Mitä pelkäsit lapsena
Hammaspeikkoja, keijukaisia, yksisarvisia?
Itse muistan pelänneeni että jos kirjoittaa edes viestiin 112 niin puhelin soittaa automaattisesti hätäpuhelun jo siitä :DD
Kommentit (161)
Hämähäkkejä, pelkään vieläkin, purjehtimista kun vene kallistui niin paljon että melkein hörppäsi vettä, silti aina lähdin isän mukaan merelle
Roska-autoja ja miehiä noin yleisesti
Vierailija kirjoitti:
Hopeanuolen Akakabutoa
Sama
Isän ja äidin eroavan. Tuskin enää viitsivät, kun ovat olleet naimisissa jo 65 vuotta.
Metsässä kävelyä, jos maapohja ei ollut kiinteää. Kuusen käpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä kävelyä, jos maapohja ei ollut kiinteää. Kuusen käpyjä.
Täällä sama. Pelkäsin myös että jos se maaperä oli pehmeää ni yhtäkkiä olisinki suolla tai vastaavaa. Ylipäätään soita pelkäsin
Ydinsotaa. Näin elokuvan "Viimeisellä rannalla" (sen 1959- version) ekakuokkalaisena. Tämä aiheutti kauhunsekaisen pelon, joka jatkui teini-ikään saakka.
Esiintymistä, häpäistyksi tulemista(jouduin kiusatuksi heti 1. luokalla ja sitä jatkui koko ala-asteen).
t: nimim. Assburger
syviä vesiä. Edelleenkin kyllä. Jotenkin se ajatus että kukaan ei tiedä mitä kaikkea sieltä pinnan alta löytyy on hirvittävä
Ihmisiä. Olin sairaalloisen arka.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä. Olin sairaalloisen arka.
Oletko enää?
pelkäsin taru sormusten herrasta elokuvien klonkkua :D
Kuorma-autoja kotikylän teillä, ääni, vauhti ja pedon ulkonäkö. Oli vain kapea piennar jalankulkijoille ja todella pelkäsin että ajaa päälle.
Nukkumaanmeno ahdisti, kauhua siitä että ufomiehet tulee yöllä aluksellaan hakemaan nukkuvan.
Myös vesikauhua, tappajahaita ja Volvo Markkasta. Nähty kulmilla silloin.
Vierailija kirjoitti:
Opettajaa
sekä naapuria
pelkäsin aikuisena olevani työtön.
Ei ole vitsi. Ihan oikeasti. Sen vuoksi ettö vanhemmat aina sanoivat kun joku todella kehnosti pukeutunut viinaa ja tupakkaa vetävä henkilö meni ohi että noin käy kun ei ole töitä