Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (737)

Vierailija
681/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne valitti olevansa pettynyt, kun eivät saaneetkaan luvattuja hemmotteluhoitoja. Eihän hekään tehneet kaikkia tehtäviä, mitä piti.

Tälle tytöllekö olisi pitänyt olla hemmotteluhoitoja.

Vierailija
682/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyttömäistä jannelta valittaa et selkä kipee, hyvinhä se hakkas niitä halkoja ja selkä jouhevasti mutkalla nosteli halkoja. Ei onnistuis jos selkä kramppaa

Haistako pikkupoika halivilivoo, teennäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putoaja on Janne Naakka, "oli selkä kipeä..."

Sehän sopii.

Vierailija
684/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuodaan tässä vaiheessa uusi henkilö eli Ville mukaan? Minusta epämiellyttävä henkilö. Annettu selkeästi tehtäväksi ns. pakan sekoittaminen. Jos sitä pakkaa pitää tuotannon pyynnöstä sekoittaa niin sen voisi tehdä hienovaraisemmin niin olisi mielenkiintoisempaakin. Itse töiden tekemistä pitäisi näyttää paljon enemmän, toisin kuin noiden kuppikuntien juonitteluja.

Vierailija
685/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun ohjelmat olivat leppoisaa, hyvässä hengessä  puuhastelua. Sampo, Perttu, Vallu, Vilhunen ja monet muut olivat leppoisia huumori veikkoja. Kisailtiin, muttei niin agressiivisesti kuin nykyään. Ei ole enään hyvänmielen ohjelma. Veri roiskuu.

Vierailija
686/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Kirsi on rehti pelaaja. Kertoo asiat niinkuin ne ovat.

Hyi hitto. Lue narsismista, niin ymmärrät paremmin. Kirsi on oikein kaasuvalotuksen mestari. 

Vierailija
687/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyttömäistä jannelta valittaa et selkä kipee, hyvinhä se hakkas niitä halkoja ja selkä jouhevasti mutkalla nosteli halkoja. Ei onnistuis jos selkä kramppaa

Niin feikki jätkä kuin olla voi, oksettava. 

Vierailija
688/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Juccissa on joku pelottavan agressiivinen puoli, joka tulee aina välillä esille. Jakson 9 tiiserissä räyhäsi taas oikein olen takaa. Jos noin käyttäytyy kameran edessä, niin mitä sitten kun muut ei näe? Pidin ensin mukavana ja leppoisana tyyppinä, mutta erehdyin

Eikä ole. Hän pitää puolensa kuten kuuluukin tuollaista kieroilijaa kuin Kirsi vastaan. Kirsi yrittää manipuoloida tuolla ihmisiä jatkuvasti. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää. 

Vierailija
689/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aikamoinen haloo jos joku 60v mies kävelisi 30v naissepän perässä ja kuolaisi kuten kirsi Salo.

Siis se kohtaus olisi pitänyt leikata pois. Kamalaa esineellistämistä ja seksuaalista ahdistelua sitä seppää kohtaan. Tuotannon olisi pitänyt puuttua tuohon. Ei ole sopivaa käytöstä. Siitä nousisi kamala haloo, jos joku setäihminen alkaisi puhumaan nuoresta naisesta noin. 

Vierailija
690/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aikamoinen haloo jos joku 60v mies kävelisi 30v naissepän perässä ja kuolaisi kuten kirsi Salo.

Sillä on muutenkin ihan typeriä juttuja miesten ja naisten töistä. Hölmö nainen.

Mä en kestäis päivääkään niitä sen horinoita. Mua naisena raivostuttaa sen yleistäminen heikoista naisista. 

Vierailija
691/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tarttui korvaan kun Kirsi sanoi oliko viimejaksossa, että hän ei koskaan valehtele,  ei koskaan. Jo siinä ajattelin, että oho, kylläpä helposti valhe luikahtaa huulien välistä!

Nyt sit Janne kertoo Kirsille, että hän sanoo, että hänellä on selkä niin kipeä ettei voi kisata voimassa. Ja sit myöhemmin siinä pöydän ääressä tosiaan sanoo kilpakumppaneilleen noin ja Kirsi siinä mutruilee, että nii. Mul jöi lösitys, ettei se selkä oikeesti ollut kipeä vaan sopivat vaan aiemmin että Janne sanoo niin. 

Ja mitä reilua siinä on, että toisten pitäisi valita laji missä ite ei ole niin hyvä vaan sen vuoksi, että Jannelle tulee olo, että nyt on reilua kisaamista? Eikö noi oikeesti älyä että kisassa jokaisella on oikeus pelata niillä avuilla mitä on ilman, että siitä väännetään jotain rumaa. Miks toisten pitäs pienentää itseään ja valita laji missä ne ei oo niin hyviä kun vois valita lajin, lisää on todennäköistä voittaa? Silleenhän Jannekin valitsee, se valitsee lajin jossa sillä on kaikista paras mahdollisuus voittaa versus laji, missä todennäköisesti häviää.

Ei ollut oikeasti kipeä vaan supattelivat siitä siellä aikaisemmin, että sanon niin että olen kipeä ja toivon ettei haasteta sen takia voimaan. Naureskelivat päälle. Todella toivon ettei tätä kaksikkoa nähdä ikinä enää missään formaatissa. 

Vierailija
692/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ärsyttävä naikkonen

Sinun äiti siis? Ok!

Vierailija
693/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteissa on havaittavissa suurta homofobiaa. Tutkimusten mukaan homofobioisilla on epävarmuutta oman seksuaalisen identiteetin kanssa...

Vierailija
694/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Janne on kyllä harvinaisen raihnainen ja heikko tapaus kaikin puolin. Nuori mies parhaassa iässä.

Mitähän itse olet ketään arvostelemaan!

Vierailija
695/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobiaa, hompfobiaa ...😁

Vierailija
696/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa 8 on katettu jonkinlainen juhla-ateria, mitä tekevät farmilaiset saapuessaan pöydän ääreen: hyppivät ja huutavat kuin heikkopäiset, luulin hetken katsovani Summittia.

Vierailija
697/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteissa on havaittavissa suurta homofobiaa. Tutkimusten mukaan homofobioisilla on epävarmuutta oman seksuaalisen identiteetin kanssa...

Tämä ei ehdottomasti pidä paikkaansa. En koskaan voisi mennä samaa sukupuolta olevan kanssa peti hommiin. 

Homous ei ole luonnollista elämäntapaa. Jo ajatuksenakin se inhottaa. Olen todellakin hetero, enkä voi sietää homoja.

Vierailija
698/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehdottomasti pidä paikkaansa. En koskaan voisi mennä samaa sukupuolta olevan kanssa peti hommiin. 

Homous ei ole luonnollista elämäntapaa. Jo ajatuksenakin se inhottaa. Olen todellakin hetero, enkä voi sietää homoja.

Jaa

Vierailija
699/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö ohjelma. Kamalia kielitaidottomia  Onneksi ei tarvi katsoa

Vierailija
700/737 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna jo vaihtoon. Samoin pehtoori. Joku äkeä  vanhempi nainen loppuisi naisten kamala viekoittelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan