Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (737)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kylläpä kirsille nyt kelpasi pelottava ja voimakas jucci ... on kyl niin kaksnaamanen akka ...
aiemmin hänen mielestä jucci ei saa valita voimaa muita vastaan mutta itse hän saa valita sen mitä osaa parhaiten ja toitottanut koko ajan kun jucci on niin iso ja pelotta ja vahva
Jep, kuuntelin ihan samaa että nyt ruinasi Juccin omaan joukkueeseen… tämä kertoo kaiken tuosta naisesta. Jos olisin ollut Tiji en oisi suostunut!
Siis minkä kaiken? Voitko kehitysvammainen avata hieman?
No siinäpä sulle miettimistä 😂
Voi hiton hitto. Oikeassa oli Ville kun aloitti puheen Jannen lusmuilusta. Ja etukäteen sanoi Kirsille sanovansa pöydässä et on selkä kipee, ettei kannata voimaa toisen ottaa. On kyllä ärsyttävä mankuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kylläpä kirsille nyt kelpasi pelottava ja voimakas jucci ... on kyl niin kaksnaamanen akka ...
aiemmin hänen mielestä jucci ei saa valita voimaa muita vastaan mutta itse hän saa valita sen mitä osaa parhaiten ja toitottanut koko ajan kun jucci on niin iso ja pelotta ja vahva
Jep, kuuntelin ihan samaa että nyt ruinasi Juccin omaan joukkueeseen… tämä kertoo kaiken tuosta naisesta. Jos olisin ollut Tiji en oisi suostunut!
On ärsyttävä akka, ei ihme, et yksinään on, ei tollasta bessewisseriä jaksa kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmetyttää,että kilpailussa on noin paljon voimaa tarvittavaa.Olisi ollut tasapuolisempaa.Nyt tuo iso mies tietysti voittaa kaiken.
Toivottavasti Henriikka tiputtaa tuon Naakan. Oli kyllä niin etovaa vttuilua Tidille. Ja muutenkin tuo lässytys siitä, että kuka on niin reilu ja rohkea ettei ota voimaa minua vastaan.
Kirsi ja Janne on kyllä vastenmielinen parivaljakko.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Henriikka tiputtaa tuon Naakan. Oli kyllä niin etovaa vttuilua Tidille. Ja muutenkin tuo lässytys siitä, että kuka on niin reilu ja rohkea ettei ota voimaa minua vastaan.
Kirsi ja Janne on kyllä vastenmielinen parivaljakko.
Jes.
Harmi ku Katlin tippui….tuo Noriko on pelkkä seinäruusu tuolla joutais pudota ei tulis ikävä
Vierailija kirjoitti:
Kukas sinne uutena tulee?
H. Moilanen
Tuossa Juccissa on joku pelottavan agressiivinen puoli, joka tulee aina välillä esille. Jakson 9 tiiserissä räyhäsi taas oikein olen takaa. Jos noin käyttäytyy kameran edessä, niin mitä sitten kun muut ei näe? Pidin ensin mukavana ja leppoisana tyyppinä, mutta erehdyin
Olisi kyllä aikamoinen haloo jos joku 60v mies kävelisi 30v naissepän perässä ja kuolaisi kuten kirsi Salo.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä aikamoinen haloo jos joku 60v mies kävelisi 30v naissepän perässä ja kuolaisi kuten kirsi Salo.
Sillä on muutenkin ihan typeriä juttuja miesten ja naisten töistä. Hölmö nainen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku Katlin tippui….tuo Noriko on pelkkä seinäruusu tuolla joutais pudota ei tulis ikävä
Ei harmita yhtään. Noriko voisikin lähteä seuraavaksi , vit** aa tuo suomen kielen raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Juccissa on joku pelottavan agressiivinen puoli, joka tulee aina välillä esille. Jakson 9 tiiserissä räyhäsi taas oikein olen takaa. Jos noin käyttäytyy kameran edessä, niin mitä sitten kun muut ei näe? Pidin ensin mukavana ja leppoisana tyyppinä, mutta erehdyin
Onhan sitä puolensa opittava pitämään. Ei Juccilla ole pahoinpitely tuomioita.
Minun mielestä Kirsi on rehti pelaaja. Kertoo asiat niinkuin ne ovat.
Kätlinistä tuli kiva vaikutelma , ei ainakaan näytetty kieroiluja ja tykkään myös Tidjanista ja Norikosta .
Vierailija kirjoitti:
Tuo Janne on kyllä harvinaisen raihnainen ja heikko tapaus kaikin puolin. Nuori mies parhaassa iässä.
Naakka saisi lähteä sieltä jo lentoon. Nuori homo jätkä, jolla on tyttömäinen olo, harvemmin tytötkään iskee kyntensä sontaan.
Ei myöskään tämä herra.