Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää

Vierailija
10.03.2026 |

https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…

Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.

Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!

Kommentit (1861)

Vierailija
1641/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa mitä hauskaa on tällaisessa? Naureskellaan kun ei ymmärretä. 

Pride kulttuuri ajaa kaikkien yksilöiden vahvaa tasa-arvoa.  Seksuaalista sekä kulttuurillista tasa -arvoa kaikkien kohdalla. 

Ei tässä mistää wokesta ollut kyse vaan siitä, ettei yksi mies voi jättää pukeutumatta väreihin vain vakaumuksen vuoksi. Hän ei hyväksy tasa -arvoa ajatuksena ja väheksyy toiminnallaan kaikkia muita. Kukaan ei tietenkään voi häntä pakottaa vaihtamaan mielipiteitään, mutta asiasta pitää pystyä keskustelemaan avoimesti niin julkisuudessa kuten eri alustoilla. 

Pride ei ajaa tasa-arvoa. Alunperin ihan hyvä järjestö, joka nykyään edustaa lähinnä jotain kinky porukkaa. Monet LGB ihmiset myös irtisanoutuu nykyisestä Pride ideologiasta.

Vierailija
1642/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua, mutta haluan silti tunkea korteni kekoon.

Koko juttu kiteytettynä: 

Tepsin pelaaja ei halua tukea muiden vapautta olla oma itsensä, koska hänen vakaumuksensa on, ettei ihmisillä ole oikeutta vapaasti valita seksuaalisuuttaan tai seksuaalista mieltymystään.

Hän ilmaisee tämän ajatuksensa olemalla pukematta muiden mukana paitaa, joka ilmaisee vapautta ilmaista itseään.

Kun häntä arvostellaan siitä, ettei hän kannata ihmisten vapautta ilmaista itseään, lynkataan kritisoija siitä, ettei kritisoija anna tämän pelaajan ilmaista sitä, ettei hän anna muiden olla vapaasti omia itsejään.

WTF??????!?

Missä ilmaisi? Linkkaa toki. Hän sanoi kannattavansa tasa-arvoa ja se on ilmeisesti huono asia? 

Minä olen muuten lskzjdösjahahajsjdkdkdl-seksuaali ja sinä loukkasit minua ja seksuaalisuuttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän skeidaan ei taas oo muuta sanottavaa kuin että kissat on koiria asdf asdf

Vierailija
1644/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirurgisiin muutoksiin  pitää olla tarkemmat kriteerit kuin että mä haluun ja nyt on sellainen trendikin.   Eikä niitä makseta omasta pussista.   On paljon vakavampia sairaustiloja joihin tarvittaisiin rahaa,   eikä  jonkun seksiroolin  epämääräisyys. 

Niin niihin onkin. Voit olla huoleti. Älä usko höpöheikkien löpöjuttuja netissä. Nyt voit lopettaa öyhöttämisen.

Sun kannattaa perehtyä transsujen ja vihervassujen vaatimuksiin ja retoriikkaan, ennen kuin osallistut keskusteluun aiheesta.

Vaatimuksia ja retoriikkaa. Sua varmasti ärsyttää muiden mielipiteet ja ajatukset sekä tavoitteet. Koitapa jaksaa. Eivätköhän he saa tehdä ja sanoa mitä haluavat, ei se tarkoita sitä että asiat muuttuu sen mukaan. Eihän sunkaan ölinäsi mihinkään ole johtanut koskaan. 

Vierailija
1645/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä lääkäri tietää sukupuolen paremmin kuin ihminen itse? Transfoobikko!

Just. Eli kun kapasiteetti keskusteluun loppuu, siirrytään lapselliseen ulinaan. Jatka nyt kun aloititkon. 

Sun kannattaa perehtyä transsujen ja vihervassujen vaatimuksiin ja retoriikkaan, ennen kuin osallistut keskusteluun aiheesta.

Ei kiitos, mua ei kiinnosta. Ihan sama mitä aktivistit vaatii, se mitä muuta. Mä menen faktoilla. Miksi sua kiinnostaa? 

Jos et ole huomannut, niin transsuaktivisteilla on huomattavaa yhteiskunnallista vaikutusvaltaa erityisesti vihervassujen keskuudessa. Juridisen sukupuolitiedon itsemäärittely on transsuaktivismin seurausta. Transsuaktivismin seurauksena sukupuoliristiriidan syiden selvittely määritellään eheyttämiseksi. Transsuaktivismin seurauksena Marinin hallituksen sisäministeri ja opetusministeri ottivat kantaa transhoitosuositukseen ilman lääketieteellistä pätevyyttä. Transsuaktivismin seurauksena vihreät ja vasemmisto ovat asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa lasten transiuttamisen edistämisen, itsemäärittelyn laajentamisen alaikäisiin ja kolmannen juridisen sukupuolen. Älä ole naiivi.

Vierailija
1646/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu kiteytettynä: 

Tepsin pelaaja ei halua tukea muiden vapautta olla oma itsensä, koska hänen vakaumuksensa on, ettei ihmisillä ole oikeutta vapaasti valita seksuaalisuuttaan tai seksuaalista mieltymystään.

Hän ilmaisee tämän ajatuksensa olemalla pukematta muiden mukana paitaa, joka ilmaisee vapautta ilmaista itseään.

Kun häntä arvostellaan siitä, ettei hän kannata ihmisten vapautta ilmaista itseään, lynkataan kritisoija siitä, ettei kritisoija anna tämän pelaajan ilmaista sitä, ettei hän anna muiden olla vapaasti omia itsejään.

WTF??????!?

Missä ilmaisi? Linkkaa toki. Hän sanoi kannattavansa tasa-arvoa ja se on ilmeisesti huono asia? 

Minä olen muuten lskzjdösjahahajsjdkdkdl-seksuaali ja sinä loukkasit minua ja seksuaalisuuttani.

Juu u. Mäkin kannatan naispappeutta, mutta en mä kyllä mene kirkkoon, jos siellä on naispappi. 

Vierailija
1647/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä lääkäri tietää sukupuolen paremmin kuin ihminen itse? Transfoobikko!

Just. Eli kun kapasiteetti keskusteluun loppuu, siirrytään lapselliseen ulinaan. Jatka nyt kun aloititkon. 

Ei kiitos, mua ei kiinnosta. Ihan sama mitä aktivistit vaatii, se mitä muuta. Mä menen faktoilla. Miksi sua kiinnostaa? 

Jos et ole huomannut, niin transsuaktivisteilla on huomattavaa yhteiskunnallista vaikutusvaltaa erityisesti vihervassujen keskuudessa. Juridisen sukupuolitiedon itsemäärittely on transsuaktivismin seurausta. Transsuaktivismin seurauksena sukupuoliristiriidan syiden selvittely määritellään eheyttämiseksi. Transsuaktivismin seurauksena Marinin hallituksen sisäministeri ja opetusministeri ottivat kantaa transhoitosuositukseen ilman lääketieteellistä pätevyyttä. Transsuaktivismin seurauksena vihreät ja vasemmisto ovat asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa lasten transiuttamisen edistämisen, itsemäärittelyn laajentamisen alaikäisiin ja kolmannen juridisen sukupuolen. Älä ole naiivi.

No ei ole. Susta vaan tuntuu siltä, koska olit tota vastaan niin jyrkästi ja näet mörköjä joka paikassa. Ennen tuota lakia sä olit ihan varma että maailma tuhoutuu, kaikki lapset rais kataan uimahallissa ja traumaterapian tarve tuplaantuu peniksistä pukuhuoneessa. 

Vierailija
1648/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride ei ole yhtä kuin tasa-arvo. Pride liittyy vahvasti vihervasemmistoon, ja politiikkaan.
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".

Vierailija
1649/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride ei ole yhtä kuin tasa-arvo. Pride liittyy vahvasti vihervasemmistoon, ja politiikkaan.
Mikään liike ei voi omia tasa-arvon käsitetä mafiatyyliin "jos et kannata meitä, vihaat tasa-arvoa".

Onko se tehnyt niin? Tuon pelipaidan viesti ei ollut Pride, Savinainen oli ainut, joka sen nosti esiin ja vieläpä hyvin kyseenalaisessa valossa. 

Vierailija
1650/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride ei liity mihinkään puolueeseen. Eipäs narrata taas.

Vierailija
1651/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu kiteytettynä: 

WTF??????!?

aika huono, itseasiassa tosi huono kiteytys.

Ensinnäkään mikään taho, ei seta, ei pride, ei mikään voi omia tasa-arvon tavoitetta tai vapautta valita seksuaalisuuttaan-tavoitetta. Näitä voi kannattaa, vaikka ei kannata jonkun tahon ideologiaa. Minäkään en missään tapauksessa pue pride-paitaa päälle, en ainakaan näiden tapahtumien jälkeen. Toki kannatan esimerkiksi seksuaalivähemmistöjen tasa-arvoa, heitä on omassa lähipiirissäkin.

Pahiten tässä mokasi Setan paikallispuhis. Hän alkoi ehdotella, että syrjintälakeja pitäisi muuttaa niin, että olisi laillista syrjiä, jos ei pue pride-paitaa päällensä. Mitä ihmettä, alkaa olla oikeasti aika fasismi-meininkiä 🤬EIkä seta ole käsittääkseni lausunut tai reagoinut vielä mitenkään tähän aivopieruun. Eli tässä ei ole setan mielestä mitään ongelmaa

Oikeastaan mitään ei olisi tapahtunut eikä mitään somekaaosta olisi syntynyt ilman tuota syrjintälausuntoa. Kaikki lähti siitä lentoon

Vierailija
1652/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tehnyt niin? Tuon pelipaidan viesti ei ollut Pride, Savinainen oli ainut, joka sen nosti esiin ja vieläpä hyvin kyseenalaisessa valossa. 

On tehnyt. Täälläkin väitetyn että Savinainen on sanonut ettei kannata mm. tasa-arvoa

Minä esimerkiksi en pue yhtäkään pinniä, pantaa puserossa tai housua ja kannatan silti tasa-arvoa, kunnioitan jokaista ihmistä. Puhun tästä useasti ja kerron mielipiteeni, osallistun rahallisesti keräyksiin ja tuen monia lakialoitteita jotka edistävät tasa-arvoisuutta.

En halua millään tavoin tulla liitetyksi Prideen, koska minusta heidän viestintänsä on kyseenalaista ja ne jotka oikein vouhkaavat prideä (poliitikot) en ole heidän kanssaan samaa mieltä. Muutama Prideä kannattava (siis ihan ääripää kannattaja) on lynkannut minua ja jopa sanallisesti haukkunut, en koe että olisin heidän kanssa samaa joukkoa 

Itse en lähde arvostelemaan ihmisiä sen vuoksi pukevatko he jotain merkkejä ja osallistuvatko he kulkueisiin ja mielenosoituksiin.

Vierailija
1653/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu kiteytettynä: 

WTF??????!?

Juu u. Mäkin kannatan naispappeutta, mutta en mä kyllä mene kirkkoon, jos siellä on naispappi. 

Se on ok. Ei kukaan pakota käymään kirkossa, se on vapaaehtoista. Nyt kun tämä tuli selväksi, niin miksi sinä et suvaitse minua?

Vierailija
1654/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä meidän pitäisi oikeasti miettiä on se miten tehokkaimmin saisimme persut kannattajineen kuskattua itärajan yli, unelmiensa maahan ja kuinka estää typerä kansallismielisyys lailla. Kansallismielisyydesähän ei ole mitään hyvää. Siihen haksahtavat vain ne vähemmän lahjakkaat, jotka käyttävät sitten aikansa mesoamalla asioista joista eivät tiedä mitään. On siis poistettava persut maasta ja estettävä uusien syntyminen. 

Johan oli sekava sepustus 😆

Vierailija
1655/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tehnyt. Täälläkin väitetyn että Savinainen on sanonut ettei kannata mm. tasa-arvoa

Minä esimerkiksi en pue yhtäkään pinniä, pantaa puserossa tai housua ja kannatan silti tasa-arvoa, kunnioitan jokaista ihmistä. Puhun tästä useasti ja kerron mielipiteeni, osallistun rahallisesti keräyksiin ja tuen monia lakialoitteita jotka edistävät tasa-arvoisuutta.

En halua millään tavoin tulla liitetyksi Prideen, koska minusta heidän viestintänsä on kyseenalaista ja ne jotka oikein vouhkaavat prideä (poliitikot) en ole heidän kanssaan samaa mieltä. Muutama Prideä kannattava (siis ihan ääripää kannattaja) on lynkannut minua ja jopa sanallisesti haukkunut, en koe että olisin heidän kanssa samaa joukkoa 

Itse en lähde arvostelemaan ihmisiä sen vuoksi pukevatko he jotain merkkejä ja osallistuvatko he kulkueisiin ja mielenosoituksiin.

Eli sua ottaa päähän yhden ihmisen vastaus Savinaisen lausumaan? No jopas meni tunteisiin. Tämän vuoksi haukut ja valitat avn täyteen. 

Kukaan ei ole sua tai Savinaista ollutkaan liittämässä Prideen. 

Vierailija
1656/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride ei liity mihinkään puolueeseen. Eipäs narrata taas.

Pride ei liity mihinkään puolueeseen, muuten vaan suljetaan ulos oikeistopuolueita ja edistetään vasemmistolle rakkaita asioita.

Vierailija
1657/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu kiteytettynä: 

WTF??????!?

Se on ok. Ei kukaan pakota käymään kirkossa, se on vapaaehtoista. Nyt kun tämä tuli selväksi, niin miksi sinä et suvaitse minua?

Ketä täällä on pakotettu? Juu, kyllä mä sua suvaitsen, mutta en mä kyllä sun kanssa hengais. 

Vierailija
1658/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan tervettä ettei tue sateenkaarinatsien brutaalia ihmisvastaista toimintaa. Kaikkien pitäisi jo tähän mennessä tietää, että sateenkaariliike tuhoaa kehoja ja elämiä, maailmalla on jo tuhansia, ellei satoja tuhansia ihmisraukkoja, jotka on trans"hoidoilla" invalidisoitu ja paloiteltu loppuiäkseen valtavien kipujen ja ongelmien kera. Vain mengele voisi liputtatuollaisen touhun puolesta. Kyse ei ole enää mistään homojen oikeuksista vaan barbarismista. 

Vasuri olen. Ei tuo pridetys vasemmistoon liity. 

Vasemmisto ja vihreät ovat asettaneet lasten transiuttamisen edistämisen poliittisiin tavoitteisiinsa. Oletko viime vuosina käynyt Pridessä? Eihän sitä erota mitenkään vassujen vappumarssista. Samat iskulauseet, transsuvouhotus, ilmastopanikointi, elotolloilu, Palestiina-aktivismi, punaliput, vegaaniruoka ja Paleface. Niistä on vasemmistoliiton puoluekokou... eikun Pride tehty!

Tuo "lasten transiutus" on kiva heittää aina joka väliin, kun voi luottaa että jokainen "tolkun ihminen" (joka ei todellisuudessa tiedä asiasta yhtään mitään) voi tarttua siihen ja olla, että aivan pelastakaa lapset. Tosi asiassa siinä asettuu yhtä heikoimmassa asemassa olevaa ihmisryhmää vastaan eli sukupuoliristiriitaa kokevia lapsia ja nuoria. Öyhääminen heidän ympärillään on alhaisinta, mitä itse olen tässä antiwokekuviossa nähnyt.

Mitään lasten transiutusoperaatiota ei ole käynnissä, vaikka kuinka aiheella lietsoisit. Todellisuudessa aiheutat huolta ja kärsimystä ihmisryhmälle, jota väität puolustavasi. 

Sukupuoliristiriitaa kokevien lasten ja nuorten määrä on räjähtänyt käsiin, mikä on vastoin kaikkea tieteellistä faktaa. Trans_ihmisiä ei todellakaan ole faktuaalisesti niin paljon, kuin mitä lähetteitä transpolille tulee tällä hetkellä. Ja faktaa on se, että aakkosporukka nimenomaan lietsoo tätä sukupuoliristiriitaa. Eräskin muunsukupuolinen yritti käännyttää omassa asumisyksikössään joka ikistä naapuriaan tans uk si tai muusuksi väittämällä kaikkien kohdalla, että heidän ongelmansa johtuu sukupuolidysforiasta ja sai osan ihan oikeasti epäilemään asiaa. Sellaisten ihmisten, joilla ei koskaan aikaisemmin ollut pienintäkään epäilystä omasta sukupuolesta, vaikka eivät olleetkaan stereotyyppisiä edustajia sukupuolessaan.  Tämä valtava muutos on fakta eikä se ole luonnollinen, vaan masinoitu kamppanja toisaalta. 

On äärimmäisen epäeettistä ja moraalisesti halveksuttavaa ensinnäkin kapeuttaa nais- ja mieskäsitystä takaisin stereotypioihin: jos et ole stereotyyppinen mies, et ehkä oikeasti olekaan mies, jos et ole stereotyyppinen nainen, et ehkä olekaan nainen. Jos olet lesbo, olet ehkä sittenkin transmies ja sama toisinpäin. Ja on äärimmäisen halveksuttavaa tuputtaa tuollaista ajattelua heikommassa asemassa oleville: lapsille, epävarmoille nuorille, traumataustaisille ja mtpotilaille. Oikeita transihmisiä todella on ja kaikki apu ja tuki heille suokoon, mutta ei se nyt herranen aika ole millään tavalla realistista, että määrät ovat yht äkkiä räjähtäneet käsiin. Eli joku mättää ja pahasti. Ja syy löytyy ihan priden ja setan omasta ideologisesta pakkosyötöstään ja disinformaatiosta.

Lapsille pitää antaa kasvurauha. Piste. Traumataustaisille ja mielenterveyshäiriöisille pitää antaa toipumisrauha ja kasvurauha. Autisteille pitää antaa oma rauhansa ja niin edespäin. Ei niin että kaikki henkilön kriisit johtuvatkin yht äkkiä transeudesta, siinä mennään niin helvetin pahasti metsään ja tehdään niin valtavaa inhimillistä tuhoa, ettei sanat riitä kuvaamaan.

No mitäpä jos antaisit sen kasvurauhan etkä lietsoisi pitkin nettiä epäluuloa ja disinformaatiota heitä kohtaan? 

Mikä viestissä oli disinformaatiota? Mikä mielestäsi selittää transiutukseen hakeutuvien määrän huiman kasvun? Ja miksi nimenomaan nuorten tyttöjen joukossa? Nuorisobarometrin mukaan transsuidentifioituvia tyttöjä on moninkertainen määrä transsujen väestönosuuteen nähden, muistaakseni 8 prosenttia tytöistä identifioitui transsuksi, vaikka väestötasolla transsuja on alle prosentti.

UK:n tietojen mukaan transiutukseen hakeutuvista nuorista 80-90 prosenttia oli homoseksuaaleja ja biseksuaaleja. Jopa kolmannes oli autismikirjolaisia. Katujien joukossa lesboja on kaksinkertainen määrä heteronaisiin verrattuna. Transvouhkaus kohdistuu erityisesti haavoittuvassa asemassa oleviin seksuaalivähemistöjen nuoriin ja autismikirjon tyttöihin.

Eli lääkärit osaa työnsä. Mikähän sun tarve on vöyhöttää? Joskus kivikaudella ajateltiin että avoimesti puhuminen sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta johtaa homouteen tai identiteetin hajanaisuuteen, säkö jatkat edelleen? Onne vaan. 

Lääkärit osaavat työnsä, eli poistaa homoseksuaaliset nuoret ja autismikirjolaiset pois geenipoolista? Kuulostat ihan Mengeleltä. Ja ne joita ette ehdi eheyttää transheteroiksi, niin painostatte heterosuhteeseen heterotranssujen kanssa.

Luepas uudelleen. 

Sun mielestä kaikki on mennyt nappiin, jos transiutettavista 80-90 prosenttia on homoseksuaaleja ja kolmannes autismikirjon tyttöjä? Eugeniikkaprojektihan sellainen on.

Kokeile vielä kerran. UK:n tietojen mukaan transiutukseen hakeutuvista nuorista 80-90 prosenttia oli homoseksuaaleja ja biseksuaaleja. Jopa kolmannes oli autismikirjolaisia. Katujien joukossa lesboja on kaksinkertainen määrä heteronaisiin verrattuna.

Millaisia ajatuksia tuo tieto herättää sinussa?

Johan mä sanoin. Lääkärit osaa työnsä. Entäs sussa?

Jotta pääsisit vähän eteenpäin, autan sen verran että transprosessiin hakeutuminen (transiuttaminen) ei ole sama kuin transprosessin aloittaminen, jonka siis lääkäri arvioi. 

Erikoista, että sä menet nyt lääkärin selän taakse, kun aiemmin mustamaalasit Suomen johtavan transasiantuntijan ja muutenkin vaaditte affirmatiivista hoitomallia, eli diagnostiikasta luopumista ja tietoiseen suostumukseen perustuvaa transiutusta. Lisäksi haluatte määritellä eheyttämiseksi sukupuoliristiriidan syiden selvittelyn ennen peruuttamattomia ja kajoavia käsittelyitä.

Ai mä vai? En todellakaan. Olen koko ajan sanonut että lääkärit osaa työnsä. 

Samalla tavalla kuin lobotomioiden tekijät ja Talidomidin kehittäjät osasivat työnsä. Yhtä osaavia ovat alaikäisten transiuttajat.

Missä kohtaa tossa transiutettavista puhuttiin? Tässä on nyt sulla semmoinen perustavanlaatuinen ajatusvirhe, että sä kuvittelet kaikkien halukkaiden pääsevän prosessiin. Kannattaa tutustua kriteereihin, jospa hellittäisi pelkokin. 

Ethän sä ole nyt yhtään kartalla. Transsut ja vihervassut vaativat affirmatiiviseen hoitomalliin ja tietoiseen suostumukseen siirtymistä, temppuradasta ja portinvartioinnista luopumista. Sukupuoliristiriidan syiden selvittely määritellään eheyttämiseksi. Transsut opastavat tasapainottomia nuoria huijaamaan transpolin seulaa ja tilaamaan hormonit omatoimisesti netistä. Transiutukseen hakeutuu enemmän, nuorempaa ja tasapainottomampaa porukkaa. Mikä voisikaan mennä pieleen.

Mitä tekemistä näillä on todellisuuden ja lääketieteen kanssa? 

Sä et oikeasti hoksaa mitään yhteyttä? Sitten sua ei voi auttaa. Voi voi.

Vierailija
1659/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä meidän pitäisi oikeasti miettiä on se miten tehokkaimmin saisimme persut kannattajineen kuskattua itärajan yli, unelmiensa maahan ja kuinka estää typerä kansallismielisyys lailla. Kansallismielisyydesähän ei ole mitään hyvää. Siihen haksahtavat vain ne vähemmän lahjakkaat, jotka käyttävät sitten aikansa mesoamalla asioista joista eivät tiedä mitään. On siis poistettava persut maasta ja estettävä uusien syntyminen. 

Johan oli sekava sepustus 😆

Persuhullu on puuhastellut lennokkiliiman parissa.

Vierailija
1660/1861 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tasa-arvoa kaikin tavoin, mutta en suostuisi minäkään mitään pridepaitaa pukemaan. Minusta ei ole pakko olla prideaktivisti, vaikka on tasa-arvin kannattaja.