Naiset kertovat mistä syystä jättivät miehensä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/17d3d5b4-c86d-4ad3-b58f-5a7dc98ae1f5…
No alkoholin takia tietenkin.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimoni erotessamme huusi minulle etten edes käy baareisaa enkä juo, tämä oli siis yksi syy eroon. Hän halusi jännän miehen 10v rauhan jälkeen.
Minun mieheni käy baareissa ja juo, kuten minäkin, ja molemmat olemme kilttejä ja rauhallisia. Meneekö aivot solmuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimoni erotessamme huusi minulle etten edes käy baareisaa enkä juo, tämä oli siis yksi syy eroon. Hän halusi jännän miehen 10v rauhan jälkeen.
Minun mieheni käy baareissa ja juo, kuten minäkin, ja molemmat olemme kilttejä ja rauhallisia. Meneekö aivot solmuun?
Ei mene. Exäni vaihtoi minut lennosta hurmaavaan baarikärpäseen ja noh, arvata saattaa ettei se hurma arkea kestänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein nelikymppinen mies ja en yleensä juo, mutta viime pe-la yö vedin aika perskännit kun lähdin kaverin kanssa baareihin. :D Olin mielestäni asiallinen ja sit mut heitettiin ulos muka liiasta kännistä. Nyt olen käynyt salilla ja ei kyllä kiinnosta pitkään aikaan lähteä baareihin, mutta joitakin oluita tulen kyllä vkl ottamaan. Juoppo en toki ole enkä semmonen jä...nä_mies. Ei näköjään kelpaa kunnolliset miehet naisille, siis ainakaan jos ei ole tarpeeksi pitkä ja komea. Olkoot sitten niiden hullujen kanssa ja ottakott tur...aan. :D
Jos et olisi juonut itseäsi noin tolkuttomaan humalaan, olisit ehkä tavannut baarissa sinusta kiinnostuneen naisen. Mikäli baarissa näkee ensimmäistä kertaa jonkun ihmisen, joka on todella humalassa, niin toiset ajattelee heti, että tyypillä on alkoholiongelma.
Melko karua elää elämäänsä niin, ettei voi mitään tehdä tai koskaan irroitella kun aina on vaarana että menee elämän rakkaus ohi.
P.S. Normaali ihminen ei todellakaan luule että baarissa humalassa olevalla ihmisella on alkoholiongelma.
Jos sinä näet baarissa naisen tuhannen päissään, niin ajatteletko, että siinäpä olisi sinulle hyvä nainen puolisoksi ja lastesi äidiksi?
En tiedä, kun olen naimisissa oleva nainen.
Miehen voisin hyvinkin löytää baarista tukevassa humalassa, jos olisin sinkku. Niin ennen on pariuduttukin, ja nyt ei enää pariuduta melkein ollenkaan.
Ottaen huomioon naisten nopeahkon kyllästymisen, niin voi olla viisaampaa. Siis ettei pariuduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nykypäivän kranttunaiset eroaa heti kun pienikin erimielisyys tulee kun tarjontaa on joka muijalle jonoksi asti.
Monelle naiselle siis miehet siis keskimäärin jonottaa? Aikamoista h*orailua mehiltä.
Oletko koskaan miettinyt samaa toisinpäin. Kun mies panostaa itseensä niin on aivan sama juttu? Jos nainen alkaa päästellä sammakoita suustaan niin tiedän todella hyvin että olen 1/100 mies jolla on kokoajan sopiva jono. Tämähän on miehelle nimenomaan se karkkikauppa kun tiedät että olet niitä harvinaisia. Montaako miestä olet esimerkiksi tänään kehunut fiksuksi ja tunne älykkääksi mieheksi? Itse olen saanut tuollaisia kehuja naiselta.
Jos jonoa riittää 1/100 miehestä ja jokaiselle naiselle, se kertoo, että miehet jonottavat keskimäärin monelle naiselle ja suuri osa naisista ei jonota yhdellekään miehelle. Ihan perusmatematiikkaa.
Mutta niitä miehiä on 100 000 ja niitä 1/100 miehiä siis 100. Mies kun on vähän fiksumpi niin muistan että olen saanut pakit esim 2 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana ja tavannut lähes sata naista
Miten jaksat nuohota sängystä toiseen? Eikö sinulla ole muita harrastuksia?
Ei nykypäivän deittikulttuurissa sängystä toiseen hypi kuin ho.rot naiset. Se että miehenä on 1/100 mies tarkoittaa että ei koskaan edes puhu seksistä naisten kanssa. Siihenhän täytyy olla erityisen fiksu mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Exäni vaihtoi minut lennosta hurmaavaan baarikärpäseen ja noh, arvata saattaa ettei se hurma arkea kestänytkään.
En tiedä miten liittyy asiaan. Pointtina se, että alkoholin käyttäminen ja baareissa käyminen ei korreloi jännyyden kanssa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Itsepä sen alkoholistin olet aikoinaan valinnut. Noinhan naisiakin syytetään, jos mies vuosikymmenien aikana alkoholisoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten liittyy asiaan. Pointtina se, että alkoholin käyttäminen ja baareissa käyminen ei korreloi jännyyden kanssa mitenkään.
Hah!
Kyllä varmasti korreloi! Kun vielä dokasin niin ei tylsää iltaa ollut, aina sattui ja tapahtui. Ja jos ei muuten onnistunut niin sitten otettiin kemiallista boostia.
Kaikki tuo jäi kun rakastuin, virhe.
"Hah!
Kyllä varmasti korreloi! Kun vielä dokasin niin ei tylsää iltaa ollut, aina sattui ja tapahtui. Ja jos ei muuten onnistunut niin sitten otettiin kemiallista boostia.
Kaikki tuo jäi kun rakastuin, virhe."
Niin, palstalla jänniksellä tarkoitetaan siis väkivaltaista ja moniongelmaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä nainen kelpuuttaa miehen. No koska se juo alkoholia. Raitis mies ei kelpaa.
Raitis mies kelpaa parhaiten. Harvoin juova mies kelpaa myös.
Ja harvoin ei tarkoita tässä "vain viikonloppuisin" niin kuin jotkut miehet kuvittelee.
Tämä! Harvoin tarkoittaa esim. 2-3 kertaa vuodessa jossain tyttöjen illassa/ miesporukan mökkireissulla tmv. , tai jossain hääjuhlassa. Silloinkaan se juominen ei saa olla kaatokänniin saakka, vaan täytyy pystyä lopettamaan ilman vakavaa humalatilaa. Itse naisena juon hyvin pieneen humalaan puoli pulloa-pullon viiniä hitaasti kerran vuodessa, ja pari kertaa vuodessa esim. ravintolassa ruokaillessa 1-2 lasia viiniä.
En voi sietää jotain "saunakaljojen juomista", jonka varjolla vedetään joka viikko "muutama olut". Ja baarit on täysi redflag 45+ ikäluokassa, pl. pikkujoulut tai joku poikkeuksellinen tilaisuus kerta vuoteen.
Hyvin vähän on tullut vastaan miehiä, jotka käyttävät näin vähän alkoholia.
Jokaisella saa olla omat mielipiteensä. Sinun ja minun välillä ei tulisi eroa, koska emme varmasti päätyisi edes yhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Hah!
Niin, palstalla jänniksellä tarkoitetaan siis väkivaltaista ja moniongelmaista ihmistä.
Mistä tuon väkivallan vedit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nykypäivän kranttunaiset eroaa heti kun pienikin erimielisyys tulee kun tarjontaa on joka muijalle jonoksi asti.
Monelle naiselle siis miehet siis keskimäärin jonottaa? Aikamoista h*orailua mehiltä.
Oletko koskaan miettinyt samaa toisinpäin. Kun mies panostaa itseensä niin on aivan sama juttu? Jos nainen alkaa päästellä sammakoita suustaan niin tiedän todella hyvin että olen 1/100 mies jolla on kokoajan sopiva jono. Tämähän on miehelle nimenomaan se karkkikauppa kun tiedät että olet niitä harvinaisia. Montaako miestä olet esimerkiksi tänään kehunut fiksuksi ja tunne älykkääksi mieheksi? Itse olen saanut tuollaisia kehuja naiselta.
Jos jonoa riittää 1/100 miehestä ja jokaiselle naiselle, se kertoo, että miehet jonottavat keskimäärin monelle naiselle ja suuri osa naisista ei jonota yhdellekään miehelle. Ihan perusmatematiikkaa.
Mutta niitä miehiä on 100 000 ja niitä 1/100 miehiä siis 100. Mies kun on vähän fiksumpi niin muistan että olen saanut pakit esim 2 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana ja tavannut lähes sata naista
Ei nykypäivän deittikulttuurissa sängystä toiseen hypi kuin ho.rot naiset. Se että miehenä on 1/100 mies tarkoittaa että ei koskaan edes puhu seksistä naisten kanssa. Siihenhän täytyy olla erityisen fiksu mies
Sanoit kolmen vuoden sisään harrastaneesi seksiä lähes sadan naisen kanssa. Ei anna sinusta älyllistä kuvaa, olethan ilmeisesti pelkkä yhden kerran huvi, jolla o kovin alkukantainen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hah!
Mistä tuon väkivallan vedit?
Palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit kolmen vuoden sisään harrastaneesi seksiä lähes sadan naisen kanssa. Ei anna sinusta älyllistä kuvaa, olethan ilmeisesti pelkkä yhden kerran huvi, jolla o kovin alkukantainen harrastus.
Sinä olet nainen ja ilmeisesti ho.ro sellainen kun ajattelet että jos olen tavannut lähes sata naista esim tinderistä niin olisin harrastanut seksiä lähes sadan naisen kanssa? En missään vaiheessa ole sanonut mitään seksistä. Voit olla varma että jos tinderistä tapaa mies 100 naista aika lyhyelläkin ajalla niin ensimmäinen asia on varma se että seksistä ei puhuta edes vaan miehen täytyy olla erityisen fiksu ja tehdä vaikutus naiseen. Niitä ulisijoita riittää jotka eivät asiaa ole hoksanneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen jätti poika ystävänsä koska miehellä oli punaiset sukat.
Taisi mies väistää luodin
Joidenkin ihmisten tuntuu olevan vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että kenelläkään ole mitään velvollisuutta olla toisen ihmisen kanssa. Ihmisen saa jättää ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä. Ihan vaan koska yhdessäolo ei huvita tai pärstä ärsyttää tai on parempaa tekemistä. Whatever.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ho.rot miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkaa juoda, koska nainen jäkättää.
Usein se "jäkätys" johtuu siitä, että ekat 1-10 vuotta nainen yrittää hyvällä ja kauniisti saada miehen osallistumaan perheen yhteisiin asioihin/ töihin, ja sen jälkeen keskustelemaan siitä miksi mies ei osallistu. Kun hyvät menetelmät ei tehoa, alkaa jäkätysvaihe. Kun jäkätysvaihe loppuu, nainen on luovuttanut, päättänyt erota, tai sillä on toinen mies, ja pysyy vain rahan tai lasten takia yhdessä.
Miehet luulevat yleensä parisuhteen olevan ihan ok, kunhan he itse saavat vain olla lähes täysihoidossa, kantamatta kokonaisvastuuta, puhumattakaan itsefeflektiosta, emotionaalisesta yhteydestä ja henkisestä kasvusta. Sitten ihmettelevät kun nainen ottaa eron (jäkätysvaiheen jälkeen).
Tämä. Kun nalkutus loppuu niin nainen on lähtö kuopissa.
Huvittavaa kuinka pienillä asioilla mies saisi pidettyä naisen tyytyväisenä.
Nainen on peili miehen tunteille.
Höpö höpö! Kunpa olisikin kyse vain perusjutuista, mutta kun ei. Sitä saamarin nalkutusta tulee IHAN JOKA ASIASTA, teit sen niin tai näin päin. Niin hyvin et voi huolehtia lapsistasi, etteikö siinä olisi naisen mielestä jotain huomautettavaa.
Ihan jonnin joutavaa tyhjän nalkuttamista 95% tuosta jäkätuksestä. Se on joillekin lähinnä elämäntehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se "jäkätys" johtuu siitä, että ekat 1-10 vuotta nainen yrittää hyvällä ja kauniisti saada miehen osallistumaan perheen yhteisiin asioihin/ töihin, ja sen jälkeen keskustelemaan siitä miksi mies ei osallistu. Kun hyvät menetelmät ei tehoa, alkaa jäkätysvaihe. Kun jäkätysvaihe loppuu, nainen on luovuttanut, päättänyt erota, tai sillä on toinen mies, ja pysyy vain rahan tai lasten takia yhdessä.
Miehet luulevat yleensä parisuhteen olevan ihan ok, kunhan he itse saavat vain olla lähes täysihoidossa, kantamatta kokonaisvastuuta, puhumattakaan itsefeflektiosta, emotionaalisesta yhteydestä ja henkisestä kasvusta. Sitten ihmettelevät kun nainen ottaa eron (jäkätysvaiheen jälkeen).
Höpö höpö! Kunpa olisikin kyse vain perusjutuista, mutta kun ei. Sitä saamarin nalkutusta tulee IHAN JOKA ASIASTA, teit sen niin tai näin päin. Niin hyvin et voi huolehtia lapsistasi, etteikö siinä olisi naisen mielestä jotain huomautettavaa.
Ihan jonnin joutavaa tyhjän nalkuttamista 95% tuosta jäkätuksestä. Se on joillekin lähinnä elämäntehtävä.
Jos naisen sana ei kelpaa niin tuossa saman asian kertoo mies.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan naisena hoitaa sekin puoli itse. Eli minä naisena juon niin ei tarvi sen takia miestä jättää.
Nii mitah sä sanoit hikkah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on aina hyvä vaihtoehto.
No hyvä kun tarkensit. Noinhan se menee. En tiedä oonko itsekkin esim. neuvolassa saanut jonkin tällaisen. Kun varmaan olen ADHD piirteinen. Kasarilla tuolle ei vaan mitään hoitopolkua lähdetty rakentamaan, vaan päädyin kyläkouluun muiden sekaan häröilemään. Ja olinhan minä vähän pihalla välillä. Mutta pienryhmän virkaa hoiti kokonaisuudessaan pieni luokka/ koulu. Se siitä....
Pointti nyt oli, että miehet tuppaa välttämään diagnooseja / terapioita yms ja pakenemaan naisia useammin pulloon. Myrkyllinen käyttäytymismalli joka on vähitellen muuttumassa. Mutta silti paljon ominaisempaa miehille kuin naisille. Siksi noi ongelmat korostuu myös erotilanteissa. Ei todellaan ole siis naisten syy.... Eikä edes seuraus :D