Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1903)

Vierailija
1821/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihana Jannika🥰🥰🥰🥰

Vierailija
1822/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannica siis itse on paljastanut voittavansa.

Lehmä mikä lehmä. 
Neloselle terveisiä että on last season laittas se kovin piru ja ilkeilijä voittamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannica siis itse on paljastanut voittavansa.

Lehmä mikä lehmä. 
Neloselle terveisiä että on last season laittas se kovin piru ja ilkeilijä voittamaan. 

Yks niistä ketä en voinut sietää, oli juuri Jannica.

Vierailija
1824/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä kiusaaja Jannica voitti.

Kyllä nyt harmitti.

Kaikkien aikojen huonoin Farmi voittaja.

Vierailija
1825/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono voittaja.

Vierailija
1826/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmin  loppukisassa suurimmat kieroilijat. 

Kukaan ainakaan noista ei olisi ansainnut voittoa. Ei ainakaan joku suomen ruotsalainen nainen.

Vierailija
1827/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Jannicalle voitosta! Koko kauden paras Farmi-kilpailuja ehdottomasti! Ei kahta sanaa! Kaikkein useimmiten torpparina, kaikkein taitavin pelaaja ja kaiken sen kruunasi täysin ansaittu Farmin voitto!

Vierailija
1828/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Riikon ääni se Iines Ankka -ääni siinä suoran finaalipaikan äänestyksessä?

Vierailija
1829/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punahammas oli 4 kertaa pehtoorina, sai niitä watun pennejä, ei kertaakaan haastettuna ja finaaliinkin pääsi vapaamatkustajana. Hoh hoijaa, olipa omaa ansiota. Vituiksi meni koko Farmi. 

Vierailija
1830/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten tuo Jannica voi jättää lapsensa pitkäksi aikaa ilman äitiään ja kaiken lisäksi sairaan lapsen. Onko tuo sopiva äidiksi. Minun mielestä ei jätetä pieniä lapsia, koska 

lapset kaipaa äitiään, niin silloin ei lähdetä hurvittelemaan, kuten Jannica on lähtenyt.

Vierailija
1831/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville, Jucci ja Tidjan 💖

Kirsi ja Jannica 🤮

Vierailija
1832/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuuuu👏paras voitti👏👏👏

Vierailija
1833/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraava kausi vielä tulee, eikä juonittelusta päästä eroon, niin minun osaltani tämän ohjelman katselu loppuu siihen. 

Miksei näissä kilpailuohjelmissa voi päästä jatkoon vain voittamalla kisoja? Onko tosiaan niin, että jotkut haluaa katsoa kieroilua ja kaikista kieroimman voittavan?

Oon kyllä Riikon kanssa samaa mieltä, että kukaan näistä kolmesta ei ansaitsis voittoa.

Erittäin huono kausi. Alussa haluttiin koko ajan päästä miehistä eroon.  Farmilla kukoisti juonittelu ja kieroilu. 

Eipä enää kiinnosta, toivottavasti lopettavan koko ohjelman. Keksiköön mtv katsotumpia ja parempia ohjelmia.

Vierailija
1834/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannika on historian paras voittaja!

Hyi saakeli, lopetin finaalin kattomisen kesken kun kuulin että se kieroilija voittaa!

Minäkin lopetin katsomisen kesken.  Petollisten finaalin jätin myös kesken, koska sen voitto oli pedattu yhtä vastenmielisille tyypeille. Äänestyksissä ei kerrottu enää oliko karkoitettu uskollinen vai petollinen. 

Amazing Race päättyi myös ikävästi: kiusaaja ja kiusaamansa pari voittivat. Siinäkin oli pedattu voitto tasaamalla aikaerot Kreikkaan saavuttaessa ja katsojien suosikkipari putosi.

Nämä Nelosen ohjelmat ovat nykyään kamalia.

Vierailija
1835/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmin historian epäoikeudenmukaisin voitto. Akka todellakin sai voiton kultalautasella ojennettuna. 

Vierailija
1836/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on pelissä  ok, mutta onko kaikki vastaan yksi -tyylillä pelaaminen? 

Vierailija
1837/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten tuo Jannica voi jättää lapsensa pitkäksi aikaa ilman äitiään ja kaiken lisäksi sairaan lapsen. Onko tuo sopiva äidiksi. Minun mielestä ei jätetä pieniä lapsia, koska 

lapset kaipaa äitiään, niin silloin ei lähdetä hurvittelemaan, kuten Jannica on lähtenyt.

Ei vaikuta oikee kotiäiti ihmiseltä. Luulen että hänen omat vanhemmat hoitavat prinsessan jälkeläiset.

Vierailija
1838/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kautta olen katsonut muutamasta jaksosta osan. Näin sen kun Ville tuli, ja muut hyökkäsivät kimppuun kuin susilauma. Ville on tuolla palkkaa vastaan kuten muutkin ja työnantajan antamassa roolissa. Noinko he suhtautuvat oikeilla työpaikoillaan sinne tuleviin uusiin työntekijöihin. Kiusaaminen on rikos. Tälläistä ei pitäisi esittää tvssä yhtään jaksoa. 

Villen olisi toivonut voittavan. Villestä haluttiin heti päästä eroon. Ville yritti kaikkensa, jotta sopeutuisi joukkoon.

Mutta eihän nuo hirmut muuta kuin olivat sitä mieltä, sä et kuulu joukkoon ulos.

Vierailija
1839/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kunnon huorrrrrra jatkoon. Toisaalta noista molemmat päihittää sen.

Äitis oli kun sinut teki

Vierailija
1840/1903 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein v-mäisin kilpailija voitti. Ei edes Susanna Laine arvostanut luuserijannicaa.