeltään että vuotomäärältään, ennen kuin sitten 52-vuotiaana loppuivat.

Vierailija
38/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymmentä vuotta hikipuuskien vuoksi nukun ikkuna auki

kesät talvet.  Hormoonipillereitä en suuhuni pistä,  sillä puoli sukua

syöpään niistä sairastunut.

Liikuntaa vaan ja hyvää ruokaa niin hyvin pärjää.

Vierailija
39/39 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Olen ilahtunut että joku ajattelee meitä. Itse joudun varmaan olemaan perinteisellä sängyllä. Kesällä viileä voisi olla hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi