Joka toisessa mainoksessa on värillinen
Mutta kansasta 5% on niitä, mainoksista saa kuvan että vähintään 50%. Nykyajan ydinperhe: musta + valkoinen + lapset
Kommentit (71)
Liberon kuvassa oli tumma vauva, mutta takana oleva äiti valkoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on romanit?
Vankilassa?
Osa siellä ja osa vaappuu kaupoissa raskaine kuormahameineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä mainoksia harvemmin tehdään Suomessa ja vain Suomen markkinoille. Samaa saippuaa saatetaan myydä eri nimellä Suomessa, Ranskassa ja Kuubassa ja sama mainos pyörii kaikilla.
On erittäin helppo tietää milloin mainos on vain suomalaisille. Esim operaattorit tai keskikoon suomalaiset yritykset eivät muualla mainosta.
No, yksi operaattori käytti KAJn poikia ja toisella pyörii Miitta Sorvali, tuo ylpeä nuubialaisprinsessa.
Ai olet syntynyt eilen etkä ole nähnyt mainoksia viimeisen viiden vuoden aikana?
Jos sinua kalvaa joku viisi vuotta sitten esitetty teleoperaattorin tv-mainos, suosittelen hakemaan ammattiapua.
Niin oli Benettonilla jo 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Rotupetturi oli taas jakanut persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä mainoksia harvemmin tehdään Suomessa ja vain Suomen markkinoille. Samaa saippuaa saatetaan myydä eri nimellä Suomessa, Ranskassa ja Kuubassa ja sama mainos pyörii kaikilla.
On erittäin helppo tietää milloin mainos on vain suomalaisille. Esim operaattorit tai keskikoon suomalaiset yritykset eivät muualla mainosta.
Miksi Elisan mainoksissa seikkailee vain englantia puhua heppu yrittäen kaupata tuotteita vain suomalaisille? Ei oikein aukea nämä mainokset, vielä vähemmän lisäävät intoa hankkia mainostettuja tuotteita. PUHUKEE SUOMEE!
Olen pannut saman merkille. Outoa.
Onko heillä joku salaliitto että täytyy tuputtaa kaikkia esille??
Paremmin voisi sanoa, että mainoksissa joka toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä mainoksista osa on tehty ulkomailla.
Vietä joskus aikaa muuallakin kuin palstalla. Olen lukenut sinun ulinasi varmaan tusinan kertoja eri ketjuissa.
Tuohan on totta. Luultavasti sen useimmat tietävät ja kertovat tajuamatta pilaavaso hyvää ulinaasi. Minä teen sen tahallani, koska persujen ulina ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kelasin läpi IS:n pääsivun ja katsoin mainokset. Yhdessäkään mainoksessa ei ollut värilistä ihmistä. Minulle sattui pääsivulla 10 mainosta, jossa oli joku ihminen. Kaikki näytti ihan suomalaisilta!
Älä nyt pilaa voimaannuttavaa ulinaa faktoilla.
kiitos tanelin meidän perhe ei ole s kaupoissa asioinut 4v heh heh tämä on totta. kukahan sukulainen noita s ala arvoisia mainoksia kyhäilee.
Tuttava tekee mainoskuvia ja sanoi että heitä kehoitetaan hakemaan ulkomaalaisia mainoksiin. Oikeen suututtaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla "rotupetturi" kuin lisääntyä kaltaisesi nazzzisian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
kiitos tanelin meidän perhe ei ole s kaupoissa asioinut 4v heh heh tämä on totta. kukahan sukulainen noita s ala arvoisia mainoksia kyhäilee.
Niin, tämähän ei ole mainoskeskusteluketju. Ehei. Tämä on persuääliöulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä mainoksista osa on tehty ulkomailla.
Vietä joskus aikaa muuallakin kuin palstalla. Olen lukenut sinun ulinasi varmaan tusinan kertoja eri ketjuissa.
Päivystä sinäkin välillä muilakin keskustelupalstoilla. Kyylä.
Tuntuu olevan standardi, että mainoksissa tuodaan vähemmistöt esiin aina. Näinhän se on kaikissa uusissa elokuvissa ja sarjoissakin, aina niissä on saman sukupuolisia pareja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla "rotupetturi" kuin lisääntyä kaltaisesi nazzzisian kanssa.
Miten rumaa kielenkäyttöä, Pitäisi tehdä poliisi-ilmoitus sinjusta.Häpeä ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Perus yh-äiti, musta mies jätti niin kuin ne tekee esim. USAssa
Vankilassa?