Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaiset naiset

Vierailija
13.03.2026 |

Polkevat naisten oikeuksia? Esim Ida Bois haluaisi kaikki naiset kotiäiteiksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki. Olen itse uskovainen nainen, vieläpä helluntailainen, ja kannatan naisten vapautta valita elämäntyylinsä itse. Minä olen valinnut sinkkuuden ja lapsettomuuden.

Vierailija
2/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että uskonnot perustuvat tuhansia vuosia vanhoihin oppeihin. Mitä kirjaimellisemmin niihin uskoo, sen enemmän oma käytös ja ajatukset muistuttavat sen ajan kulttuureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se onkin ihmisoikeuksien tukemista eikä polkemista? "Hedelmistä puu tunnetaan"

Vierailija
4/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kotitöihin, on kohta yleinen tapa jolla yhteiskunta selviää. Tekoäly pistää työn jakamisen uuteen uskoon 10 vuodessa. Kotityöstä maksetaan, jos otat vielä vanhuksen hoivattavaksi, saat siitä lisärahaa ja siitä karttuu myös eläkettä. Tämä lama vain on nyt ajettu niin syvälle kansaan, että toipuminen tästä on todella hidasta, mm pienyrittäjyys kotimaan kysynnän suhteen todella hitailla askeleilla toipuvaa. Kotityö on se, josta saadaan työttömyys puolitettua.

Vierailija
5/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ihmettelen, että miksi uskovaiset vielä uskovat mielikuvitusolentoihin?

Vierailija
6/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan lahkolaiset. Normaali uskovainen elättää perheensä ja kunnia-asia on opiskella hyvä ammatti.

Vierailija
7/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kotitöihin, on kohta yleinen tapa jolla yhteiskunta selviää. Tekoäly pistää työn jakamisen uuteen uskoon 10 vuodessa. Kotityöstä maksetaan, jos otat vielä vanhuksen hoivattavaksi, saat siitä lisärahaa ja siitä karttuu myös eläkettä. Tämä lama vain on nyt ajettu niin syvälle kansaan, että toipuminen tästä on todella hidasta, mm pienyrittäjyys kotimaan kysynnän suhteen todella hitailla askeleilla toipuvaa. Kotityö on se, josta saadaan työttömyys puolitettua.

Miksi se täytyy sukupuolen mukaan mennä, ketkä jää hoivaamaan vanhuksia ja lapsia? Itse en täysin ei-hoivaviettisenä naisena halua tuollaista ollenkaan. 

Vierailija
8/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vaatimukset, mitä kaikkea uskovaisen pitäisi olla, ovat kyllä rajattomat. En todellakaan tiennyt, että haluan kaikki naiset kotiäidiksi.

Vierailija
9/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos uskoo yliluonnolliseen mielikuvitusolentoon ja pari tuhansia vuosia vanhoihin satuihin niin eihän ihminen muutenkaan täysillä kulje. 

Vierailija
10/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se täytyy sukupuolen mukaan mennä, ketkä jää hoivaamaan vanhuksia ja lapsia? Itse en täysin ei-hoivaviettisenä naisena halua tuollaista ollenkaan. 

Koska naiset ovat tyhmempiä kuin miehet.

Vierailija
11/11 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen miksi uskovaiset naiset ovat niin rasisteja että vain harva kelpuuttaa miehekseen ei uskovaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän