Sxxsijuhliin osallistuminen ekaa kertaa - uhka vai mahdollisuus parisuhteessa?
Olen 37-vuotias, onnellisesti naimisissa olevan nainen. Olen mieheni luvalla osallistumassa nyt ensimmäistä kertaa sxxsijuhliin huhtikuussa. Elämässäni olen ollut tasan kahden miehen kanssa ja niistäkin ensimmäisen jo 20 vuotta sitten, joten juhlat tietenkin jännittävät aivan valtavasti. Samalla mietin, voiko näistä seurata jotakin negatiivista vaikutusta parisuhteeseen? Olen kyllä asioita kovasti pohtinut ja mieheni kanssa keskustellut kaikesta mahdollisista, mutta silti tämä mietitytttää enemmän, kun tapahtuma lähestyy.
Olen iloinen, jos joku myös vastaavassa tilanteessa vastaavaan tapahtumaan osallistunut antaisi oman näkökulmansa. Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (30)
Sanoisin, että riippuu täysin siitä, millainen suhde teillä on. Jos suhde on vakaalla pohjalla ja yhteisistä säännöistä tapahtumaan liittyen sovitaan, en näe suurta riskiä tuollaisissa.
Lyhyesti: jätä menemättä. Tee se itsesi vuoksi.
Meille teki hyvää. Ei mitään mustasukkaisuuksia, ainoastaan piristi :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jättää menemättä?
Ap
Miksi ette perustele, miksi on uhka tai miksi pitää jättää menemättä?
Jokainen parisuhde on tietysti omanlaisensa, mutta en oikein ymmärrä mitä hirmuisen pahaa siitä voi seurata, jos tuntemattoman kanssa tuolla jotain tekee, ei vaihda mitään numeroita eikä aloita mitään viestirallia. Toki silloin, jos oma suhde ei ole kunnossa niin ei missään nimessä pidä mennä noihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette perustele, miksi on uhka tai miksi pitää jättää menemättä?
Koska suurin osa on ahdasmielisiä judeo-kristillisen maailmankuvan tuotoksia. Mene ihmeessä, kunhan olette miehesi kanssa molemmat sinut tämän kanssa.
Jos olet onnellisesti naimisissa, niin miksi olet tuonne menossa? Itse en menisi edes sinkkuna.
Etkö pelkää saavasi jotain tautia?! Hemmetti olkoon, mitä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itsesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itsesi vuoksi.
Mitä tarkoittaa, että "itsesi vuoksi"? En ymmärrä lainkaan.
Luuletko, että noissa käy jotkut kivannäköiset normaalit perheenisät? Rumia pervoja on netti täynnä, miksi pitää jonnekin bileisiin mennä niitä katsomaan?
Itsesi vuoksi: Avaat välittömästi oven henkiselle haurastumiselle osallistumalla tällaiseen, ja suunta on vain alaspäin.
Noin 10v ei-yksiavioisesti eläneenä sanoisin että harkitkaa tarkkaan.
Me oltaisi varmaan erottu aikoinaan ilman tätä elämäntapaa, mutta ei sovi läheskään kaikille. Nyt on elämässä oikeastaan kaikki tasapainossa, arki maailman parhaan ja rakkaimman ihmisen kanssa ja juhlat ei ole turhaa pönötystä leikkien jotain sivistynyttä työ on mulle tärkein asia päteä-jakkukansaa ja teeskentelyä että elämä on sitten tässä. Turha selitellä hyviä puolia ihmisille joita asia suorastaan oksettaa ja jotka eivät ikinä voisi elää näin. Monta uutta ystävää on löytynyt elämään ja suurimman osan kanssa ei edes enää harrasteta seksiä, mutta puhutaan sitäkin enemmän asioista joista ei voi puhua normisten kanssa. Nähdään juhlissa 😅
Tämä maailma menee aina vaan hullumaksi.
Miehet+miehet ja naiset+naiset ja sen päälle käydään vielä sovittamassa yhteen kusi vehkeitä heteroparina tuntemattomien/tuttujen kanssa, sairasta touhua tää on.. sitten vielä löytyy ihmisiä jotka yllyttävät toisia toimiin näin, hyi että!!
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että noissa käy jotkut kivannäköiset normaalit perheenisät? Rumia pervoja on netti täynnä, miksi pitää jonnekin bileisiin mennä niitä katsomaan?
Tämä nyt on kyllä täysin väärä mielikuva. Hyvin paljon on oikein kauniita ja treenattuja ihmisiä ollut ainakin niissä, joissa itse olen käynyt,.
En ole yhdessäkään dokumentissa tai ohjelmassa kertaakaan nähnyt yhtään swinger-pariskuntaa, jossa mies tai nainen olisi ollut sen näköinen, että olisi kiinnostanut minkäänlainen kanssakäyminen ko. pariskunnan kanssa.
Sille on syy miksi kerjävät sitä seksiä. Tietty jos olet itse samaa kaliiberia tai kriteerit on nolla, niin siitä vaan.
Toivottavasti tykkäät rumista miehistä.