Joka toisessa mainoksessa on värillinen
Mutta kansasta 5% on niitä, mainoksista saa kuvan että vähintään 50%. Nykyajan ydinperhe: musta + valkoinen + lapset
Kommentit (71)
Kukahan "kyhäilee" noin huonoa suomen kieltä sisältäviä kommentteja?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberon kuvassa oli tumma vauva, mutta takana oleva äiti valkoinen
Rotupetturi oli taas jakanut persettä.
Parempi olla "rotupetturi" kuin lisääntyä kaltaisesi nazzzisian kanssa.
Miten rumaa kielenkäyttöä, Pitäisi tehdä poliisi-ilmoitus sinjusta.Häpeä ja kunnolla.
Vetikö nazzzizika herneen kärsäänsä?
En osta mustan mallin esittelemiä vaatteita. Syykin on hyvin yksinkertainen. Vaaleaihoisen mallin päältä näkee vaatteen muodon paremmin ja lisäksi se antaa osviittaa, että sopiiko vaate väriltään minulle ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että jos suomalaisessa mainoksessa on monikulttuurinen perhe, niin nainen on aina valkoihoinen ja mies ruskea? Ei ikinä toisin päin.
Ai niinkuin siinä vakuutus mainoksessa jossa valkoinen mies huomaa vesivahingon, sulkee oven ja lähtee.
Sitten tumma nainen tulee paikalle ja kuulee äänen oven takaa?
Vierailija kirjoitti:
En osta mustan mallin esittelemiä vaatteita. Syykin on hyvin yksinkertainen. Vaaleaihoisen mallin päältä näkee vaatteen muodon paremmin ja lisäksi se antaa osviittaa, että sopiiko vaate väriltään minulle ollenkaan.
Minulla taas on omituinen tapa sovittaa vaatteita ennen ostoa.
vokettajien aivopesua minä en osta mitään nokisia tuotteita.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä mainoksista osa on tehty ulkomailla.
Afrikassako?
Sekö on ymmärryksesi ulkomaista.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Tuttava tekee mainoskuvia ja sanoi että heitä kehoitetaan hakemaan ulkomaalaisia mainoksiin. Oikeen suututtaa minua.
Kannattaa harjoitella valehtelemista vielä vähän😅
Missä ovat saamelaiset, romanit, hottentotit,aboriginalit,eskimot,maorit ym. vähemmistöt mainoksista?
Me ei tehdä mainoksia, mut täällä keskisuomen tienoilla kaikessa firman materiaalissa niin sisäisessä kuin asiakasviestinnässä on tummaihoisia vähintään puolet ja sit tietty sellaisia joiden sukupuolta ei selvästi nää. Katukuvassa eikä kohderyhmissä ole ulkomaalaistaustaisia kuin ehkä 5% maksimissaan, muista vähemmistöistä en osaa edes sanoa.
Huvittavaa mutta ehkä me ollaan sitten tosi monimuotoisia. Mitään bisnestä Suomen rajojen yli meillä ei ole.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä mainoksista osa on tehty ulkomailla.
Afrikassako?
Eli mustia on vain Suomessa ja Afrikassa? Yritä edes. Öyh öyh öyh toki tämä onkin.
Lisääkö ns. monikulttuurimainokset myyntiä? Onko tutkittu? Osa ihmisistä boikotoi tuollaisia mainoksia,joista ei tunnista omaa elämänmuotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on omituinen tapa sovittaa vaatteita ennen ostoa.
Se sinulle sallittakoon. Mä tilaan paljon, enkä tilaa sovitettavaksi mustan mallin esittelemiä vaatteita juuri ollenkaan edellä mainitusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä mainoksia harvemmin tehdään Suomessa ja vain Suomen markkinoille. Samaa saippuaa saatetaan myydä eri nimellä Suomessa, Ranskassa ja Kuubassa ja sama mainos pyörii kaikilla.
On erittäin helppo tietää milloin mainos on vain suomalaisille. Esim operaattorit tai keskikoon suomalaiset yritykset eivät muualla mainosta.
No, yksi operaattori käytti KAJn poikia ja toisella pyörii Miitta Sorvali, tuo ylpeä nuubialaisprinsessa.
Minusta Miitta on somalitaustaisena pärjännyt ihan mukavasti. Ja näyttelijänä ihan upee.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Tuttava tekee mainoskuvia ja sanoi että heitä kehoitetaan hakemaan ulkomaalaisia mainoksiin. Oikeen suututtaa minua.
Kannattaa harjoitella valehtelemista vielä vähän😅
Ainakin televisioiden haastatteluissa etsitään etnisiä melkeinpä jokaiseen katuhaastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Me ei tehdä mainoksia, mut täällä keskisuomen tienoilla kaikessa firman materiaalissa niin sisäisessä kuin asiakasviestinnässä on tummaihoisia vähintään puolet ja sit tietty sellaisia joiden sukupuolta ei selvästi nää. Katukuvassa eikä kohderyhmissä ole ulkomaalaistaustaisia kuin ehkä 5% maksimissaan, muista vähemmistöistä en osaa edes sanoa.
Huvittavaa mutta ehkä me ollaan sitten tosi monimuotoisia. Mitään bisnestä Suomen rajojen yli meillä ei ole.
Me ollaan laumaelukoita. Aina hurahdetaan johonkin asiaan oikein huolella. Tällä hetkellä se on mm. tämä aihe. Yleensä nämä hurahdukset karkaa lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä ne edes sopisivat sinulle? Tummat ovat usein aika hoikkia ja ei se heidän esittelemä mitenkään välttämättä sinulla sovi. Ja olet selkeesti myös lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on romanit?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä ne edes sopisivat sinulle? Tummat ovat usein aika hoikkia ja ei se heidän esittelemä mitenkään välttämättä sinulla sovi. Ja olet selkeesti myös lyhyempi.
Koetatko mennä henkilökohtaisuuksiin? Kun et muutakaan loukkaavaa keksinyt. Ei nyt osunut eikä uponnut. 54kg/166cm kokoisena minulla on paljon valinnanvaraa vaatteidenkin suhteen.
Afrikassako?