Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää
https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…
Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.
Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, mutta haluan silti tunkea korteni kekoon.
Koko juttu kiteytettynä:
Tepsin pelaaja ei halua tukea muiden vapautta olla oma itsensä, koska hänen vakaumuksensa on, ettei ihmisillä ole oikeutta vapaasti valita seksuaalisuuttaan tai seksuaalista mieltymystään.
Hän ilmaisee tämän ajatuksensa olemalla pukematta muiden mukana paitaa, joka ilmaisee vapautta ilmaista itseään.
Kun häntä arvostellaan siitä, ettei hän kannata ihmisten vapautta ilmaista itseään, lynkataan kritisoija siitä, ettei kritisoija anna tämän pelaajan ilmaista sitä, ettei hän anna muiden olla vapaasti omia itsejään.
WTF??????!?
Missä ilmaisi? Linkkaa toki. Hän sanoi kannattavansa tasa-arvoa ja se on ilmeisesti huono asia?
Minä olen muuten lskzjdösjahahajsjdkdkdl-seksuaali ja sinä loukkasit minua ja seksuaalisuuttani.
Juu u. Mäkin kannatan naispappeutta, mutta en mä kyllä mene kirkkoon, jos siellä on naispappi.
Se on ok. Ei kukaan pakota käymään kirkossa, se on vapaaehtoista. Nyt kun tämä tuli selväksi, niin miksi sinä et suvaitse minua?
Ketä täällä on pakotettu? Juu, kyllä mä sua suvaitsen, mutta en mä kyllä sun kanssa hengais.
Anteeksi vain! Jos et tiedä että kshfldoolls-ihmistä ei kutsuta koskaan sanalla sua! Kyllä sun pitäisi se tietää. Miksi olet muuten niin töykeä, ethän edes tunne minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride ei ole yhtä kuin tasa-arvo. Pride liittyy vahvasti vihervasemmistoon, ja politiikkaan.
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".Onko se tehnyt niin? Tuon pelipaidan viesti ei ollut Pride, Savinainen oli ainut, joka sen nosti esiin ja vieläpä hyvin kyseenalaisessa valossa.
On tehnyt. Täälläkin väitetyn että Savinainen on sanonut ettei kannata mm. tasa-arvoa
Minä esimerkiksi en pue yhtäkään pinniä, pantaa puserossa tai housua ja kannatan silti tasa-arvoa, kunnioitan jokaista ihmistä. Puhun tästä useasti ja kerron mielipiteeni, osallistun rahallisesti keräyksiin ja tuen monia lakialoitteita jotka edistävät tasa-arvoisuutta.
En halua millään tavoin tulla liitetyksi Prideen, koska minusta heidän viestintänsä on kyseenalaista ja ne jotka oikein vouhkaavat prideä (poliitikot) en ole heidän kanssaan samaa mieltä. Muutama Prideä kannattava (siis ihan ääripää kannattaja) on lynkannut minua ja jopa sanallisesti haukkunut, en koe että olisin heidän kanssa samaa joukkoaItse en lähde arvostelemaan ihmisiä sen vuoksi pukevatko he jotain merkkejä ja osallistuvatko he kulkueisiin ja mielenosoituksiin.
Eli sua ottaa päähän yhden ihmisen vastaus Savinaisen lausumaan? No jopas meni tunteisiin. Tämän vuoksi haukut ja valitat avn täyteen.
Kukaan ei ole sua tai Savinaista ollutkaan liittämässä Prideen.
Tässä huomataan taas yleistys ja ennakkoluulot sekä vääristely yhdessä viestissä.
En ole sanallakaan ottanut kantaa Sofia Virran sanomisiin.
Enkole haukkunut ketään. Enkä myöskään valittanut av:ta täyteen.
Kerroin oman kokemukseni ja mielipiteeni, käsittääkseni sen pitäisi olla sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, mutta haluan silti tunkea korteni kekoon.
Koko juttu kiteytettynä:
Tepsin pelaaja ei halua tukea muiden vapautta olla oma itsensä, koska hänen vakaumuksensa on, ettei ihmisillä ole oikeutta vapaasti valita seksuaalisuuttaan tai seksuaalista mieltymystään.
Hän ilmaisee tämän ajatuksensa olemalla pukematta muiden mukana paitaa, joka ilmaisee vapautta ilmaista itseään.
Kun häntä arvostellaan siitä, ettei hän kannata ihmisten vapautta ilmaista itseään, lynkataan kritisoija siitä, ettei kritisoija anna tämän pelaajan ilmaista sitä, ettei hän anna muiden olla vapaasti omia itsejään.
WTF??????!?
Missä ilmaisi? Linkkaa toki. Hän sanoi kannattavansa tasa-arvoa ja se on ilmeisesti huono asia?
Minä olen muuten lskzjdösjahahajsjdkdkdl-seksuaali ja sinä loukkasit minua ja seksuaalisuuttani.
Juu u. Mäkin kannatan naispappeutta, mutta en mä kyllä mene kirkkoon, jos siellä on naispappi.
Ja siihen sinulla on täysi oikeus. Kirkko taikka sen naisoletettu pastori eivät siitä kärsi jos sinä jätät saapumatta. Voit vallan hyvin sanoa ettei sinulla ole mitään naispappeutta vastaan mutta valitset nyt toisen kirkon, kukaan ei tule puuttumaan ratkaisuusi
Vierailija kirjoitti:
Pride ei ole yhtä kuin tasa-arvo. Pride liittyy vahvasti vihervasemmistoon, ja politiikkaan.
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".
Mulla tulee mieleen pridesta tekopenikset päässä värikkäisiin vaatteisiin pukeutuneet pride-marsdijat, jotka tekee nylkytysliikkeitä, on osin alastomia ja pilkkaa sekä vihaavat heteroita. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tasa-arvoa kaikin tavoin, mutta en suostuisi minäkään mitään pridepaitaa pukemaan. Minusta ei ole pakko olla prideaktivisti, vaikka on tasa-arvin kannattaja.
Ei ole pakko niin, onko se pakko ääneen sanoa? Tuossa pelissä kannatettiin tasa-arvoa, ei Prideä. Kukaan ei kysynyt sun tai Savinaisen mielipidettä Pridestä, molemmat päätti sen itse kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".Onko se tehnyt niin? Tuon pelipaidan viesti ei ollut Pride, Savinainen oli ainut, joka sen nosti esiin ja vieläpä hyvin kyseenalaisessa valossa.
Sateenkaaren väreissä olevat merkit linkitetään nykyään Prideen ja pridemarsseuhin. En minä osaa kaikkia niitä muita kirjainyhdistelmä, lhdp vai mitä ne nyt oli. Pride on sama asia. Ihan hölmöä liittää siihen naisten tasa-arvokin. Ei ihme, jos naisten tasa-arvon on alkanut ottaa takapakkia just, kun oli tavoite jo miltei tai jopa saavutettu.
Wokerotat aivan paniikissa kun paskaa sataa niskaan aivan ansaitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tasa-arvoa kaikin tavoin, mutta en suostuisi minäkään mitään pridepaitaa pukemaan. Minusta ei ole pakko olla prideaktivisti, vaikka on tasa-arvin kannattaja.
Ei ole pakko niin, onko se pakko ääneen sanoa? Tuossa pelissä kannatettiin tasa-arvoa, ei Prideä. Kukaan ei kysynyt sun tai Savinaisen mielipidettä Pridestä, molemmat päätti sen itse kertoa.
No eikö sateenkaari paidat ole pridepaitoja?
Miten naisten tasa-arvon yhdistetään seksuaalivähemmistöjen tasa-arvon tavoitteluun? Tai muslimien, jotka ei voi sietää homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Veli-Matti Savinainen ei pukenut TPS:n Pride-paitaa-
Okei, eli Pride-paidalla ei ole mitään tekemistä Priden kanssa. Mitähän vielä...
Vierailija kirjoitti:
Ei vihervassareita jääkiekkojoukkueisiin ei vihervassareita minnekään!
Heille on tarkoitus mennä kuokkimaan kaikkia ei-vasemmistolaisia instituutioita. Kuuluu agendan menettelytapoihin. "Vapauttamaan" kuin putteli ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turun seudun Setan puheenjohtaja Kirsi Mikkonen on kutsunut TPS:n hyökkääjän Veli-Matti Savinaisen keskustelemaan kasvokkain pride-lipusta ja sen merkityksestä. Kutsu oli osana Facebook-julkaisua, jossa Turun seudun Seta kommentoi TPS:n pride-ottelusta virinnyttä keskustelua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".Mulla tulee mieleen pridesta tekopenikset päässä värikkäisiin vaatteisiin pukeutuneet pride-marsdijat, jotka tekee nylkytysliikkeitä, on osin alastomia ja pilkkaa sekä vihaavat heteroita. Ei mulla muuta.
En halua tavoitella naisten tasa-arvoa Priden avulla. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TPS kohtaa Ilveksen With Pride from Turku -ottelussa
https://hc.tps.fi/fi-fi/article/uutiset/tps-kohtaa-ilveksen-with-pride-…
Ei liity Prideen mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Wokerotat aivan paniikissa kun paskaa sataa niskaan aivan ansaitusti.
Wokettajat eivät ole tottuneet olemaan saamapuolella :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".Mulla tulee mieleen pridesta tekopenikset päässä värikkäisiin vaatteisiin pukeutuneet pride-marsdijat, jotka tekee nylkytysliikkeitä, on osin alastomia ja pilkkaa sekä vihaavat heteroita. Ei mulla muuta.
Pridella ja wokella ei ole de facto mitään tekemistä yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon kanssa, vaikka näitä liikkeitä kannattavat ihmiset väittävät. Tosiasiallisesti kumpikin on mitä suuremmassa määrin eriarvoistava ja yhteiskunnallista segregaatiota luova liike, joka pyrkii omimaan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden käsitteet ja niiden sisällön itselleen käyttääkseen niitä vain omiin tarpeisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen sanoi kannattavansa TASA-ARVOA!! Miksi siitä nousi niin iso kohu, koska hän kannattaa tasa-arvoa!! On hyvin epätasa-arvoistavaa luokitella ihmisiä vaatteiden perusteella oikeiksi ja vääriksi!! Mitä te ajatte ei ole tasa-arvoa nähnytkään !!
En todellakaan kannata Pride touhuja sateenkaarinern. Niissä on paljon råävittömyyttä ja mautonta rietastelua.
Kannatan silti jokaisen ihmisen tasa-arvoa. Sen merkkinä voin kantaa vaikka risti-korua kaulassa tai kädessä. Tai Jeesus loves you -paitaa. Tai Jokainen ihminen on laulun arvoinen -paitaa. Jos niissä ei ole häpeällistä pellemäistä ja noloa sateenkaarta.
Harmi, kun olen tykännyt sateenkaarista ja sateenkaaren väreistä. Röyhkeää omia sellainen röyhkeisiin, hyökkääviin, irtaisiin ja hävyttömiin marsseihin logoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen sanoi kannattavansa TASA-ARVOA!! Miksi siitä nousi niin iso kohu, koska hän kannattaa tasa-arvoa!! On hyvin epätasa-arvoistavaa luokitella ihmisiä vaatteiden perusteella oikeiksi ja vääriksi!! Mitä te ajatte ei ole tasa-arvoa nähnytkään !!
Väärin kannatettu, Pride-paita pitää olla! t. transsut, Seta ja vihervassut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turun seudun Setan puheenjohtaja Kirsi Mikkonen on kutsunut TPS:n hyökkääjän Veli-Matti Savinaisen keskustelemaan kasvokkain pride-lipusta ja sen merkityksestä. Kutsu oli osana Facebook-julkaisua, jossa Turun seudun Seta kommentoi TPS:n pride-ottelusta virinnyttä keskustelua."
Saisko kaupasta sateenkaariväristä vessapaperia?
Suomessa ei ole keltään kielletty mitään oikeuksia sukupuolen tai puolettomuuden perusteella. Se on sitten jokaisen oma mielipide miten mihinkin suhtautuu. Sitä sanotaan mielipiteen ja sanan vapaudeksi. Pride haluaa sulkea suita ja pakottaa ryhmäytymään.