Olen tasokas mies ja Suomessa deittailu turhauttaa.
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun Espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
4800€/kk ei ole mikään hyvä palkka 😂 se on aikalailla normaali keskiverto ansio
4800e/kk on minun mielestä todella hyvä palkka. Minä tienaan vain 3600e/kk ja pidän omaa palkkaani surkeana.
M35
"minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle."
Minulla on oma toimisto :)
Nyt keksimään parempia juttuja ensin kertaa varten.
Tämän paradoksin selittää hyvin yksi asia. Keskinäisessä kommunikaatiossa käyttämänne kieli.
Suomalaiset naiset huomaavat heti ensi treffeillä, että pääsi kumisee tyhjyyttään.
Välimeren maiden kaunottarilla, joiden kanssa puhutte molemmat todennäköisesi jollain muulla kielellä kuin äidinkiellillänne, tämän seikan tajuaminen vie huomattavasti kauemmin. Siksi deittailu heidän kanssaan onnistuu pidempään. Lisäksi aiemmin mainittu eksotiikka, haluavat tavata sinut uteliaisuudesta muutaman kerran. Eikä pituutesikaan mikään haitta ole näille naisille kun pääsevät näytille kanssasi.
Ja huom! Puheistasi voi päätellä, että parisuhteeseen saakka et ole edennyt näiden itliattarien ja espanjattarienkaan kanssaan. Kerro miksi, jos he ovat niin kauniita ja ihania!
Naisilla on tiukat standardit miesten perseenreikien tiukkuuteen liittyen, jotta voivat sträppärivoimaantua ja syötä siemenensä miesten peräsuolten pohjukkaan. Naisillakin saa olla standardit, senkin sika!!
Vierailija kirjoitti:
Sama jankutus nyt uudella twistillä.
Sama jankuttaja näissä kaikissa on. Keksii itselleen uusia hahmoja, kun ihmiset ei enää vastaa niihin vakihahmoihin.
Millaisesta ihmisestä kertoo? Yksinäisestä, huomionkipeästä.
Vierailija kirjoitti:
4800€/kk ei ole mikään hyvä palkka 😂 se on aikalailla normaali keskiverto ansio
Mutta kyllä tuollakin palkalla yksin elävä mies saisi 40 tonnin pelivelkaa lyhenneltyä mukavasti. Jäisi vielä kuntosalikorttiinkin varaa, kun se kaljamaha pitäisi saada vaihdettus sixpakkiin. Mutta ei vaan riitä tahto moiseen tuolla vätyksellä
Vierailija kirjoitti:
Allu se jaksaa...
Sun pitää vielä perehtyä lisää Allun ketjuihin jos luulet tätä Alluksi.
Eihän Allulla ole treenattua kroppaa eikä hyväpalkkaista työtä eikä hienoa autoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jankutus nyt uudella twistillä.
Sama jankuttaja näissä kaikissa on. Keksii itselleen uusia hahmoja, kun ihmiset ei enää vastaa niihin vakihahmoihin.
Millaisesta ihmisestä kertoo? Yksinäisestä, huomionkipeästä.
Olen vakuuttunut, että hän on sellainen masokisti, että saa kiksinsä näistä vastauksista, joissa hänet lyödään lyttyyn. Ei tällaista spämmien määrää mitenkään muuten voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkuus ja atleettisuus ei riitä, pitää olla myös laatikkoleuka.
...ja pulleat rintalihakset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu se jaksaa...
Eihän Allulla ole treenattua kroppaa eikä hyväpalkkaista työtä eikä hienoa autoa :)
"en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset"
Onhan tuo nyt selvää allua. Yrittää tässä esittää sellaista, mikä haluaisi olla. Kuka muu puhuu tasoista, ja rumista ja lihavista naisista?
Kaljamahaisena miehenä sain baarista normaalin naisen. 16 vuotta yhdessä jo. Olin työtön ja rahaa oli joku 80 euroa. Nainen silti pyysi yöksi luokseen ja seuraavana aamuna pyysi että jäisin vielä yöksi. Parin viikon päästä se kysyi aletaanko seurustelee ja haluanko muuttaa sen luokse. Lapsikin meillä on 7 luokalla.
Siihen aikaan en tosiaan kuvitellut että teen pian lapsen kun olin työtönkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu se jaksaa...
Oletetaan, että tämä ei ole Allu. Silloin näillä kahdella tyypillä on niin paljon yhteistä, että pakko olla veljeksiä, ehkä jopa identtiset kaksoset. Molemmilla sama ongelma ja perussyy siihen, kumpikin hyvin yksinkertaisia, eivätkä tajua sitä itse. Ei lainkaan kykyjä itsereflektioon ja toisen ja etenkään naisen asemaan eläytymiseen. Pientä nais vi hamielisyyttäkin havaittavissa. Ainakin siinä, että syy heidän yksinäisyydessään on naisissa, ei heissä itsessään.
Trolli saa mammat kuumaksi.