Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertovat mistä syystä jättivät miehensä.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanatauti. Me ollaan synkkää ja puhumatonta väkeä.

Miehet perinteisesti turvautuu pulloon. Ja tietäähän sen mitä siinä käy. Turmiolan Tommi taas herää henkiin.

Naisten keinoihin taas tuntuu kuuluvan erilaiset SSRI lääkitykset. Lienevät vähemmän turmiollisia. 

Kyllähän miehistäkin 70 % saa elåmänsä aikana mielenterveysdiagnoosin. Eivät ole nykyään lääkkeet tuntemattomia heillekään.

70% ? Aika paljon.... En tiiä onko ihan noin paljon.  Varmasti luku on lähellä totuutta :D. Sen verran meillä taitaa nupissa viirata. Mutta että diagnosoitaisiin? Eii miesten kohdalla.... Hehän kun turvautuvat siihen itselääkitykseen, ja tekemiseen / suorittamiseen ja puhumattomuuteen.  Kuten kirjoitinkin. Ja se on huomattavasti turmiollisempaa kuin lääkärin määräämä ja diagnoosiin perustuva lääkitys.  

Vierailija
82/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä nainen kelpuuttaa miehen. No koska se juo alkoholia. Raitis mies ei kelpaa.

Raitis mies kelpaa parhaiten. Harvoin juova mies kelpaa myös.

Ja harvoin ei tarkoita tässä "vain viikonloppuisin" niin kuin jotkut miehet kuvittelee. 

Tämä! Harvoin tarkoittaa esim. 2-3 kertaa vuodessa jossain tyttöjen illassa/  miesporukan mökkireissulla tmv. , tai jossain hääjuhlassa. Silloinkaan se juominen ei saa olla kaatokänniin saakka, vaan täytyy pystyä lopettamaan ilman vakavaa humalatilaa. Itse naisena juon hyvin pieneen humalaan puoli pulloa-pullon viiniä hitaasti kerran vuodessa, ja pari kertaa vuodessa esim. ravintolassa ruokaillessa 1-2 lasia viiniä.

En voi sietää jotain "saunakaljojen juomista", jonka varjolla vedetään joka viikko "muutama olut". Ja baarit on täysi redflag 45+ ikäluokassa, pl. pikkujoulut tai joku poikkeuksellinen tilaisuus kerta vuoteen.

Hyvin vähän on tullut vastaan miehiä, jotka käyttävät näin vähän alkoholia. 

Eipä kävisi mielessäkään käyttää noin vähän alkoholia. Saunan jälkeen haluan saunakaljat (1-6) riippuen fiiliksestä. Hyvän ruuan kaveriksi kuuluu hyvä viini. Viikonloppuna sohvalla hömppää katsoessa juon myös mielellään hyvää viiniä muutaman lasillisen, joskus yhden liikaa, mutta ei haittaa. Väkeviä maistelen vain satunnaisesti. Tarkoittaa kaatoryyppyjä yms. Itsestään selvää on, että en elä naisen kanssa jota tämä häiritsee. Ei nimittäin elämässä liikaa iloja ole muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä muistakaa naiset. Joka ikinen kerta olette ihan itse valinneet kumppaniksenne sen juopon. Paras oli kerran kun yh äiti kertoi että oli tehnyt juopolle miehelle lapsen kun mies oli luvannut lopettaa juomisen lapsen syntymän jälkeen. Sitten vielä ulisi siitä että mies ei huolehdi lapsestaan. Aivan turha syyttää miestä jos itseltään puuttuu aivot. Itselläni sentään vaikka olen peruskoulun 6.5 keskiarvolla päättänyt mies on sen verran paljon järkeä etten huoli kumppanikseni naista jonka kanssa on ihan kivaa viikonloppuisin, tykkää ottaa suihin ja aina kännissä. Ei vaan naisella pitää olla selkeät tulevaisuuden haaveet, terveelliset elämäntavat, mieluiten lähes raitis, tunne älykäs, avoin ja rehellinen niinkuin itsekkin olen. Se että nainen ei hyväksy mieheksi ketä tahansa vaan vaatii laatua on pelkästään hyvä asia, jos joskus niin juurikin silloin se suhteen taso nousee ja jää ne tyhmyydet kokonaan pois. Iskäx4

Muistakaa miehet: olette aivan itse yksin vastuussa niin juomisestanne kuin käytöksestänne!

Kyllä. Tottakai. En sitä väittänytkään. Mutta jos miehen tapaa ravintolasta ja viikonloput ovat yhdessä juomista niin missä ovat naisen aivot kun sellaisen kanssa tehdään lapsi? Aika harvassa ovat ne miehet kuten itse. Kävin usein baareissa, kun ensimmäinen lapsi syntyi lopetin ja tytär on nyt 13v ja en ole tuona aikana käynyt kertaakaan, koska perhe menee edelle. Iskäx4

Vierailija
84/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne naiset jaksaa valittaa että mies muuttunut ja alkanut juomaan jne. Muistan itsekin istuneeni pubissa joskus vain sen takia, ettei tarvisi mennä "kotiin", eli samaan koppiin nalkuttavan akan kanssa.

Aina se menee juuri niin päin, vai oletteko koskaan kuulleet naisen sanovan että "se meidän jorma oli sellainen juoppo naistenhakkaaja, kun tavattiin, mutta rakkauteni paransi hänet täysin"?

Vierailija
85/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nykypäivän kranttunaiset eroaa heti kun pienikin erimielisyys tulee kun tarjontaa on joka muijalle jonoksi asti.

Monelle naiselle siis miehet siis keskimäärin jonottaa? Aikamoista h*orailua mehiltä.

Oletko koskaan miettinyt samaa toisinpäin. Kun mies panostaa itseensä niin on aivan sama juttu? Jos nainen alkaa päästellä sammakoita suustaan niin tiedän todella hyvin että olen 1/100 mies jolla on kokoajan sopiva jono. Tämähän on miehelle nimenomaan se karkkikauppa kun tiedät että olet niitä harvinaisia. Montaako miestä olet esimerkiksi tänään kehunut fiksuksi ja tunne älykkääksi mieheksi? Itse olen saanut tuollaisia kehuja naiselta.

Jos jonoa riittää 1/100 miehestä ja jokaiselle naiselle, se kertoo, että miehet jonottavat keskimäärin monelle naiselle ja suuri osa naisista ei jonota yhdellekään miehelle. Ihan perusmatematiikkaa.

Vierailija
86/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole minulle mikään välttämättömyystarvike. Sellaisen ottamiselle ja pitämiselle tarvitsee todella hyvän syyn. Ja jos se ei enää tuota iloa, niin joutaa pihalle.

Vierailija
87/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies alkoi juoda hiljalleen olutta jopa arki-iltaisin. Oluen kulutus alkoi kasvaa, ja huomasin, että hänelle oli tärkeintä juoda rentoutuakseen työpäivän jälkeen. Eli mopo karkasi käsistä... Mies ei kuitenkaan myöntänyt ongelmaansa vaan sanoi, että kuulemma kaikki muutkin juovat joka ilta, Kirsikka, 52, kertoi."

Meillä hyvin samanlainen tarina paitsi mies sanoi juovansa koska minä olen niin hankala. Hassu juttu siihen nähden että hänen juomisensa LISÄÄNTYI eron jälkeen. Eikö sen olisi pitänyt vähentyä kun pääsi minusta eroon? 

Haha, niin ei käy koskaan.  Miehet aina väittää, että juovat siksi kun vaimo on sitä ja vaimo on tätä ja vaimo vaimo ja vaimo.

Sitten kun vaimo ottaa eron, miehen juominen vain yltyy.  Kaikkien maailman lakien mukaan sen juomisen pitäisi vähentyä, kun pääsee eroon vaimosta, joka laittaa juomaan.

Vaan ei.  Sitten juodaankin sen takia, kun vaimo jätti.  En tiedä yhtäkään tapausta, missä mies olisi raitistunut tai ainakin huomattavasti vähentänyt juomistaan eron jälkeen.

Omituinen logiikka.

Kuitenkin tähän olen jo pitkän elämäni varrella törmännyt kymmeniä kertoja ja kuullut varmaan satoja tarinoita tästä.  

"Alkoholistin vaimo, se on sellainen, joka on aina väärin päin, kääntyipä miten päin tahansa." Kirjoitti Märta Tikkanen.  Ja hyvinpä kirjoittikin.

Riippuvuudesta on vaikea päästä eroon kun sellaisen on kerran hankkinut, oli se alkuperäinen syy  mikä hyvänsä.   Jos vaimoa pakenee pulloon ja vaimo jättää niin eihän siinä muuta jää jäljellä kuin se pullo. Moni hakee pohjan kautta vauhtia sitten, jos pystyy.  Ihan samoinhan tuo menee niidenkin kanssa jotka töihinsä perhe-elämää pakenevat - tahti vaan kiihtyy kun yksin jäävät, usein  romahdukseen asti.   Peiliin katsomistahan siinä viimeiseen asti kuitenkin aina vältellään, sehän se pahin mörkö on.

Miksi vaimoa paetaan pulloon?

Löytyiskö joku oikea alkusyy tähän.  Miehet kokee "jäkättämiseksi" sen, kun vaimo harmistuu siitä, että mies on taas kerran alkanut juoda, lyhyen ajan sisään.  Kun ei kerta kaikkiaan voi iloita siitä, että mies sammaltaa puheessaan, toikkaroi kännissä, ei tajua mistään mitään ja puhuu älyttömyyksiä, normaali juttelu ei onnistu.  Totta hemmetissä se ärsyttää ja inhottaa.   Kyllä se vaan ärsyttää miestä itseäänkin, jos joutuu Selvin päin keskustelemaan jonkun kaverinsa kanssa joka on päissään kuin käki.

Mutta ei, pitäisi olla kuin ei huomaisikaan, vai mitä?  Mitenkähän tuo onnistuisi.

Ja sitten mies muka pakenee sitä vaimoa siihen pulloonsa?

Ovatko ne vaimot sitten jo alkuunsa, ennen sitä miehen juomista, jo niin pirullisia ja inhottavia, että on juotava?  

Jos vaimo on inhottava ihminen, MIKSI hänen kanssaan ollaan?  Mitä mies saa inhottavasta, pirullisesta, joka asiasta rähjäävästä vaimosta?  Joka kaiken lisäksi laittaa miehen alkoholisoitumaan eli pilaa ihmisen elämän?

Eikö MIEHEN kuuluisi silloin ottaa ero ennemmin kuin tuhota elämänsä viinalla?  

Mitenkähän se onkaan niin, että on vaikka kuinka paljon entisiä alkoholistien vaimoja, jotka ovat vallan fiksuja, mukavia, iloisia toisten kanssa toimeen tulevia ihmisiä, sittemmin kun ovat eronneet alkoholistimiehestään?

Minullakin on mennyt oikein hyvin nykyisen mieheni kanssa, jo kolme vuosikymmentä.

Ja MINÄ sen eron entisestä otin, ei hän.  Hän olisi kovasti vaan halunnut jatkaa samaan tahtiin, hänelle olisi vallan hyvin kelvannut avioliitto, jossa hän juo ja remuaa ja minä kärsin siitä.

Vierailija
88/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanatauti. Me ollaan synkkää ja puhumatonta väkeä.

Miehet perinteisesti turvautuu pulloon. Ja tietäähän sen mitä siinä käy. Turmiolan Tommi taas herää henkiin.

Naisten keinoihin taas tuntuu kuuluvan erilaiset SSRI lääkitykset. Lienevät vähemmän turmiollisia. 

Kyllähän miehistäkin 70 % saa elåmänsä aikana mielenterveysdiagnoosin. Eivät ole nykyään lääkkeet tuntemattomia heillekään.

70% ? Aika paljon.... En tiiä onko ihan noin paljon.  Varmasti luku on lähellä totuutta :D. Sen verran meillä taitaa nupissa viirata. Mutta että diagnosoitaisiin? Eii miesten kohdalla.... Hehän kun turvautuvat siihen itselääkitykseen, ja tekemiseen / suorittamiseen ja puhumattomuuteen.  Kuten kirjoitinkin. Ja se on huomattavasti turmiollisempaa kuin lääkärin määräämä ja diagnoosiin perustuva lääkitys.  

Korjaan mielenterveys-, käyttäytymis- tai neurokehityksen häiriödiagnoosin

https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/vaeston-terveys/mielenterveyden-hair…

Vierailija
89/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nykypäivän kranttunaiset eroaa heti kun pienikin erimielisyys tulee kun tarjontaa on joka muijalle jonoksi asti.

Monelle naiselle siis miehet siis keskimäärin jonottaa? Aikamoista h*orailua mehiltä.

Oletko koskaan miettinyt samaa toisinpäin. Kun mies panostaa itseensä niin on aivan sama juttu? Jos nainen alkaa päästellä sammakoita suustaan niin tiedän todella hyvin että olen 1/100 mies jolla on kokoajan sopiva jono. Tämähän on miehelle nimenomaan se karkkikauppa kun tiedät että olet niitä harvinaisia. Montaako miestä olet esimerkiksi tänään kehunut fiksuksi ja tunne älykkääksi mieheksi? Itse olen saanut tuollaisia kehuja naiselta.

Jos jonoa riittää 1/100 miehestä ja jokaiselle naiselle, se kertoo, että miehet jonottavat keskimäärin monelle naiselle ja suuri osa naisista ei jonota yhdellekään miehelle. Ihan perusmatematiikkaa.

Mutta niitä miehiä on 100 000 ja niitä 1/100 miehiä siis 100. Mies kun on vähän fiksumpi niin muistan että olen saanut pakit esim 2 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana ja tavannut lähes sata naista 

Vierailija
90/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä muistakaa naiset. Joka ikinen kerta olette ihan itse valinneet kumppaniksenne sen juopon. Paras oli kerran kun yh äiti kertoi että oli tehnyt juopolle miehelle lapsen kun mies oli luvannut lopettaa juomisen lapsen syntymän jälkeen. Sitten vielä ulisi siitä että mies ei huolehdi lapsestaan. Aivan turha syyttää miestä jos itseltään puuttuu aivot. Itselläni sentään vaikka olen peruskoulun 6.5 keskiarvolla päättänyt mies on sen verran paljon järkeä etten huoli kumppanikseni naista jonka kanssa on ihan kivaa viikonloppuisin, tykkää ottaa suihin ja aina kännissä. Ei vaan naisella pitää olla selkeät tulevaisuuden haaveet, terveelliset elämäntavat, mieluiten lähes raitis, tunne älykäs, avoin ja rehellinen niinkuin itsekkin olen. Se että nainen ei hyväksy mieheksi ketä tahansa vaan vaatii laatua on pelkästään hyvä asia, jos joskus niin juurikin silloin se suhteen taso nousee ja jää ne tyhmyydet kokonaan pois. Iskäx4

Muistakaa miehet: olette aivan itse yksin vastuussa niin juomisestanne kuin käytöksestänne!

Kyllä. Tottakai. En sitä väittänytkään. Mutta jos miehen tapaa ravintolasta ja viikonloput ovat yhdessä juomista niin missä ovat naisen aivot kun sellaisen kanssa tehdään lapsi? Aika harvassa ovat ne miehet kuten itse. Kävin usein baareissa, kun ensimmäinen lapsi syntyi lopetin ja tytär on nyt 13v ja en ole tuona aikana käynyt kertaakaan, koska perhe menee edelle. Iskäx4

Jos nainen ei näe mitään ongelmaa muuttaa omaa elämäänsä raittiiksi tuosta elämäntyylistä lasten tullessa, miksi hänen pitäisi olettaa, että sama muutos on miehelle mahdoton? Harva nainenhan on raivoraitis ennen lapsia.

Vierailija
91/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei pakene pulloon kukaan.

Juopot pakenee pulloon kaikkea.  Koko elämää ne pakenee.  Vaimo on siinä vain yksi osanen, varsin pieni vielä.

Juopot ei halua katsoa elämää silmiin.  On kivempi olla päissään, niin ei ole vastuussa mistään.  Muut hoitakoot hommat, minä olen kännissä!

Kännissä on kiva olla, kun saa heittää kaiken muitten harteille.  

Vierailija
92/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niitä miehiä on 100 000 ja niitä 1/100 miehiä siis 100. Mies kun on vähän fiksumpi niin muistan että olen saanut pakit esim 2 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana ja tavannut lähes sata naista 

Miten jaksat nuohota sängystä toiseen? Eikö sinulla ole muita harrastuksia?

Vierailija
93/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa juoda, koska nainen jäkättää.

Usein se "jäkätys" johtuu siitä, että ekat 1-10 vuotta nainen yrittää hyvällä ja kauniisti saada miehen osallistumaan perheen yhteisiin asioihin/ töihin, ja sen jälkeen keskustelemaan siitä miksi mies ei osallistu. Kun hyvät menetelmät ei tehoa, alkaa jäkätysvaihe. Kun jäkätysvaihe loppuu, nainen on luovuttanut, päättänyt erota, tai sillä on toinen mies, ja pysyy vain rahan tai lasten takia yhdessä.

Miehet luulevat yleensä parisuhteen olevan ihan ok, kunhan he itse saavat vain olla lähes täysihoidossa, kantamatta kokonaisvastuuta, puhumattakaan itsefeflektiosta, emotionaalisesta yhteydestä ja henkisestä kasvusta. Sitten ihmettelevät kun nainen ottaa eron (jäkätysvaiheen jälkeen). 

Tämä. Kun nalkutus loppuu niin nainen on lähtö kuopissa.

Huvittavaa kuinka pienillä asioilla mies saisi pidettyä naisen tyytyväisenä.

Nainen on peili miehen tunteille. 

Vierailija
94/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, se tuttu erontuoja. Suomalainen mies on todella heikko, heikko itsetunto, heikko parisuhteessa, heikko kaikessa, joten viina tuo lohdun ja sen jälkeen alkaa agressiivisuus tai muu naljailu. EX-mieheni juominen riistäytyi käsistä melkein heti aloitettuaan. Hänen juhannuksensa kesti päiviä pidempään kuin muilla ihmisillä, hänen kesälomansa oli viinanhuuruinen, hän aloitti juomisen jo perjantaina ja lopetti sunnuntaina, jos lopetti. Hän lopetti juomisen paksunsuolen syöpään ja väitti, ettei runsaalla juomisella ollut mitään tekemistä tappavan taudin kanssa, kyllä oli. Nyt sitten sai ansionsa mukaan !

Vierailija
95/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä nainen kelpuuttaa miehen. No koska se juo alkoholia. Raitis mies ei kelpaa.

Ja harvoin ei tarkoita tässä "vain viikonloppuisin" niin kuin jotkut miehet kuvittelee. 

Tämä! Harvoin tarkoittaa esim. 2-3 kertaa vuodessa jossain tyttöjen illassa/  miesporukan mökkireissulla tmv. , tai jossain hääjuhlassa. Silloinkaan se juominen ei saa olla kaatokänniin saakka, vaan täytyy pystyä lopettamaan ilman vakavaa humalatilaa. Itse naisena juon hyvin pieneen humalaan puoli pulloa-pullon viiniä hitaasti kerran vuodessa, ja pari kertaa vuodessa esim. ravintolassa ruokaillessa 1-2 lasia viiniä.

En voi sietää jotain "saunakaljojen juomista", jonka varjolla vedetään joka viikko "muutama olut". Ja baarit on täysi redflag 45+ ikäluokassa, pl. pikkujoulut tai joku poikkeuksellinen tilaisuus kerta vuoteen.

Eipä kävisi mielessäkään käyttää noin vähän alkoholia. Saunan jälkeen haluan saunakaljat (1-6) riippuen fiiliksestä. Hyvän ruuan kaveriksi kuuluu hyvä viini. Viikonloppuna sohvalla hömppää katsoessa juon myös mielellään hyvää viiniä muutaman lasillisen, joskus yhden liikaa, mutta ei haittaa. Väkeviä maistelen vain satunnaisesti. Tarkoittaa kaatoryyppyjä yms. Itsestään selvää on, että en elä naisen kanssa jota tämä häiritsee. Ei nimittäin elämässä liikaa iloja ole muutenkaan.

Tämä on sinun elämäntapasi, ja se toki sinulle suodaan. Kaltaisiasi naisia on paljon, ja samanlaiset pariutubat toistensa kanssa. Minun näkökulmastani noin runsas alkoholimäärä on jo suurkulutusta, ja siitä lipsahtaa helposti riippuuvuuteen.

Elämäni on täynnä ilonaiheita, ilman alkoholiakin. Mutta kyllä hyvän pihvin kanssa lasi hyvää viiniä on täydellinen makuyhdistelmä. En ole absolutisti, mutta alkoholista en saa mitään rentouttavaa tai päihdyttävää fiilistä. 

Vierailija
96/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään.  Niin kauan kuin kukaan ei tuosta kärsi, sen kun juopottelet.  Muista siis kuitenkin, että vain sinä itse saat kokea seuraukset.  Ketään toista ihmistä et saa vahingoittaa, sinulla ei ole siihen oikeutta.

Tuollaiset "viinin kuulumiset" hyvän ruuan kanssa on sinun itsesi asenne.  Vain sinun itsesi ja kaltaistesi.

Mihinkään ruokaan ei totta puhuen "kuulu" mikään erityinen juoma, on se sitten ihan mitä tahansa, piimästä kossuun.  Kaikki ne kuulumiset on vaan siellä oman pään sisällä.  Itse niille on sen merkityksen antanut.

Jos et olisi koskaan elämässäsi voinut juoda viiniä etkä mitään alkoholipitoista muutakaan, hyvä ruoka olisi silti mielestäsi hyvää.

Vierailija
97/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä eroihin oli mm. väkivalta ja pettäminen.

Jännis sen olla pitää

Ei minun mielestä. Ovat paskoja.

Yksi petti

Yksi oli väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen

Yksi istui päivät ja yöt pelikoneella. Ei tehnyt kotitöitä ja ei ollut seksiä.

Nyt on normaali kiltti mies mulla.

Tuo viimeinen exäsi kuulostaa kyllä kilttikseltä

Vierailija
98/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin kolme miestä alkoholin takia. Aina niitten piti perjantaisin juoda.

ei sinua kukaan selvin päiten kestä

Juu,kertoo jo paljon, jos on pitänyt kolme jättää.

Vierailija
99/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen jätti poika ystävänsä koska miehellä oli punaiset sukat.

Taisi mies väistää luodin

Vierailija
100/132 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni erotessamme huusi minulle etten edes käy baareisaa enkä juo, tämä oli siis yksi syy eroon.  Hän halusi jännän miehen 10v rauhan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan