Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiiltomadot kylppärissä

Vierailija
04.05.2007 |

Kiiltävä pikku vipeltäjä löytyi kylppäristä. Onkohan näitä enemmänkin? Mistä tulevat ja miten pois? Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muutetaan kuun lopulla pois...

Vierailija
2/2 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans edellisessä asunnossa. Sokeritoukkia ne on. Pari kertaa myrkytettii raidilla ja raatoja oli sit joka nurkas... ei menny kauaakaan kun tuli takas. Kerrostalossa asuttiin ni sieltä on aika mahdotonta saada niitä katoamaan, jokainen huoneisto pitäs myrkyttää samaan aikaan. Ne elää kosteissa tiloissa ja kosteutta meidänkin kylppärissä oli. Kun muutettii, suihkittiin todella paljon raidia ja käytiin siivoomas raadot ennen uusia omistajia. Onneksi ei ole soitellut perään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi