Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mahtavaa olla työtön.

Vierailija
11.03.2026 |

Kevät tulee ja kesä tulee aika pian myös. Eilen oli jo +10 lämmintä. Pitäis suunnitella kesää hiukan. Taidan tehdä jonkun pitemmän pyöräretken taas. Viime kesänä poljin Norjasta utsjoelle ja sieltä turkuun. Polkisko tänä kesänä turusta kalajoelle, sieltä kuopioon ja helsinkiin ja sitten turkuun. En mä nyt jakssa kotonakaan koko kesää olla joten pitää lähtee jonnekkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä on tosiaan parasta. Varsinkin kesällä. Talvella voi olla välillä tylsää. 

Vierailija
2/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täs talven kuntoillut aika paljon, polkenut kuntopyörää  kotona ajankuluksi koska ulkona oli niin paljon pakkasia ettei viitsinyt ulkona kuntoilla. Viikossa olen polkenut joku 120 km vähintään. Pitäisi jaksaa ainakin polkea ja liikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että täällä on muitakin elämästä nauttivia 🙏💕 Kevät on ihan parasta aikaa 💕 On ihanaa nauttia itsetehtyä sitruunalimonadia kevätauringossa ja lukea hyvää kirjaa korituolissa. Tilasin ihania uusia kevätkoristeita Temusta 💕

Vierailija
4/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion myös veneillä ja kalastaa kesällä. Pistin veneen jo kuntoon ja huolsin perämoottorin joten se on valmiina. Meri on vielä pahasti jäässä kun kävin edellispäivänä katsomassa rannalla. T: ap

Vierailija
5/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä kannatta nauttia.

Vierailija
6/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ne v...ua räkä roiskuen huutavat persaukiset tukieläjät sitte tulee, jos kaikki on noin mukavaa ja kivaa työttömänä... osaatteko vastata

Vierailija
7/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden ulkomaille 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi