Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1903)

Vierailija
1501/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Pro Kirsi Salo. Haluan nähdä häntä myös muissa realityohjelmissa. 

Toiveesi toteutuu. On sovittu voittavan, koska seuraavia ohjelmia on jo suunniteltu. 

Vierailija
1502/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että Kirsi piti vesisankkoja lonkkaluiden avulla ylhäällä eikä käsivarsien kulma ollut 90 astetta niinkuin Susanna käski pitää. Mutta Kirsi saa näköjään tehdä mitä Kirsi tekee.

Juuri näin kävi, voittaja tiedetään jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen Kirsin puolella. Jotkut naiset, jotka ovat älykkäitä ja henkeviä, joutuvat aina sorsituiksi ja syrjityiksi, kuin noidat aikoinaan... Jotenkin samaistun häneen, olen kokenut samaa.

Älä nyt viitti... taas

Vierailija
1504/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se Kirsi pelata mutta kun silmät kirkkaana valehtelee ettei pelaa.Se v..iqttaa ku pitää muita idiootteina.Ei ole pokkaa sanoa suoraan et pelaa.Itkua tuhertaa kun joku sanoo että Kirsi pelaa Tekopyhä.

Vierailija
1505/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyy teatteria, kun omaiset tulivat. Ville oli normaali ja Jannicakin, mutta Tidjanilta meni kyllä pisteet. Kuka helvetti ulisee hulluna muutaman viikon eron jälkeen, naurettavaa! Samoin Kirsin naamanvääntely oli kiusallista katsottavaa. 

Eikö toi Heidi ollut Kolmiodraamassa? Käyttää samaa itseruskettavaa kuin Trump, tosi kiva sävy 🙈 

Vierailija
1506/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin samaa ja sehän itekki sanoi että löysi lonllien päältä tuen.Tuomarin pitäis seutata kisaa koko ajan vai eikö tiiä mitä kisassa pitää tehä Muutenki puolueellinen ollu aina.

Vierailija
1507/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kisaajat sanovat saavansa voimaa läheisistään. Kirsi sanoi päin vastoin. No, selityshän sekin...

Vierailija
1508/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon eniten Tidjanin voittoa. Vähiten Jannican.

Vierailija
1509/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen haikuli yritti olla Suuressa seikkailussa mutta siellä tippu melko varhain

Vierailija
1510/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siitä henkevyyestä voi olla eri mieltä kenenkin kohalla.

Vierailija
1511/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ja Jannica 🤮

Vierailija
1512/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne pudonneet äänestä voittajan.

Vierailija
1513/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiveesi toteutuu. On sovittu voittavan, koska seuraavia ohjelmia on jo suunniteltu. 

Jos lukisitte hiukan noita aikaisempia viestejä, niin tietäisitte, että Kirsi on jo laulukuorossa, eli ei voita.

Vierailija
1514/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi voittoon.! Kukaan ei ole saanut niin paljon lokaa ja haukkumisia kuin hän . Jos on hyvä niin on. Janica käärme on, ei voittoon.

Vierailija
1515/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että Kirsi piti vesisankkoja lonkkaluiden avulla ylhäällä eikä käsivarsien kulma ollut 90 astetta niinkuin Susanna käski pitää. Mutta Kirsi saa näköjään tehdä mitä Kirsi tekee.

Nimenomaan näin. Ei ollut 90 asteen kulmaa nähnytkään. Miksi Kirsiä ei huomautettu siitä heti alussa..

Vierailija
1516/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen Kirsin puolella. Jotkut naiset, jotka ovat älykkäitä ja henkeviä, joutuvat aina sorsituiksi ja syrjityiksi, kuin noidat aikoinaan... Jotenkin samaistun häneen, olen kokenut samaa.

Älä nyt viitti... taas

Olen myös Kirsi fani. Hänestä on miehet ja naiset länkyttäneet paskaa alusta asti sen vuoksi, että on niin vahva voittajaehdokas.

Raavaat miehetkin inisee, ja länkyttää niinkuin pikkuvauvat ja parjaavat selän takana niinkuin pahaiset juoruakat, koska pelkäävät Kirsiä... Ja näitä länkytyksiä on näytetty koko ajan, Jucci oli kaikkein pahin, ja muut lähtee tuohon mukaan. 

Vierailija
1517/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitti... taas

Olen myös Kirsi fani. Hänestä on miehet ja naiset länkyttäneet paskaa alusta asti sen vuoksi, että on niin vahva voittajaehdokas.

Raavaat miehetkin inisee, ja länkyttää niinkuin pikkuvauvat ja parjaavat selän takana niinkuin pahaiset juoruakat, koska pelkäävät Kirsiä... Ja näitä länkytyksiä on näytetty koko ajan, Jucci oli kaikkein pahin, ja muut lähtee tuohon mukaan. 

Vai niin, fani :D:D

Vierailija
1518/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä käärme, sopimukset menee hänen oman edun edelle. 

Kirsikö käärme?? Ei todellakaan. Kaikkihan tuolla pelaa. Miksi Kirsi ei saisi pelata. Toivon niin kovasti että Kirsi voittaisi Farmin.

Jos olisit itse tuolla kisaamassa, niin antaisitko noin vain edun toiselle, jonka ei ole edes oikeasti tarvinnut eväänsä leväytttää, ja vaan sujuvasti sluipaillut taustalla, ja vasiten haastaisit vahvemman tyypin itseäsi vastaan? Pöljähän sä silloin olet.  Jos minä ja mun ystäväni kisataan, niin tosissaan silloin ollaan, mutta ymmärretään, että tämä on vain peliä, eikä ystävyys lopu johonkin haastamiseen. 

Vierailija
1519/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan näin. Ei ollut 90 asteen kulmaa nähnytkään. Miksi Kirsiä ei huomautettu siitä heti alussa..

Ai sanottiinko että 90 asteen kulmassa pidettävä??? Silloinhan se ois pitäny diskata.

Vierailija
1520/1903 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon jannican suupieliä vaivaa. 

Pitää usein käsiään suun edessä, kun puhuu. Mitkä ihmeen oranssit kuoret oon kulma hampaissa, eivät ainakaan kauniilta näytä, vaikka olisivatkin jotku kultakuoret.