Pelaako kenenkään lapset täällä WOW (World of Warcraft) -nettipeliä??
Etenkin meidän vanhin poika (13 v.) on siitä kovin kiinnostunut, pelaa sitä tuntikausia. Tosin kahtená päivänä viikossa hänellä ei ole lupa edes avata konetta.
Pelästyin vain hieman, kun tuossa Runescapea käsittelevässä ketjussa sitä verrattiin saatananpalvontaan ja vaikka mitä... että mitenköhän tuo Wow sitten? Siinähän on myös jotkut klaanit jne.
Olen itse ajatellut, että harrastus se on sinänsä siinä kuin joku muukin, kunhan siihen ei ihan kaikkea aikaansa käytä.
Poika on siitä kovin innoissaan, on oppinut englantia, ja saa onnistumisen elämyksiä, koska hän on pelissä oikeasti hyvä.
Maksaa peliajan viikkorahoillaan itse.
Kommentit (2)
No ei siis todellakaan ole mitään saatananpalvontaa. Se on " miekka ja magia" -maailmaan sijoittuva seikkailuroolipeli, ja kyllähän noita fantasiamaailmoja on aina syytetty yhteyksistä saatananpalvontaan, mutta.... jos mielestäsi Tolkienin Taru sormusten herrasta ja muu tuontanto on saatananpalvonnalle altistavaa, niin sitten on WOW myös. Jos ei, niin ei sekään :-)
Hei,
Käy lukemassa alla olevasta linkistä keskustelu, missä 17 v keskustelee ko. pelistä..
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=251454&sid=090816…