Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1787)
Vierailija kirjoitti:
Kun Farmisuomen 2026 kautta on seurannut, aikuisena ihmisenä ei voi kuin ihmetellä, miten paskamaisesti Kirsi Saloa on siellä kohdeltu. Mietin jopa, onko kaikki käsikirjoitettu. Kirsi on omanlaisensa henkilö, mutta niin on jokainen osallistuja. Annetaan kaikkien olla. Varsinaiset kiusaajat ovat olleet Jannica, joka on ollut tosi pirullinen, sekä se maanviljelijä ja Jucci. Jotkut ovat heitä ehkä hieman myötäilleet, ehkä pelosta ettei itse tule kiusatuksi. Ihan kuin tuolla kakaroitten maailmassa. Mutta että aikuisillakin tommosta on, olen ihan järkyttynyt. Kun ulkopuolisena on katsellut, näkyy niin selvästi. Tai tosiaan sitten kaikki on vaan tehtyä?
Olen tähän asti katsonut joka kauden farmista mutta nyt täytyy lopettaa katsominen kun tää kiusaaminen on tullut tähänkin ohjelmaan ja kieroilulla sekä kiusaamisella on mahdollista saavuttaa voitto ja rehdillä pelillä ei. Ottaa päähän kun kaikki ohjelmat tarvii pilata tällaisella pelillä. Viimeinen jakso saa jäädä multa näkemättä. Ja myös koko sarjan seuraus loppui tähän päivään.
Jannica ja Jucci kamalia kiusaajia
Onko tommosen perusteella kiusaaminen sallittua? Jos joku on erilainen kuin mä ite oon?
Kirsi Salon olisi pitänyt voittaa koko kilpailu.
Kamalaa oli seurata noiden lässyttäjien Jannican ja Juccin puheita. Samoin pelihimoisen mikä lie Villen?
Eipä tarvitse enää jatkaa sarjan seuraamista.
Palatkaa hiekkalaatikolle kränäämään te kolme loppukilpailuun osallistuvat!
Tajusko muuten kukaan, että seppä oli Kirsin pitkäaikainen ystävä ja toi kehuminen oli niiden välistä läppää.
Silloin oli vielä hyvä kun oli Lavikainen, rakensivat vaikka mitä ja reilu homma, sanoi suoraan että kun hänet haastetaan ottaa aina oletettavasti heikoimman vastuksen ja nimeää jos mahdollista sitten hänet nimenneen. Oli peli reilua alusta asti.