Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivosin kaapeista vanhaa roinaa roskiin.

Vierailija
11.03.2026 |

Kylläpä sitä kaikkea ehtii kertymään. Joku 20 vuotta vanha pipo ja nappulakengät oli kaapissa ja paljon muita vaatteita. Sitten oli kaikenlaisia rasioita joissa oli ruuveja ja varaosia. Öljykannuja 4 kpl. Kaikenlaista paperia oli myös ja ohjekirjoja 20 vuotta vanhaan pesukoneeseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kohtalaisen tutulle. Ohjekirjoja on kaiken  maailman teenkeittimistä c-kasetti soittimiin ja digikelloista leivänpaahtimiin. Laitteet on jo romutettu aikoja sitten.

Kaapeista löytyy kyllä outoja tarvikkeita , aikoinaan kai ajateltu niiden olevan hyväänkin tarpeeseen. Tänään löysin rasiallisen toisiinsa sulaneita kuminauhoja, luulin niitä ensin etanoiksi ja vähän inhon puistatuksin tutkin lähemmin.

Vierailija
2/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joku 25 kauluspaitaa vanhoja joita käytin joskus töissä 20 vuotta sitten. Siellä ne oli kaapin perällä heitin ne pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laittaa vaatteet kaappiin puhtaana, pitkään säilöttynä ne kellastuvat ja tulevat nuhruisiksi.

Vierailija
4/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä hävitin peplum tunikoita ja pari kukkamekkoa. Ei olisi kannattanut, juuri luin kuinka ne ovat taas muodissa. No tulipa ainakin tilaa kaappiin.

Vierailija
5/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot selvästi porkannu sekameteli kaappia, se on just se mihin sullotaan kaikki ja vaikka sinne ei mahtus enää yhtikäs mitään niin silti sinne vielä pusketaan ja vielä ja vielä ja vielääää...

Vierailija
6/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että yhtenä kiusaamistapana sivulla on se, että minun kommentin ympärilltä YLÄpeukutetaan kommentti, ihan vaan siksi, että joku haluaa tilanteen näyttävän siltä, että hlö y sai enemmän peukkuja kuin x. Ei kuulu otsikkoon, just off topic ja aivan yks hailee.. mutta olen erittäin tarkkanäköinen ja havainnut tämän selkeästi. Sitten on se perus, viimeksi taas tänään. Twisted weirdo heittää ulôste/anâaliteemaisen heti mun perään..

x

Vierailija
7/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin ompelukoneen ohjekirjan, se harmitti.

Vierailija
8/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä minun asiallisen kommenttini mustiskateusliputus. Taattua Itä-Suomen empatiaa. 😇

Vierailija
9/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä raivaussiivoukseen! 😄 

Sehän on trendinä nykyään, kuolinsiivous nelikutosena Vauvan otsikoiden muk. 🤷 x

Tein tuon kuolinsiivouksen noin 10 vuotta sitten. 

t. N42

Joku sairaus sinulla? No, upeaa että olet saanut 10 vuotta kuitenkin elää kuolinsiivouksesta.

Vierailija
10/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on 13v ja lapsiluku täynnä ja nyt kun työkaveri on raskaana, totesin et mullahan on vielä imetystyyny ullakolla. 🤣 Annan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän