Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?
Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Ei kuulu omiin vakaumuksiini. Olen lähihoitaja.
Lähihoitajille onsaatavilla koulutusta asiasta.
Järjestäisin kapinan työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Ei kuulu omiin vakaumuksiini. Olen lähihoitaja.
Lähihoitajille onsaatavilla koulutusta asiasta.
Kuule, eiköhän siinä opi ihan tarpeeksi, kun hoitaa pride-väen uhreja, paikkaa ja parsii?
Vierailija kirjoitti:
648 ääntä, painaa persikka painaa
Eli siis mielestäsi kaikki ei äänet tulee yhden persun VPN:n kautta ja kaikki kyllä äänet sadoilta äärivassareilta? Mitenkäs äärivassarikommentteihin tuleekin hetkessä kuusi ylänuolta, ei suinkaan VPN:n ansiosta?
Ja ei, en ole persu enkä mies. Enkä syö edes lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jethro Rostedt postasi hyvin että koittakaapas tehdä peli jossa risti paidassa. Ulina ulottuisi kuuhun asti.
Niinpä, otettaisiinko peli maailmassa vainottujen 380 miljoonan kristityn hyväksi? Heidän tasa-arvonsa?
Aika moni jalkapalloilija tekee ristin merkkejä tehdessään maalin, eikä kukaan vedä siitä hernettä nenään.
Ja aika monessa maassa kristityt ovat niitä jotka piinaavat seksuaalivähemmistöjä. Ihan samalla tavalla kuin muslimit toisaalla. Voisitte vain lopettaa sen mielikuvitsmaailmassa elämisen ja hylätä ne mielikuvituskaverit.
Ja näitä pelaajia nimenomaan pakotetaan tekemään ristinmerkkejä? Eivät tee sitä omasta vakaumuksellisesta tahdostaan? Ymmärrätkö mitä eroa on pakottamisella ja vapaaehtoisuudella? Ja ymmärrätkö mitä syrjintäkielto tarkoittaa työnantajalle ja uskonnon ja vakaumuksen vapaus työntekijälle?
Pointti oli ettei ketään kiinnosta paitsi sitten kun se yksi laumasta alkaa diivailemaan.
Se ei ole diivailua, jos toteuttaa lakiin kirjattua oikeutta mielipiteen, uskonnon ja vakaumuksen vapauteen. Vaikka te vasemmalla haluaisitte kuinka ajaa totalitarismia ja vääräuskoisten maalittamista, niin se ei vain käy. Ei Suomessa.
Ken aaatteita tyrkyttääpi hänet nikkeli myrkyttääpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan eikä esimies voi sellaista vaatia. Haistattelisin reilusti v***ua jos tulisi ehdottelemaan. Itseasiassa kerran respassa tarjosivat henkilökortin pidikkeen kaulanauhaksi sateenkaariversiota ja ilmoitin etten mitään homonauhoja kanniskele, pyysin hankkimaan tasapuolisuuden ja suvaitsevaisuuden nimissä heteroutta korostavia nauhoja mutta ei ole näkynyt. M55
Olisi muuten pikkasen turhan pelottavaa yöpyä hotellissa, jossa koko henkilökunta kulkisi sateenkaarinauhoissaan. Tai olla hoidettavana sellaisessa sairaalassa.
Anteeksi mitä?
665 ääntä, persu se jaksaa työttymänä näitä manipuloida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos kyseessä olisi yhteistyökumppanin kanssa järjestetystä teemapäivästä kuten TPS tapquksessa. Ei olisi tarvetta alkaa osoittamaan omaa mieltä yrityksen tapahtumassa. Jos ottaisi oikein koville jäisin kotiin. Olen käyttänyt Roosa nauhaa ja joskus jotain lastenasia pinssiäkin työvaatteissa firman teeman mukaan. Eikä ole edes omia lapsia ääjoten kumpikaan niistä ei suoraan kosketa itseä.
Eli laittaisit mukisematta esim sinimustien tai edes persujen pinssin ylpeänä päälle?
Työn merkeissä, vaikka itse olisit vassari?
Sattuuko se kun on noin tyhmä?
Kuten joku muukin täällä, miellän sateenkaarilipun varmaan vähän sinisilmäisesti kaikkien ymmärtämiseen ja olen autuaan tietämätön täällä sanotuista pedo yms. jutuista joita on tuotu esille. En myöskään liitä sitä erityisesti Setaan tai poliittiseen näkemykseen. Mutta ehkä tämäkin on sitten muuttunut, hyvästä aatteesta on tullut jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
625 ääntä mukamas taas tullut, persu taas painaa pitkää päivää
Kiitos kun muistutit äänestämisestä. Luin vain kommentteja, enkä muistanut äänestää. Nyt kävin laittamassa en-vastauksen.
Ahahah älä persu jaksa... Ihan varmasti unohdit kun spämmit noita ääniä
Persu oot ite, kun sitä aina hoet. Ihan vilpittömästi unohdin äänestää. Mutta nyt se on korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Järjestäisin kapinan työpaikalla.
Minäkin ja huutaisin: olen Veli-Matti😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin, ei ongelmaa. Olen itse aseksuaali.
Eli voisit pukea heteronkannatuspaidan sitten seuraavalla viikolla?
Kyllä tuokin onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
En, koska pride on nykyään vasemmistopolitiikkaa, jota en kannata.
Voi apua! Siis sinusta ei pidä edistää ihmisoikeuksia. Kannatat syrjintää?
Vierailija kirjoitti:
665 ääntä, persu se jaksaa työttymänä näitä manipuloida
Äärivassariko on tosiaan töissä, pitkän päivän palstalla? Tosin kyllähän se venäjän trolli eräällä tavalla työtään tekee.
Ahahah älä persu jaksa... Ihan varmasti unohdit kun spämmit noita ääniä