Teen abortin vain siksi koska voin, siitä tulee vallantunne
Mulle se on vallan käyttöä ja keskisormi miehille.
Kommentit (19)
Valitettavasti täytyy kertoa sinulle, että se on vallan käyttöä ainoastaan lasta vastaan.
Ihan normaalia. Vai äärimmäisen pikkiriikkinen osa aborteistahan tehdään seksuaalisen väkivallan takia.
0/5
Ragebaitti. Älkää nyt oikeesti langetko näin huonoon.
Eikö sitä sikiötä voisi pyytää itselleen, jolloin sen voisi puhaltaa täyteen ilmaa ja femakk-lauma voisi pelata sillä esim. jalkapalloa? Menee hyvä nahka hukkaan.
Toivottavasti kohtusi menee pilalle niin etet voi enää halutessasi saada lasta.
Niinpä niin. Mites onko loma vai huomenna työpäivä?
Onni lapselle. Olisi hirvää, jos sinusta tulisi hänen äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Onni lapselle. Olisi hirvää, jos sinusta tulisi hänen äitinsä.
Pikemminkin lapsella on tarve syntyä juuri tälle äidille, mikäänhän ei voi estää raskautta jos lapsi on tullakseen. Olisin tyytyväinen.
Mukava murhata lapsia luvan kanssa.
Mitähän veetua se kellekään kuuluu. Oon itsekin tehnyt 4 laillista aborttia eikä kaduta pätkääkään.
Ok Janne. Ja nythän meidän kuuluu haukkua naiset hu0riksi, ämmiksi, luntuiksi, sp*rmaviemäreiksi jne. jotta JANNE saa mammapalstalla vallantunnetta.
Joo, tulipa vallantunnetta juosta lääkärissä siellä täällä ja vielä tuolla ja vuotaa ihan älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä sikiötä voisi pyytää itselleen, jolloin sen voisi puhaltaa täyteen ilmaa ja femakk-lauma voisi pelata sillä esim. jalkapalloa? Menee hyvä nahka hukkaan.
Abortoitava on solumöykky jolla ei ole ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän veetua se kellekään kuuluu. Oon itsekin tehnyt 4 laillista aborttia eikä kaduta pätkääkään.
Ei vai🤨
Olet sairas.
Isäsi olisi kans kannattanut ejakuloida mutsis mahalle ja pyyhkiä sut halvimpaan vessapaperiin.