Mua säälittää ihmiset joilla ei ole varaa uuteen Big Arch hampurilaisateriaan
Kommentit (32)
Tukia maksetaan liikaa niin kauan kuin vassarirotilla on jotain muuta lautasella kuin koiranpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on siihen varaa
Mulla on tilillä -0,12€.
Halpa on jos vain 10€. Käyn sen testaamassa sitten kun joskus olen sellaisella paikkakunnalla missä on mäkkäri.
Kertaostona vai päivittäisostoksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on siihen varaa
Mulla on tilillä -0,12€.
Ei sula jatkuvasti ole -0,12e. On sulla ainakin kerran kuussa siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään näin lööpin tuosta hampparista ja mietin, että kukahan tuollaistakin tarvitsee energiantarvetta tyydyttämään. En söisi. Suurin osa meistä tekee niin kevyttä työtä, että tarvitsisi noin paljon kaloreita. Raskaan lapiointityön tekijät ovat sitten asia erikseen. Moniko meistä kaivaa ojia?
Söin tuollaisia kaksi tänään aamukahville, oikein olivat hyviä💪😁👊
Parempaa kuin sokerin pulla kaikin puolin, terveellistä lihaa, juustoa, kasviksia ja kyllä, sitä rasvaa!
Kolmannes ruuasta rasvaa, kolmannes lihaa ja kolmannes kasviksia- tämä on oikea ruokakolmijo tai -ympyrä ollut ihmiskunnalla ikiaikaisesti ja tätä Hese uutispurjerilla lähtee tarjoamaan!
Rasvoista parhaat voi ja pähkinöiden, juurten öljyt, kukkien öljyt; oliivi, rypsi, rapsi
T nainen 34, ravintotieteiliä itseoppinut ja linnuilta, koirilta oppinsa saanut joka suomentanut ja kehittänyt sanan "purjeri" kuvaamaan englanninkielisestä "Burger" nimistä ruoka- annosta
Mua säälittää ihmiset, jotka ovat mainosten uhreja ja säntäävät ostamaan jotain vain siksi kun se on UUTTA.
Mun munuaiset ei tykkää tosta. Ei ne pysty suodattamaan noin isoa määrää myrkkyä.
Onko koko ateria alle 10 euron hintainen? Jos näin on, ei todellakaan ole paha hinta, koska siinähän on tuplasti enemmän purtavaa kuin Big Macissa aterioineen.
9,95 ole edes paha hinta. Siihen kylkeen vielä pari tuplajuustoa, niin sehän on juuri hyvä ateria.