Mua säälittää ihmiset joilla ei ole varaa uuteen Big Arch hampurilaisateriaan
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hinta?
9,95e. Siihen ei sinulla ole varaa. Minä kokoomuslaisena voin syödä 3 joka päivä.
RÖYH
Jengi kilpailee siitä että ne pääsee myrkyttää elimistöää
Vierailija kirjoitti:
Maksaako yli vai alle viisisataa?
Yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta?
9,95e. Siihen ei sinulla ole varaa. Minä kokoomuslaisena voin syödä 3 joka päivä.
RÖYH
ja olet myös lihonut aivoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta?
RÖYH
ja olet myös lihonut aivoistasi.
Hiljaa työtön kommari, kun minä syön maittavaa megaburgeria. NAM!
Tätä eivät työttömät, naiset ja lapset syö. Raavaan heteromiehen hamppari. Kolme cheddaria, tuplapihvi ja arch kastike. Repikää siitä.
Siitä saa näköjään puolet päivän energiasta ja yli 100% päivän rasvasta, siihen sivuun vielä ranskalaiset ja limsa niin ylittyy päivän suolan ja sokerin saantikin yhdellä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa näköjään puolet päivän energiasta ja yli 100% päivän rasvasta, siihen sivuun vielä ranskalaiset ja limsa niin ylittyy päivän suolan ja sokerin saantikin yhdellä kertaa.
1/3 aikuisen miehen energiasta, ei puolet.
Vierailija kirjoitti:
THE BIG ARCH!!
Tuloksena The Big Arse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta?
RÖYH
Toivottavasti on hautapaikka valmiina.
Minua säälittävät mcmössöä syövät ihmiset.
Miksi Donald Trump on oranssi ? Roskaruuan syy ja tekee vielä hulluksikin
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät paljonko kukin tarvitsee energiaa, rasvaa, suolaa tai sokeria päivittäin!!
Tarkoittaako tuo archery samaa kuin artery, eli tukkiutuvia verisuonia ja odotettavissa olevaan sydänkohtausta
Juuri tänään näin lööpin tuosta hampparista ja mietin, että kukahan tuollaistakin tarvitsee energiantarvetta tyydyttämään. En söisi. Suurin osa meistä tekee niin kevyttä työtä, että tarvitsisi noin paljon kaloreita. Raskaan lapiointityön tekijät ovat sitten asia erikseen. Moniko meistä kaivaa ojia?
En tule edes maistamaan tuota koskaan. Olen kantapäiden / huomannut et lähes jokainen kuppila ja huoltoasema + ABC tekee paremman kuin Hese tai Mäkkäri.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo archery samaa kuin artery, eli tukkiutuvia verisuonia ja odotettavissa olevaan sydänkohtausta
Ei. Viittaa siihen joka mainostaa lidlillä niitä parkside-tuotteita.
Hinta?