Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1855)
Umpikiero Kirsi se jatkaa epärehellisesti ihan loppuun asti. Hyvä kun Noriko veti maton valehtelijan alta kaikkien kuullen.
Jannika on historian paras voittaja!
Aivan. Olen täysin samaa mieltä noista kaikista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et tämä kuvottava kausi loppui.Tuskallista katsottavaa.Ensi kausi toivottavasti parempi,tai sitten haudatkaa koko formaatti samantien.
Tämä kausi oli vastaava kuin selviytyjien kausi, jossa Paulia kiusattiin. Surkeat ja ilkeät kiusaajaämmät voittivat molemmissa.
Minua hävettäisi, jos olisin tuo kammotava Jannica, täystyhjäpää Jucci tai ikärasistu Tidjan, helvetin kiusaajat 😡
Taitaa olla viimeinen Farmi Suomen kausi minulle ja varmaan loppuu Ruutu+-tilaus.
Nämä finalstit olivat Ilkeitä ja inhottavia osallistujia, jotka kiusasivat ja pelasivat parhaat ulos.
Juuri näin. Samaa mieltä
Jos seuraava kausi vielä tulee, eikä juonittelusta päästä eroon, niin minun osaltani tämän ohjelman katselu loppuu siihen.
Miksei näissä kilpailuohjelmissa voi päästä jatkoon vain voittamalla kisoja? Onko tosiaan niin, että jotkut haluaa katsoa kieroilua ja kaikista kieroimman voittavan?
Oon kyllä Riikon kanssa samaa mieltä, että kukaan näistä kolmesta ei ansaitsis voittoa.
Lakatkaa jo haukkumasta Kirsiä, Jannika vasta on ilkeämielinen juonija, ilme oikein paljastaa . Olen samaa mieltä , en soisi kellekään 3 :lle voittoa. Toivottavasti ensivuonna on mukavampaa porukkaa,, tästä jäi tosi tylsä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Jos seuraava kausi vielä tulee, eikä juonittelusta päästä eroon, niin minun osaltani tämän ohjelman katselu loppuu siihen.
Miksei näissä kilpailuohjelmissa voi päästä jatkoon vain voittamalla kisoja? Onko tosiaan niin, että jotkut haluaa katsoa kieroilua ja kaikista kieroimman voittavan?
Oon kyllä Riikon kanssa samaa mieltä, että kukaan näistä kolmesta ei ansaitsis voittoa.
Kyllä narsku narskun tuntee.
Oliko tänä vuonna kääkättimiä mukana? Toinen oli vyörynyt ylen piikkiin viisuihinkin
Tätä kautta olen katsonut muutamasta jaksosta osan. Näin sen kun Ville tuli, ja muut hyökkäsivät kimppuun kuin susilauma. Ville on tuolla palkkaa vastaan kuten muutkin ja työnantajan antamassa roolissa. Noinko he suhtautuvat oikeilla työpaikoillaan sinne tuleviin uusiin työntekijöihin. Kiusaaminen on rikos. Tälläistä ei pitäisi esittää tvssä yhtään jaksoa.
Tämäkin semifinaali on oksettava, taas sama juttu, kaikki vastaan yksi. Eipä tätäkään tarvitse oikeasti katsoa. Nelonen boikottiin.
Tosi surkea voittaja. En pidä Jannicasta, en yhtään. Liikaa kieroilua ja kiusaamista tällä kaudella. Rupesin jopa pitämään Riikosta. Hän se yhtään himmaillut fiiliksiään.
Tidjan voittoon! Kahdesta huonosta vähemmän huono.
Todella inhottavaksi realisoitui tämä ohjelma. Näin ilkeitä ja vastenmielisiä ihmisiä siis todella löytyy ja ne haalitaan vielä kaikkien katsottavaksi televisioon. Jannika,Tidjan ja Jucci etunenässä. Ja veronmaksajien rahoistako nämäkin palkinnot maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella inhottavaksi realisoitui tämä ohjelma. Näin ilkeitä ja vastenmielisiä ihmisiä siis todella löytyy ja ne haalitaan vielä kaikkien katsottavaksi televisioon. Jannika,Tidjan ja Jucci etunenässä. Ja veronmaksajien rahoistako nämäkin palkinnot maksetaan.
Tidjan oli mun mielestä ihan ok tyyppi,hänelle toivoin voittoa näistä kolmesta viimisestä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja veronmaksajien rahoistako nämäkin palkinnot maksetaan."
Sanoma on tulosta tekevä yhtiö, liikevoitoista nämä palkinnot maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi, nyt lehtiin kommentoimaan, kun täällä kuitenkin olet
T. Jannica
Jos tuo vanha luuska voitti niin sehän on tehnyt sopimusrikkomuksen huudellesaan voitostaan
Monta eri isää sen kakaroilla on?
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli, lopetin finaalin kattomisen kesken kun kuulin että se kieroilija voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli, lopetin finaalin kattomisen kesken kun kuulin että se kieroilija voittaa!
Sama,katon Wallanderia subilta.
Tämä kausi oli vastaava kuin selviytyjien kausi, jossa Paulia kiusattiin. Surkeat ja ilkeät kiusaajaämmät voittivat molemmissa.
Minua hävettäisi, jos olisin tuo kammotava Jannica, täystyhjäpää Jucci tai ikärasistu Tidjan, helvetin kiusaajat 😡
Taitaa olla viimeinen Farmi Suomen kausi minulle ja varmaan loppuu Ruutu+-tilaus.
Nämä finalstit olivat Ilkeitä ja inhottavia osallistujia, jotka kiusasivat ja pelasivat parhaat ulos.