Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1480)
Petoeläimetkin nyt tulee sentään jokaisen tietää, onpa helppoa. Kuten Suomen suurin. Mikä muukaan se nyt kerta kaikkiaan voisi olla kuin karhu.
Tietysti, jos joku hermostuisi, voisi vastata vaikka jääkarhu tai siperiantiikeri.
Ilman kieroiluja, liittoutumia, pelkästään kilpaillen Farmi Suomen voittajat olisivat useimmiten ”vanhoja” naisia (jos heitä on mukana) . Mutta tuotanto avittaa nuorempia kilpailijoita kuten heittämällä pois Miina Äkkijyrkän, antamalla viime kauden miespuolisen uhkailla, ja tämän kauden voittaja olisi Kirsi ilman tämän päivän plus jakson eka kisaa jossa toiset saivat tiputettua hänet poistamalla hevosenkenkiä. Hän oli vielä rasittunut edellisen päivän fyysisestä kaksintaistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kieroiluja, liittoutumia, pelkästään kilpaillen Farmi Suomen voittajat olisivat useimmiten ”vanhoja” naisia (jos heitä on mukana) . Mutta tuotanto avittaa nuorempia kilpailijoita kuten heittämällä pois Miina Äkkijyrkän, antamalla viime kauden miespuolisen uhkailla, ja tämän kauden voittaja olisi Kirsi ilman tämän päivän plus jakson eka kisaa jossa toiset saivat tiputettua hänet poistamalla hevosenkenkiä. Hän oli vielä rasittunut edellisen päivän fyysisestä kaksintaistelusta.
"Hän oli vielä rasittunut edellisen päivän fyysisestä kaksintaistelusta."
Ai kamala :D
Kyllä oli Kirsin naama viturallaan. "Minä olisin tiennyt. Minä olisin osannut. Minä olisin.., Mutta minua ei päästetty kilpailemaan."
Voi, itku. Kyllä sinä sait kilpailla ihan loppuun saakka. Et vain pärjännyt. Kyllä voi ihminen olla etova.
"En penallut. En pelannut." Kyllä sinä Kirsi pelasit ja pelasit paljon. Oli niin makoisaa katsoa, kun sinä tipuit ja et vain osannut. Kyllä on namavärkki rutussa ja parku ja niin ruma parku.
Taas tätä nyyhkyhommaa, puspus ja olen pärjännyt täällä näin pitkään koska joka taistelussani olen ajatellut sinua rakas. Siis tässä vika jaksossa kun nää läheiset tuli. Kunnon tositeeveetä olis ollut kaivaa jokaiselta se nolo täti, setä tai eno. Ehkä vanhempi, kuka rollaattorilla, kuka pikkupäissään.
Ihanaa.
Nyt on reilua, kun se uhriutuja marttyyri on poissa loppupeleistä. Toivottavasti sen naama ei näy enää yhdessäkään kilpailuohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa.
Nyt on reilua, kun se uhriutuja marttyyri on poissa loppupeleistä. Toivottavasti sen naama ei näy enää yhdessäkään kilpailuohjelmassa.
Sopii toivoa, ettei tuo naama enää näy missään tv-ohjlemassa. Ei ne muut kilpailijat turhaan olleet tätä omasta mielestään niin ysävällistä kilpailijaa vastaan. Joku syy siihen vastenmielisyytten oli. Ei ollut pelkkä kova kilpailijan status. Yleensä itse pidän niistä kisaajista, jotka ovat kovia ja osaavia. Tästä marttyyrista en vain voinut pitää yhtään tippaa.
Ei siitä pidetty Seikkailijat-ohjelmassakaan. Ei yleisön, eikä kisaajien mielityppi. Päinvastoin.
Tollasta se on.Jos yksi alkaa syyttää toista jostakin esim.pelaamisesta kaikki laumasielut kääntyvät mukaan ja saavat syntipukin.Harvassa näköjään on ne jotka ajattelevat omilla aivoillaan.Tämä tiuskiva olympiaurheilijakin kuuli heti juccilta kuka on suurin peluri ja syytteli Kirsiä, vaikkei ollut nähnyt mitään peliä.Kirsi pelasi paljon vähemmän kuin muut.Näin alkaa kiusaaminen, ja syyttely jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Tollasta se on.Jos yksi alkaa syyttää toista jostakin esim.pelaamisesta kaikki laumasielut kääntyvät mukaan ja saavat syntipukin.Harvassa näköjään on ne jotka ajattelevat omilla aivoillaan.Tämä tiuskiva olympiaurheilijakin kuuli heti juccilta kuka on suurin peluri ja syytteli Kirsiä, vaikkei ollut nähnyt mitään peliä.Kirsi pelasi paljon vähemmän kuin muut.Näin alkaa kiusaaminen, ja syyttely jatkuu.
Eiköhän se marttyyri aloittanut jo alussa maalituskampanjan Juccia vastaan. Oot niin vahva ja ui ui, ei sulle pärjää kukaan voimassa, niin epäreiluu ui ui ja nyyh.
Marttyyrin mielestä ei sen sijaan ollut yhtään epäreilua, kun sai puolet ratanauloista tasoitusta.
Ihminen joka korostaa kuinka hyvä, rehellinen ja reilu on, on harvoin mitään näistä. Puuttui kokonaan kyky katsoa omaa toimintaa.
Kolme ikävintä tyyppiä finaalissa.Kukaan heistä ei ansaitse voittoa.
Nyt on ihan sama kuka kolmikosta voittaa, uhriutuja sai lopultakin lähteä. Oli vielä huono häviäjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä nyyhkyhommaa, puspus ja olen pärjännyt täällä näin pitkään koska joka taistelussani olen ajatellut sinua rakas. Siis tässä vika jaksossa kun nää läheiset tuli. Kunnon tositeeveetä olis ollut kaivaa jokaiselta se nolo täti, setä tai eno. Ehkä vanhempi, kuka rollaattorilla, kuka pikkupäissään.
Mitenköhän seuraava selviytyjät kausi? Kenen perään nämä julkkikset sitten itkee? No kai ne on ne lapsenlapset. Olemassa olevat tai tulossa olevat, kyllä siinä itkut saadaan aikaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pettuleivän puulajikysymyskin on aivan liian helppo. Jokaisen (maahanmuuttajankin) tulee se tietää. Yleissivistystä, Suomen historiaa.
Mistäs ne mitään tietää, eihän ne kunnolla edes osaa suomea, saatikka tietäisivät suomen historiasta mitään.
Ei heidän älykkyys osamääränsä kovin pitkälle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Pettuleivän puulajikysymyskin on aivan liian helppo. Jokaisen (maahanmuuttajankin) tulee se tietää. Yleissivistystä, Suomen historiaa.
Kyllä. Puolet petäjäistä.
Toivottavasti Kirsi Salo näkyy aivan jokaisessa realityssä niin kauan kuin hänessä henki pihisee.
Hyökkäys monipuolisesti osaavia kohtaan on sitä pelaamista: nuorien somettajien ja tubettajienko vain tulisi kahmia medialta rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ne mitään tietää, eihän ne kunnolla edes osaa suomea, saatikka tietäisivät suomen historiasta mitään.
Ei heidän älykkyys osamääränsä kovin pitkälle riitä.
Kotouttamisessa olisi merkittävästi sisältöä, joka nyt puuttuu tai asiakkaiden omaksumiskyky ei ole kohdallaan.
Järkyttävää tämä palstan, ketjun Kirsi Salo -viha.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää tämä palstan, ketjun Kirsi Salo -viha.
Ei se ole vihaa vaan ärtymystä siitä miten sokea hän on omalle pelilleen.
Hänestä ei yksinkertaisesti siksi pidetä toisten kilpailijoiden tai katsojien keskuudessa.
perheen vierailu farmilla.
Jannica Nordberg tytärten ikä ? Siis kuinka nuori äiti hän on ollut, kun on saanut ensimmäisen lapsen.
Tytöthän oli jo aika ihminen, kun kävi vierailulla farmissa.
Entä Tidjân Ba tyttöystävä, ihon väri on aika tumma. Onkohan hänellä jokin sisäelinten sairaus ?
Silmät oli myös kuin struumaa sairastavalla.
Vai onko sukupuussa jotain kauempaa kulkeutunut ihonväri. Ei kuitenkaan ihan luomulla vaikuttanut.