Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertovat mistä syystä jättivät miehensä.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen jätti poika ystävänsä koska miehellä oli punaiset sukat.

Taisi mies väistää luodin

Joidenkin ihmisten tuntuu olevan vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että kenelläkään ole mitään velvollisuutta olla toisen ihmisen kanssa. Ihmisen saa jättää ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä. Ihan vaan koska yhdessäolo ei huvita tai pärstä ärsyttää tai on parempaa tekemistä. Whatever.

Viimeksi kun kerroin tapailemalleni miehelle, että minua ei enää huvita nähdä häntä, hän jäi vaatimaan syytä. En uskaltanut sanoa, että olen huomannut sinun olevan egoistinen, vastenmielinen ja sadistinen razisti ja misogynisti, joka kohtelee jopa omia lapsiaan halveksittavalla tavalla. Omasta turvallisuudesta on huolehdittava. Siksi sanoin syyksi jotain tyyliin punaiset sukat. Epävakaa narsisti on ikävä vihollinen.

Vierailija
122/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa tyrkyttänyt miehelleni olutta mutta ei se usein halua juoda. Minä juon pari kertaa kesässä itse viiniä. Mieheni juo joskus mutta ei ole ongelmaa. Ongelma olisi jos mies joisi niin paljon että sammuisi ja kaatuilisi eikä pystyisi huolehtimaan itsestään. Sellaisen miehen kanssa kerran olin joka joi tyyliin kopan kaljaa illan aikana ja sitten vielä viinaa koska ei ollut muka tarpeeksi humalassa mielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa juoda, koska nainen jäkättää.

Usein se "jäkätys" johtuu siitä, että ekat 1-10 vuotta nainen yrittää hyvällä ja kauniisti saada miehen osallistumaan perheen yhteisiin asioihin/ töihin, ja sen jälkeen keskustelemaan siitä miksi mies ei osallistu. Kun hyvät menetelmät ei tehoa, alkaa jäkätysvaihe. Kun jäkätysvaihe loppuu, nainen on luovuttanut, päättänyt erota, tai sillä on toinen mies, ja pysyy vain rahan tai lasten takia yhdessä.

Miehet luulevat yleensä parisuhteen olevan ihan ok, kunhan he itse saavat vain olla lähes täysihoidossa, kantamatta kokonaisvastuuta, puhumattakaan itsefeflektiosta, emotionaalisesta yhteydestä ja henkisestä kasvusta. Sitten ihmettelevät kun nainen ottaa eron (jäkätysvaiheen jälkeen). 

Tämä. Kun nalkutus loppuu niin nainen on lähtö kuopissa.

Huvittavaa kuinka pienillä asioilla mies saisi pidettyä naisen tyytyväisenä.

Nainen on peili miehen tunteille. 

Höpö höpö! Kunpa olisikin kyse vain perusjutuista, mutta kun ei. Sitä saamarin nalkutusta tulee IHAN JOKA ASIASTA, teit sen niin tai näin päin. Niin hyvin et voi huolehtia lapsistasi, etteikö siinä olisi naisen mielestä jotain huomautettavaa.

Ihan jonnin joutavaa tyhjän nalkuttamista 95% tuosta jäkätuksestä. Se on joillekin lähinnä elämäntehtävä.

No eroa hyvänen aika!  Tuollaisia joka asiaan tyytymättömiä ihmisiä on niin naisissa kuin miehissäkin.  Se on perusluonne.

Se ei nimenomaan ole syy alkaa juomaan, sillähän vain pahennat OMAA tilannettasi.  Menee rahaa ja alkoholisoidut.

Jos koet todellakin, että mihinkään tuollaiseen ainaisen tyytymättömyyteen ei ole aihetta, et voi asialle mitään muuta kuin ottaa etäisyys tuohon ihmiseen.  Tuhlaat elämäsi.  

Vierailija
124/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistimiehet on muuten niitä pahimpia nalkuttajia.  Ne rähjää ihan kaikesta.  Mikään ei ole kelvollista.  Monet alkoholistien vaimot on ihan menettäneet itsensä, ovat hiljaisia ja alistuneita, eivät uskalla ottaa kantaa mihinkään.  Lapsetkin hän hiljentää, kun isä tulee kotiin juovuksissa, ja monet alkkismiehet on selvin päinkin hermoheikkoja hulluja.  Oma appiukkoni oli tällainen.

Anoppi oli täysin lannistunut ihminen.  Vasta kun appi kuoli, anopista kehkeytyi mukava iloinen naisihminen.  Uskalsi iloita lapsenlapsistaankin.  Sitä ennen hänen piti niistäkin olla hiljaa, kun tyranni alkoholisti heti löysi niistäkin vikoja eikä niitä olisi saanut hänen mielestään olla olemassakaan.

Vierailija
125/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla turvallinen myös humalassa eikä monet miehet ole olen sen nähnyt. Sen takia en ota miestä joka juo.

Vierailija
126/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nykypäivän kranttunaiset eroaa heti kun pienikin erimielisyys tulee kun tarjontaa on joka muijalle jonoksi asti.

Monelle naiselle siis miehet siis keskimäärin jonottaa? Aikamoista h*orailua mehiltä.

Oletko koskaan miettinyt samaa toisinpäin. Kun mies panostaa itseensä niin on aivan sama juttu? Jos nainen alkaa päästellä sammakoita suustaan niin tiedän todella hyvin että olen 1/100 mies jolla on kokoajan sopiva jono. Tämähän on miehelle nimenomaan se karkkikauppa kun tiedät että olet niitä harvinaisia. Montaako miestä olet esimerkiksi tänään kehunut fiksuksi ja tunne älykkääksi mieheksi? Itse olen saanut tuollaisia kehuja naiselta.

Jos jonoa riittää 1/100 miehestä ja jokaiselle naiselle, se kertoo, että miehet jonottavat keskimäärin monelle naiselle ja suuri osa naisista ei jonota yhdellekään miehelle. Ihan perusmatematiikkaa.

Mutta niitä miehiä on 100 000 ja niitä 1/100 miehiä siis 100. Mies kun on vähän fiksumpi niin muistan että olen saanut pakit esim 2 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana ja tavannut lähes sata naista 

Miten jaksat nuohota sängystä toiseen? Eikö sinulla ole muita harrastuksia?

Ei nykypäivän deittikulttuurissa sängystä toiseen hypi kuin ho.rot naiset. Se että miehenä on 1/100 mies tarkoittaa että ei koskaan edes puhu seksistä naisten kanssa. Siihenhän täytyy olla erityisen fiksu mies 

Ja ho.rot miehet.

Kertoo täydellisesti siitä tosi asiasta joka vallitsee. Mies on fiksu ja käy sadan naisen kanssa treffeillä juomassa kahvia, syömässä ja puhumassa kivoja, saa paljon uusia treffikutsuja koska käyttäytyi kivasti eikä ehdotellut seksiä. Mitä tekee nainen, ei edes tiedä asioista mutta sanoo miehen käyneen panemassa sataa eri naista. Hohhoijaa taas naisten älykkyysosamäärä.

Vierailija
127/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi niin, että seurustelu nainen vaihtoi minut lennosta paksumpaan lompakkoon. Naisen omin sanoin kerrottuna: "tuli vanhempi mies joka hänet hurmasi ja osti hänelle hetimmiten oman auton".

Ei siinä jäänyt mitään arvoa minun osoittamalle kumppanuudelle, naisesta ja hänen lapsista välittämiselle ja huolehtimiselle. Tein kaikkeni ja enemmänkin jokaisen eteen.
Hoidin taloutta, ruokaa vaatteita kodinkoneet jne kaikille myös yhn-lapsille,elintaso nousi, hoivasin henkisen puolen ja naisen sairauskohtaukset. Hieroin kipeät paikat ja hemmottelin muutenkin.
Yhteistä oli meillä paljon jne. Ei riitoja arjen asioista tms.

Naisen omin sanoin sanottuna päin näköäni: -"tämä ei nyt riitä"

Kyllä minä henkiseksi tueksi jne kelpaan naisille.
Tuo exä on nyt 3v eron jälkeen soittanut takaisin, kun koki jonkun "heräämisen", haluaisi tutustua uudelleen, ei omin sanoinensa muista kuulemma mitään. Ai kuinka ihanaa......
Kerkesi jo soittaa umpihumalassa hysteria-paniikkikohtauksessakin, ulkona yksin peläten, kun ei kukaan jännämies hänelle vastannut puhelimeen klo 2 yöllä, kun oli koti hukassa, kun näet se paksun lompakon mies juotti tämän naisen vaarahumalaan asti.

Harrastuspiirin platoninen kaveri nainen, puolestaan pyysi apuani hakea lapset yöllä evakkoon turvaan, kun oli miehensä varastanut naisen haulikon ja uhannut tappaa.
Minäpä lähdin 30km päähän, hain lapset nukkumasta, poika olikin jo pahoja aavistanut, oli näes reppu käytännössä Go Go valmiiksi pakattuna. Seuraavana päivänä hainkin sitten jo muiden naisten kanssa koko muuttokuorman, kun ei mies ollut siellä paikalla.
Jännästi ei yksikään muu mies ollut tullut avuksi...ei edes lasten takia.
Viikko meni, että haulikko tuli takaisin naiselle. Silti meinas nainen palata äijän luo takas omine lapsineen, mutta tunnin palopuheen se minulta vaati, että nainen tuli järkiinsä, kun ei edes omia lapsiaan siinä tilanteessa tajunnut laittavansa vaaraan. Loppu hyvin kaikki hyvin, ovat nyt turvassa omassa talosssaan eri paikassa jne.

Että, on se Jännää kun ei hyvät miehet kelpaa kumppaniksi.
ois kai pitänny opiskella juopoksi tms jännäksi, kun ei ne ole mun luonteenpiirteitä.

t, hoitsumies 45v, lähes ikisinkku
erämaan korpi
raitis ja todella urheilullinen.
mensan tasoa
miesmallin speksit
tinderiä tms en käytä.

Vierailija
128/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nykypäivän kranttunaiset eroaa heti kun pienikin erimielisyys tulee kun tarjontaa on joka muijalle jonoksi asti.

Monelle naiselle siis miehet siis keskimäärin jonottaa? Aikamoista h*orailua mehiltä.

Oletko koskaan miettinyt samaa toisinpäin. Kun mies panostaa itseensä niin on aivan sama juttu? Jos nainen alkaa päästellä sammakoita suustaan niin tiedän todella hyvin että olen 1/100 mies jolla on kokoajan sopiva jono. Tämähän on miehelle nimenomaan se karkkikauppa kun tiedät että olet niitä harvinaisia. Montaako miestä olet esimerkiksi tänään kehunut fiksuksi ja tunne älykkääksi mieheksi? Itse olen saanut tuollaisia kehuja naiselta.

Jos jonoa riittää 1/100 miehestä ja jokaiselle naiselle, se kertoo, että miehet jonottavat keskimäärin monelle naiselle ja suuri osa naisista ei jonota yhdellekään miehelle. Ihan perusmatematiikkaa.

Mutta niitä miehiä on 100 000 ja niitä 1/100 miehiä siis 100. Mies kun on vähän fiksumpi niin muistan että olen saanut pakit esim 2 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana ja tavannut lähes sata naista 

Miten jaksat nuohota sängystä toiseen? Eikö sinulla ole muita harrastuksia?

Ei nykypäivän deittikulttuurissa sängystä toiseen hypi kuin ho.rot naiset. Se että miehenä on 1/100 mies tarkoittaa että ei koskaan edes puhu seksistä naisten kanssa. Siihenhän täytyy olla erityisen fiksu mies 

Ja ho.rot miehet.

Kertoo täydellisesti siitä tosi asiasta joka vallitsee. Mies on fiksu ja käy sadan naisen kanssa treffeillä juomassa kahvia, syömässä ja puhumassa kivoja, saa paljon uusia treffikutsuja koska käyttäytyi kivasti eikä ehdotellut seksiä. Mitä tekee nainen, ei edes tiedä asioista mutta sanoo miehen käyneen panemassa sataa eri naista. Hohhoijaa taas naisten älykkyysosamäärä.

Puhun niistä miehistä jotka tekevät noin.

Vierailija
129/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei miestä kiinnostanut, aseksuaali. Ei aseksin pitäisi edes pyrkiä naisen kans suhteeseen, se on väärin naista kohtaan. 

Vierailija
130/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi niin, että seurustelu nainen vaihtoi minut lennosta paksumpaan lompakkoon. Naisen omin sanoin kerrottuna: "tuli vanhempi mies joka hänet hurmasi ja osti hänelle hetimmiten oman auton".

Ei siinä jäänyt mitään arvoa minun osoittamalle kumppanuudelle, naisesta ja hänen lapsista välittämiselle ja huolehtimiselle. Tein kaikkeni ja enemmänkin jokaisen eteen.
Hoidin taloutta, ruokaa vaatteita kodinkoneet jne kaikille myös yhn-lapsille,elintaso nousi, hoivasin henkisen puolen ja naisen sairauskohtaukset. Hieroin kipeät paikat ja hemmottelin muutenkin.

Tuo exä on nyt 3v eron jälkeen soittanut takaisin, kun koki jonkun "heräämisen", haluaisi tutustua uudelleen, ei omin sanoinensa muista kuulemma mitään. Ai kuinka ihanaa......
Kerkesi jo soittaa umpihumalassa hysteria-paniikkikohtauksessakin, ulkona yksin peläten, kun ei kukaan jännämies hänelle vastannut puhelimeen klo 2 yöllä, kun oli koti hukassa, kun näet se paksun lompakon mies juotti tämän naisen vaarahumalaan asti.

Harrastuspiirin platoninen kaveri nainen, puolestaan pyysi apuani hakea lapset yöllä evakkoon turvaan, kun oli miehensä varastanut naisen haulikon ja uhannut tappaa.
Minäpä lähdin 30km päähän, hain lapset nukkumasta, poika olikin jo pahoja aavistanut, oli näes reppu käytännössä Go Go valmiiksi pakattuna. Seuraavana päivänä hainkin sitten jo muiden naisten kanssa koko muuttokuorman, kun ei mies ollut siellä paikalla.
Viikko meni, että haulikko tuli takaisin naiselle. Silti meinas nainen palata äijän luo takas omine lapsineen, mutta tunnin palopuheen se minulta vaati, että nainen tuli järkiinsä, kun ei edes omia lapsiaan siinä tilanteessa tajunnut laittavansa vaaraan. Loppu hyvin kaikki hyvin, ovat nyt turvassa omassa talosssaan eri paikassa jne.

ois kai pitänny opiskella juopoksi tms jännäksi, kun ei ne ole mun luonteenpiirteitä.

erämaan korpi
mensan tasoa
miesmallin speksit
tinderiä tms en käytä.

Kaikesta hoivahyvyydestäsi huolimatta vaikutat yksinkertaiselta ritarilta. Sinusta hyödytään. Suosittelen kasvattamaan pidättyväistä kylmyyttä, mitä et tokikaan tule tekemään. Siinähän juoksentelet apuun hautaan saakka. 

Vierailija
131/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei miestä kiinnostanut, aseksuaali. Ei aseksin pitäisi edes pyrkiä naisen kans suhteeseen, se on väärin naista kohtaan. 

Tuliko miehen haluttomuus sitten myöhemmin yllätyksenä? 

Vierailija
132/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erämaan korpi
mensan tasoa
miesmallin speksit
tinderiä tms en käytä.

Errol Flynn, tuo naistenmiesten naistenmies se jo aikanaan sanoi, että raha ja ylellinen kulutusjuhla on se lopullinen juttu naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme