Miksi uskovaiset naiset
Polkevat naisten oikeuksia? Esim Ida Bois haluaisi kaikki naiset kotiäiteiksi.
Kommentit (11)
Ongelma on se että uskonnot perustuvat tuhansia vuosia vanhoihin oppeihin. Mitä kirjaimellisemmin niihin uskoo, sen enemmän oma käytös ja ajatukset muistuttavat sen ajan kulttuureita.
Mitä jos se onkin ihmisoikeuksien tukemista eikä polkemista? "Hedelmistä puu tunnetaan"
Naiset kotitöihin, on kohta yleinen tapa jolla yhteiskunta selviää. Tekoäly pistää työn jakamisen uuteen uskoon 10 vuodessa. Kotityöstä maksetaan, jos otat vielä vanhuksen hoivattavaksi, saat siitä lisärahaa ja siitä karttuu myös eläkettä. Tämä lama vain on nyt ajettu niin syvälle kansaan, että toipuminen tästä on todella hidasta, mm pienyrittäjyys kotimaan kysynnän suhteen todella hitailla askeleilla toipuvaa. Kotityö on se, josta saadaan työttömyys puolitettua.
enemmän ihmettelen, että miksi uskovaiset vielä uskovat mielikuvitusolentoihin?
Korkeintaan lahkolaiset. Normaali uskovainen elättää perheensä ja kunnia-asia on opiskella hyvä ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kotitöihin, on kohta yleinen tapa jolla yhteiskunta selviää. Tekoäly pistää työn jakamisen uuteen uskoon 10 vuodessa. Kotityöstä maksetaan, jos otat vielä vanhuksen hoivattavaksi, saat siitä lisärahaa ja siitä karttuu myös eläkettä. Tämä lama vain on nyt ajettu niin syvälle kansaan, että toipuminen tästä on todella hidasta, mm pienyrittäjyys kotimaan kysynnän suhteen todella hitailla askeleilla toipuvaa. Kotityö on se, josta saadaan työttömyys puolitettua.
Miksi se täytyy sukupuolen mukaan mennä, ketkä jää hoivaamaan vanhuksia ja lapsia? Itse en täysin ei-hoivaviettisenä naisena halua tuollaista ollenkaan.
Nämä vaatimukset, mitä kaikkea uskovaisen pitäisi olla, ovat kyllä rajattomat. En todellakaan tiennyt, että haluan kaikki naiset kotiäidiksi.
Noh, jos uskoo yliluonnolliseen mielikuvitusolentoon ja pari tuhansia vuosia vanhoihin satuihin niin eihän ihminen muutenkaan täysillä kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se täytyy sukupuolen mukaan mennä, ketkä jää hoivaamaan vanhuksia ja lapsia? Itse en täysin ei-hoivaviettisenä naisena halua tuollaista ollenkaan.
Koska naiset ovat tyhmempiä kuin miehet.
Enemmän ihmettelen miksi uskovaiset naiset ovat niin rasisteja että vain harva kelpuuttaa miehekseen ei uskovaista.
No ei kaikki. Olen itse uskovainen nainen, vieläpä helluntailainen, ja kannatan naisten vapautta valita elämäntyylinsä itse. Minä olen valinnut sinkkuuden ja lapsettomuuden.