Onko sattumaa että leffateattereihin tulee rikkaiden tappamisella hekumoiva komedia?
Kepeä satiiri rikkaitten tappamisesta on kuin Disney-versio Amerikan Psykosta
Kommentit (72)
"olet niin tyypillinen heikko-lahjainen narsisti kun olla voi."
Ole varovainen miten kirjoitat. Tuo voisi loukata jotain reppanaa. Minulle tuollaisen lukeminen on enemmänkin viihdyttävää. Kuinka joku kokee olevansa fiksu ja sitten tekee minusta tuollaisia analyysejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ja liuta muita asiantuntijoita yritin vielä vuosi takaperin varoitella porvareita että jos meno ei muutu se muutetaan heidän puolesta.
Ei kelvannut, kohta alkaa oleen liian myöhäistä.
Niin kun joku tääläkin jo sanoi, kikkelis kokkelis..
: ]
Sellaiset voimafantasiat. Samalla käsi käy housussa nysällä. Realielämän kanssa tuolla ei ole leikkauspintaa.
Vastaanotto oli viimeksikin samanlainen kun nyt, minä en ollut väärässä, mutta tunteet meni järjen edelle.
En minä halua että asiat ois näin, mutta ei minulla ole valtaa niitä muuksikaan muuttaa, minä olen OSint analysoija, minä vain kerron siitä mitä minä näen, minun duuni ei ole valehdella yhtään kenenkään mieliksi.
OSint analysoija :D
Tietysti tuollaisen argumentin jälkeen olen täysin vakuuttunut. Otahan pilleri ja hengitä sisään. Samoin kannattaa valta hieman tarkemmin nuo lähteet mistä tiedot kerää.
En minä esittänyt argumenttia, minä käytin havainnointikykyäni ja kerroin mitä minä näen.
Sinä olet se joka hermostui siitä niin kovaa että vetoat lähdekriittisyyteen vaikka tämän lähde on tämä keskustelu ja sinun oma osallistumisesi siihen.
Sinä käyttäydyt kuin syyllinen.
Analysoihan kirjoituksesi uudelleen. Jos et löydä ristiriitaa, yritä uudelleen, kunnes löydät solmun minkä olet kirjoituksillasi muodostanut.
Vai niin, eli nyt minun pitäis yrittää keskustella sinun puolesta itseäni vastaan koska sinä et pysy enää kärryillä?
Eiks sinua yhtään hävetä olla noin vähän? Kerjäät minua hoitamaan omat työsi kun et osaa itse mitään.
Ei hävetä. Olen saavuttanut elämässäni jo nyt kaiken mitä olen haaveillut ja tuo on paljon enemmän kuin moni saavuttaa elämässään.
Yritin vain tuoda esiin että analyyttiseksi itseäsi mainoastavana sinun kirjoituksissa on järkyttäviä ristiriitaisuuksia. Myös tuollaisen kanssa on täysin turhaa keskustella.
Just.. tämä sinun käytös on kyllä tismalleen sitä miltä onnellisen ja tyytyväisen ihmisen käytös näyttää, 10/10
Niin järkyttäviä ristiriitaisuuksia että et edes sanotuksi saa mitä ne on?
Samassa ketjussa kerrot kuinka olet jo joskus historiassa ennustanut asioita ja sitten sanot että käytät terävää päättelyäsi ainoastaan tämän ketjun kirjoituksiin.
Tää keskustelu on ollut ihan järjettömän myötä-häpeilyttävää luettavaa, lopeta nyt hyvä mies itsesi nolaaminen, mun sielua särkee seurata tätä sun touhua.
Ei voi tehdä hyvää itsetunnolle olla täälä nöyryytettävänä.
-eri
Sinunko mielestä tuon toisen osapuolen ajatukset ovat kirkkaita ja kaikenlisäksi järkeviä?
PS. Ei tarvitse minusta olla huolissaan. Itsetuntoni on ihan kohdallaa, johtuen siitä mitä teen, olen tehnyt ja saavuttanut.
Kyllä, hän on ehkä vähän eksentrinen, mutta ihan selkeä ja helppo ymmärrettävä, sinä taasen allennut jatkuvaan epämääräiseen sekoiluun, yrität koko ajan väistellä ja valehdella.
Ps: sinun surkea itsetunto on ehkä selkeimmäksi tullut asia koko ketjussa
"Ps: sinun surkea itsetunto on ehkä selkeimmäksi tullut asia koko ketjussa"
Pitikö ottaa uusi persoona käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
"olet niin tyypillinen heikko-lahjainen narsisti kun olla voi."
Ole varovainen miten kirjoitat. Tuo voisi loukata jotain reppanaa. Minulle tuollaisen lukeminen on enemmänkin viihdyttävää. Kuinka joku kokee olevansa fiksu ja sitten tekee minusta tuollaisia analyysejä.
Minä en ole vastuussa siitä jos ihmisen käytös loukkaa häntä jos sitä käytöstä kuvaillaan sanoilla tarkasti.
Hänellä on koska tahansa mahdollisuus käyttäytyä tavalla jota ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö sinä täälä montaa ihmistä kun projisoit moista minuun?
Narsistit syyttelee muita omista synneistään, sanonpahan vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mitenkä se on työtätekevien syy että joku toinen makaa kotona kalsarit homeessa?
No sanoisin että aktivointia on tapahtunut kun köyhä tunkeutuu rikkaan kotiin ja väkivaltaa käyttäen saa sen mitä haluaa.
Luodin otsaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö sinä täälä montaa ihmistä kun projisoit moista minuun?
Narsistit syyttelee muita omista synneistään, sanonpahan vaan..
En. Normaalijärkinen ymmärtää että olen ollut täällä vastaamassa yhtenä hahmona, toisin kuin tuossa spinoffissa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt muuten voisi korostaa kollektiivin joukkomielipidettä. Jos ei muita Tovereita ole niin ainakin Oikeamielisiä mielikuvitusTovereita.
Nöyristelkää debiilit , laittakaa rikkaan kenkä kiiltämään. Rikkkaat ovat syöpä joka sotii juuri nyt jotta sinä debiili maksat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tämä on luonnollinen seuraus intersektionaalisten sosialistien kulttuurivallankumouksesta.
Mielipiteenmuokkaus jatkukoon.
Rikkaathan johtaa tätä maailmaa. Miksi he sallisivat tällaisen viihteen luomisen missä hekumoidaan rikkaiden hengen riistämisellä. Ei käy ihan järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tämä on luonnollinen seuraus intersektionaalisten sosialistien kulttuurivallankumouksesta.
Mielipiteenmuokkaus jatkukoon.
Rikkaathan johtaa tätä maailmaa. Miksi he sallisivat tällaisen viihteen luomisen missä hekumoidaan rikkaiden hengen riistämisellä. Ei käy ihan järkeen.
Rikas on ahneuksissaan mennyt jo siihen pisteeseen että rakentanut itselleen bunkkerin ja rahoittaa rikkaiden lah taamisviihdettä siinä toivossa että kilpailevat rikkaat mur hataan pois ja hänestä itsestään tulisi bunkkerin suojissa maailman rikkain henkilö.
Vai niin, toistaiseksi minä en ole nähnyt mitään muuta sinun osalta kuin temppuilua ja valehtelua, olet niin tyypillinen heikko-lahjainen narsisti kun olla voi.
Todista että ei se ei ole totta, lopeta valehtelu ja tenppuilu.