Miten saada vaimo hyväksymään se, että hankin enemmän lapsia kuin mitä hän haluaa kanssani? Eli siis toisen naisen kanssa
Vaimo ei halua enää enempää lapsia, vaikka meillä on vasta kaksi. Minä taas haluan vähintään viisi, ja nyt olen alkanut parin vuoden "ei":n jälkeen suunnittelemaan että hankin lapsia muidenkin naisten kanssa. En ole vielä kertonut vaimolleni...Miten saan hänet hyväksymään tämän asian kivuttomasti?
Olen 38, ja vaimo 33
Kommentit (16)
Jankuti jankuti. Miten monta kuukautta aiot spämmätä tätä samaa?
Vieläkään et osaa asiaa sanoa sille ainoalle ihmiselle jolla on väliä: vaimollesi.
Älä huoli ei kukaan ole koskaan tullut raskaaksi hankaamalla hanskaan. Ihan hyvin voit vaihtaa kättä välillä kysymättä "vaimolta"" mitään.
Mulla ei haittaisi,jos tienaat sen verran että pystyt taloudellisesti elättämään kaikki. Nykyisen vaimon ja lasten elintaso ei saa alentua sillä että teet lapsia muualle. Jos on rahat tiukilla,hommaat lisää työtä.
Et mitenkään saa häntä hyväksymään. Hankit lisää lapsia, jos hankit, mutta hyväksymistä et voi vaatia, etkä saada. Suotta sinä täältä lupaa anelet. Teet itse omat päätöksesi ja vaimo tekee omansa.
Mä olen miettinyt itte,jos mieheni lisää lapsia halusi,saisi ne tehdä ihan jonkun muun kanssa. Sen verran vaikea raskaus oli, et enää ei kiitos. Eikä mulla haittaisi,et lapset saa puolisisaruksia. Mut mä en niitä elätä,mies elättäs.
Joo anna mennä vaan. Miksi sun pitää saada se vaimo tajuamaan tässä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Avioerolla.
Tarkoitus olisi pysyä yhdessä.
Ap
Mikä sinua estää hankkimasta, ap?
Mulla on lapsia kahden naisen kanssa. Jos yksi exä on rasittava, niin mietipä kahta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioerolla.
Tarkoitus olisi pysyä yhdessä.
Ap
Sinä et ole koskaan ollut parisuhteessa, et ole edes pi**ua saanut.
Kilometrien päähän loistaa ettei ap ole ollut paria metriä lähempänä naista livenä. Säälittävä i n sijä.
Ei, ap ne mielikuvitusnaiset eivät sinulle lapsia tee. On ilmeisesti lääkkeet jääneet ottamatta pidemmällä aikavälillä. Kysypäs sieltä hoitotaholtasi neuvoa jo tänä iltana. Harhoissa ei ole mitään hävettävää, mutta välillä kannattaa käydä osastolla huilimassa.
Sinämolet mies eikä sinulla ole mitään oikeutta määritellä lapsimäärä!!! Sinun pitää hyväksyä se lapsi määrä mitä vaimo haluaa!! Ainoastaan naiset saa päättää mikä on haluttu lapsimäärä