Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pettymys! Liberon Spring Season-vaipat oli ihan

Vierailija
04.05.2007 |

vaisuja. Kaikissa kuvissa ja mainoksissa ollut paljon hienomman näkösiä. Nyt sitten ostin niitä kaupasta ja äkkiä avasin paketin ja tutkin eri mallit.

Mikä pettymys, värit ihan pliisuja ja kuviot onnettomia. Odotin enemmän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veit sanat suusta! Ihan sama minkänäköseen vaippaan se torttu turahtaa.

Vierailija
2/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siltäkään enää torttu turahda, kun ovat vaan yövaipoiksi. Muuten jo kuiva. Ja silti odotin mainosten pohjalta värikkäämpiä vaippoja.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipat, joissa make love not war-teksti sydämessä ovat kamalia! " Ei tykkää, laittaa pupuvaipan" ! Ja äidin ja isän mielestä vaippa kun vaippa, ko paketti oli kaupan ainoa paketti sillä hetkellä, joten pakko ostaa. En kyllä ymmärrä koko seasons-hömpötystä!

Vierailija
4/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta idea oli loistava, mutta toteutus kaikkea muuta. Olin itsekin tästä innoissani. Kun kesällä tuo tyttönen kuitenkin konttailee hame korvissa, olisi ollut hauskaa, kun vaipoissa olisi ollut joku kiva " jippo" . Mutta nuo Liberon vaipat olivat kyllä täys pettymys. Eikä muuten ole mullakaan eka lapsi.

Vierailija
5/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kuoseissa on varaa valita. :)

Vierailija
6/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ne kuvat ja värit on tosi onnettomia. Esim se vyö on kuvassa musta, mutta vaipassa sinertävä.

Joo ja minullakin kolmas lapsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisitte kestoja

Vierailija
8/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte laittaa vaikka aitoja niittejä yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuluttaja-asiamiehelle valitus harhaanjohtavasta mainonnasta!