Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (737)

Vierailija
721/737 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätlin saattoi l*sbata kahden muijan kanssa perätysten laavulla. Tykkää vähintään puoliksi myös naisista. 

Siltä vaikuttaa! 🤭

Vierailija
722/737 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Ville Lång... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/737 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätlin saattoi l*sbata kahden muijan kanssa perätysten laavulla. Tykkää vähintään puoliksi myös naisista. 

Uuno Turhapuron sanoin lebso 😱  ok, taitaa olla puoliso, mutta sitten bi-seksuaali. 

Vierailija
724/737 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuolla farmilla, ja harmittaa jälkikäteen että kaikki se työnteko jota me oikeasti paiskittiin tuolla rehdisti tuntikausia ja kuulemma aikaisempia farmikausia tarmokkaammin, sai niin vähän ruutuaikaa, kun sit taas se ihmissuhdesoppa kun kaikki väsyneinä puhu paskaa toisistaan tuodaan esille tosi vahvasti, ja se oli muutenki tosi pieni osa siitä menosta siellä. Iltasin tehtiin kaikki pesut yhdessä ja toivotettiin hyvät unet. Siellä oli oikeesti tosi kesäleirimäinen tunnelma kun kaikilla oli omat tehtävät aamusin eläinten kanssa tai aamiaisen parissa mut sit telkkuun näytetään ne ikävimmät hetket. 

Vierailija
725/737 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tuolla farmilla, ja harmittaa jälkikäteen että kaikki se työnteko jota me oikeasti paiskittiin tuolla rehdisti tuntikausia ja kuulemma aikaisempia farmikausia tarmokkaammin, sai niin vähän ruutuaikaa, kun sit taas se ihmissuhdesoppa kun kaikki väsyneinä puhu paskaa toisistaan tuodaan esille tosi vahvasti, ja se oli muutenki tosi pieni osa siitä menosta siellä. Iltasin tehtiin kaikki pesut yhdessä ja toivotettiin hyvät unet. Siellä oli oikeesti tosi kesäleirimäinen tunnelma kun kaikilla oli omat tehtävät aamusin eläinten kanssa tai aamiaisen parissa mut sit telkkuun näytetään ne ikävimmät hetket. 

Kiva, kun tulit ketjuun! Joo, ihmiset ja ainakin nimettömästi täällä haluavat tehdä asioista draamaa, jota ei edes ole. Sitähän tämä on. Pahempaa kuin seiska lehdessä

Vierailija
726/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen komea suomalainen mies, joita tulee kadulla jatkuvasti vastaan. Kai tuo farmi sekoittaa vanhojen naisten päät. Onneksi seppä vain hoiti työnsä eikä lähtenyt mukaan sekoiluun.

Vierailija
727/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni, mielikuvitusta peliin ... :D

Vierailija
728/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi sanoi, kun paaluttivat seipäitä ja hänen joukkue oli ekana valmis:  "ollaan tekevinämme vielä, niin toinen ryhmä jatkaa ja näännyttää itsensä."

Tämä osoittaa millainen ihminen pohjimmiltaan on. Paljasti ajattelumallinsa ja ei ihme, että ihmiset inhoavat tuollaista luonteenlaatua omaavaa pikkusielua. Ei vain itse tajua, miten rasittavaa on olla yhteydessä tuon tyyppiseen, oikeassa elämässä jääkin yksin ja eristäytyneeksi muista. 

Nimenomaan fiksua pelaamista, tosi hyvä tvisti Kirsiltä. 

Vierailija
729/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Kirsi on rehti pelaaja. Kertoo asiat niinkuin ne ovat.

Farmihistorian kieroin osallistuja. Umpikiero.

Taidat jankuttaja olla itse umpikiero

Kyllä minustakin Kirsi on reilu osallistuja. Puhuu suoraan, siitähän Suomalaiset tykkäävät, Toisin kuin nämä Kätlin ja nastahammas kieroilija. 

Vierailija
730/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Juccissa on joku pelottavan agressiivinen puoli, joka tulee aina välillä esille. Jakson 9 tiiserissä räyhäsi taas oikein olen takaa. Jos noin käyttäytyy kameran edessä, niin mitä sitten kun muut ei näe? Pidin ensin mukavana ja leppoisana tyyppinä, mutta erehdyin

Eikä ole. Hän pitää puolensa kuten kuuluukin tuollaista kieroilijaa kuin Kirsi vastaan. Kirsi yrittää manipuoloida tuolla ihmisiä jatkuvasti. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää. 

Jucci vahtaa vihaisen näköisenä alta kulmiensa, silmät viirussa. Kirsi on rehti osallistuja. 

Vierailija
731/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minustakin Kirsi on reilu osallistuja. Puhuu suoraan, siitähän Suomalaiset tykkäävät, Toisin kuin nämä Kätlin ja nastahammas kieroilija. 

Minä myös olen tykännyt Kirsistä. Kirsi on fiksu ja on rehellinen. Tietää mitä tekee.

Vierailija
732/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa saa kertoa muistakin , joista ei tykkää tai tykkää. Minusta Villen mukaantulo on hienoa ja sekoittaa pakkaa. Mutta en kyllä tykkää kieroilijoista riippumatta seksuaalisesta habituksesta. Jos en tykkää Jannesta, se ei ole homovastaisuutta. Jos en tykkää Kirsistä, joka vaatii ettei käytetä voimaa, niin en tykkää kieroilusta.

Kuka Ville sinne tuli.

Vierailija
733/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi sanoi, kun paaluttivat seipäitä ja hänen joukkue oli ekana valmis:  "ollaan tekevinämme vielä, niin toinen ryhmä jatkaa ja näännyttää itsensä."

Tämä osoittaa millainen ihminen pohjimmiltaan on. Paljasti ajattelumallinsa ja ei ihme, että ihmiset inhoavat tuollaista luonteenlaatua omaavaa pikkusielua. Ei vain itse tajua, miten rasittavaa on olla yhteydessä tuon tyyppiseen, oikeassa elämässä jääkin yksin ja eristäytyneeksi muista. 

Ihmiset inhoavat? Jos sinä inhoat se ei tarkoita, että muut inhoavat! Tekisi mieli sanoa sinusta vaikka mitä, mutta olkoon! 

Vierailija
734/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen tykännyt Kirsistä. Kirsi on fiksu ja on rehellinen. Tietää mitä tekee.

Kirsikö se täällä kehuskelee, ja poistailee itsestään kertovia erilaisia viestejä, voi voi :D

Vierailija
735/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksetus tuota narsisti-Saloa!

Vierailija
736/737 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville long on karmea tosikko 

Vierailija