Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2071)
Onko tommosen perusteella kiusaaminen sallittua? Jos joku on erilainen kuin mä ite oon?
Kirsi Salon olisi pitänyt voittaa koko kilpailu.
Kamalaa oli seurata noiden lässyttäjien Jannican ja Juccin puheita. Samoin pelihimoisen mikä lie Villen?
Eipä tarvitse enää jatkaa sarjan seuraamista.
Palatkaa hiekkalaatikolle kränäämään te kolme loppukilpailuun osallistuvat!
Tajusko muuten kukaan, että seppä oli Kirsin pitkäaikainen ystävä ja toi kehuminen oli niiden välistä läppää.
Vierailija kirjoitti:
Tajusko muuten kukaan, että seppä oli Kirsin pitkäaikainen ystävä ja toi kehuminen oli niiden välistä läppää.
Mistä tuo nyt olisi pitänyt tajuta?
Hyvä Jannica, hieno voitto! Meni oikeaan osoitteeseen!
hienoa jannika nyt kirsille jotain muuta julkisuutta noppeesti
Onneksi ei tyrkky salo voittanu
Kirsi, nyt lehtiin kommentoimaan, kun täällä kuitenkin olet
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Jannica, hieno voitto! Meni oikeaan osoitteeseen!
pitikö kertoa, oisin halunnu jännittää ketjussa?????
Parasta, ettei tosikko pingispelaaja voittanut
Hyvä et tämä kuvottava kausi loppui.Tuskallista katsottavaa.Ensi kausi toivottavasti parempi,tai sitten haudatkaa koko formaatti samantien.
Jannica on harvinaisen v-mäinen ihminen, ainakin Farmin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ja kunnon huorrrrrra jatkoon. Toisaalta noista molemmat päihittää sen.
Jannika voitti jo!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et tämä kuvottava kausi loppui.Tuskallista katsottavaa.Ensi kausi toivottavasti parempi,tai sitten haudatkaa koko formaatti samantien.
Tämä kausi oli vastaava kuin selviytyjien kausi, jossa Paulia kiusattiin. Surkeat ja ilkeät kiusaajaämmät voittivat molemmissa.
Minua hävettäisi, jos olisin tuo kammotava Jannica, täystyhjäpää Jucci tai ikärasistu Tidjan, helvetin kiusaajat 😡
Taitaa olla viimeinen Farmi Suomen kausi minulle ja varmaan loppuu Ruutu+-tilaus.
Nämä finalstit olivat Ilkeitä ja inhottavia osallistujia, jotka kiusasivat ja pelasivat parhaat ulos.
Umpikiero Kirsi se jatkaa epärehellisesti ihan loppuun asti. Hyvä kun Noriko veti maton valehtelijan alta kaikkien kuullen.
Jannika on historian paras voittaja!
Aivan. Olen täysin samaa mieltä noista kaikista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi oli vastaava kuin selviytyjien kausi, jossa Paulia kiusattiin. Surkeat ja ilkeät kiusaajaämmät voittivat molemmissa.
Minua hävettäisi, jos olisin tuo kammotava Jannica, täystyhjäpää Jucci tai ikärasistu Tidjan, helvetin kiusaajat 😡
Taitaa olla viimeinen Farmi Suomen kausi minulle ja varmaan loppuu Ruutu+-tilaus.
Nämä finalstit olivat Ilkeitä ja inhottavia osallistujia, jotka kiusasivat ja pelasivat parhaat ulos.
Juuri näin. Samaa mieltä
Jannica ja Jucci kamalia kiusaajia