Miten usein syöt pizzan?
Minä ehkä 4 x vuodessa, mutta ajattelin juuri, että voisihan sitä useamminkin syödä.
Kommentit (25)
Harvemmin jaksan koko pizzan syödä.
Ehkä kerran parissa vuodessa. Yleensä silloin kun käyn Napolissa. Muualta ei oikein kunnollista pizzaa tunnu saavan ja suomalaisten pizzerioiden epätervellistä paskaa en kyllä suostu suuhuni laittamaan.
Töissä ollessa suurin piirtein kerran kuussa lounaaksi, nyt ei työttömänä raaski edes joka vuosi.
Kerran tai kaksi vuodessa tulee syötyä.
Pari kolme kertaa vuodessa. Miksi pitäisi enemmän syödä?
Liian harvoin. Viimeksi varmaan marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran parissa vuodessa. Yleensä silloin kun käyn Napolissa. Muualta ei oikein kunnollista pizzaa tunnu saavan ja suomalaisten pizzerioiden epätervellistä paskaa en kyllä suostu suuhuni laittamaan.
Heh, Suomessa on useampikin Napoli tyyppinen pitseria, jossa on ihan ehta italialainen kokki.😂
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollessa suurin piirtein kerran kuussa lounaaksi, nyt ei työttömänä raaski edes joka vuosi.
Etkö osaa itse kokata yhtään?! Luulisi, että työttömänä olisi aikaa opetella? Pitsa ei ole hankala tehdä, eikä ole kallis ruoka. Oletko vain laiska?
Noin kerran kuussa. Rakastuin pizzaan v. 1978 ja sen jälkeen olen pizzoja syönyt säännöllisesti. En kyllä jaksa kokonaista kerralla syödä.
Ehkä tulevaisuudessa useammin, kun hommasin pizzauunin. Vielä en ole kokeillut sitä edes pakastepizzalla. Tarkoitus on tehdä itse alusta asti tai vähintään valmistaikinasta. Saap nähä.
Ehkä kerran kuussa, viimeksi tilasin margherita-pizzan vodkatomaattikastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse kokata yhtään?! Luulisi, että työttömänä olisi aikaa opetella? Pitsa ei ole hankala tehdä, eikä ole kallis ruoka. Oletko vain laiska?
Mikä sua vaivaa? Lyöt lyötyä? Mahtava urpå.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Lyöt lyötyä? Mahtava urpå.
Olen vain kiinnostunut, miksi ei voisi tehdä itse ruokaa, jos varsinkin aikaa on.
Taitaa olla neljä vuotta ku viimeksi olen pizzaa syönyt.
Saman vai miten?