Sxxsijuhliin osallistuminen ekaa kertaa - uhka vai mahdollisuus parisuhteessa?
Olen 37-vuotias, onnellisesti naimisissa olevan nainen. Olen mieheni luvalla osallistumassa nyt ensimmäistä kertaa sxxsijuhliin huhtikuussa. Elämässäni olen ollut tasan kahden miehen kanssa ja niistäkin ensimmäisen jo 20 vuotta sitten, joten juhlat tietenkin jännittävät aivan valtavasti. Samalla mietin, voiko näistä seurata jotakin negatiivista vaikutusta parisuhteeseen? Olen kyllä asioita kovasti pohtinut ja mieheni kanssa keskustellut kaikesta mahdollisista, mutta silti tämä mietitytttää enemmän, kun tapahtuma lähestyy.
Olen iloinen, jos joku myös vastaavassa tilanteessa vastaavaan tapahtumaan osallistunut antaisi oman näkökulmansa. Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (30)
Tsemppiä, ehkä sut kruunataan illan gloryhole kuningattareksi.
Ainoa uhkakuva lienee kumppanin mahdollinen mustasukkaisuus ja se, että juhlissa tehdyt asiat jäävät häiritsevinä mielikuvina jyystämään päähän. Näin kävi meille (minulle) ja noiden tunteiden kanssa oli pitkään raskasta elää.
Tuossa jo neuvottiinkin, että ei kannata mennä, jos parisuhde ei ole vahva. Toisaalta miksi mennä, jos parisuhde on vahva ja kaikki on hyvin? Miksi riskeerata se kaikki? Joskus parisuhteen ulkopuoliset seksikokemukset tai suhteet voivat näyttää paperilla ihan ok:lta mutta se etukäteen aiheen pohdinta ei välttis paljastakaan niitä tunteita, joita voi herätä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhdessäkään dokumentissa tai ohjelmassa kertaakaan nähnyt yhtään swinger-pariskuntaa, jossa mies tai nainen olisi ollut sen näköinen, että olisi kiinnostanut minkäänlainen kanssakäyminen ko. pariskunnan kanssa.
Sille on syy miksi kerjävät sitä seksiä. Tietty jos olet itse samaa kaliiberia tai kriteerit on nolla, niin siitä vaan.
Sivusta; tunnen yhden pariskunnan joka kävi seksibileissä (ennen eroaan), ja heistä molemmat ovat kyllä erittäin hyvännäköisiä.
Miksi sen pitää olla joko tai? Eikö se voi olla molempia, SEKÄ uhka JA mahdollisuus. Jos on pakko valita, niin sanoisin mahdollisuus. Mahdollisuus, että menee hyvin tai täysin pieleen.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että yllättäviä mustasukkaisuuden tunteita heräsi, mutta ei mitään sellaista, mistä nyt ei muutamassa viikossa olisi selvinnyt. Elämä jatkuu ennallaan tuonkin jälkeen ja isommilla asioilla on merkitystä. Hyvä, että tuli annettua vaimon tuo kokea!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tykkäät rumista miehistä.
Heheh. Palailin Helsinkiin Porvoon motaria. Pakko oli ottaa tien sivuun runkkulevarilla. En nyt ihan pysähtynyt sentään, mutta tiheimmän parkkikeskittymän läpi ajoin.
Jos joskus on ajatus kiinnostanut, niin tohon se nyt viimeistään tyssäsi:
Materiaali on.
Monet pariskunnat tekee sellaista. Yhdessä ja erikseen. Mitä pahaa siinä on jos se on ok molemmille. Itse käyn naisena säännöllisesti yhden pariskunnan luona niissä merkeissä ja molemmat tykkää tosi paljon että käyn heillä. Vaikka vieläkin tuntuu alkuun vähä oudolta olla siinä tissit paljaana ku mies hyväilee ja imee niitä ja vaino kattoo vieressä niin mietin että miten tää on niille ok. Sitten mennään alasti kaikki sänkyyn niin on vain rentoa ja mukavaa.
Ollaan harkittu kimppajuttuja ja en usko, että niistä tulisi ongelmia. Ehdoton ei on itselle ettei olla hommassa mukana molemmat, vaan sen pitää olla yhteinen nautinto. Omasta mielestä pahimmat mustasukkaisuuden tunteet syntyvät, kun ei tiedä mitä tapahtuu ja mielikuvitus alkaa laukkaamaan. Minulle olisi iso kynnys käydä vieraissa erikseen. Omalta kohdalta on helkkarin suuri ero siinä tehdäänkö jutut yhdessä vai erikseen.
Ei varmasti ole, mutta hyvä yritys Pena.