Mitä pelkäsit lapsena
Hammaspeikkoja, keijukaisia, yksisarvisia?
Itse muistan pelänneeni että jos kirjoittaa edes viestiin 112 niin puhelin soittaa automaattisesti hätäpuhelun jo siitä :DD
Kommentit (146)
Hammaslääkäriä, joka huusi ja menosi, aina vihainen. Suuu Aukiiii!
Pelkäsin että aurinko sammuu.
Kun koulussa oli puhe että se niin tekee. Vaikka tiedossa oli että vasta piiiiiiiiiiitkän aikaa sen jälkeen kun olemme itse jo menneet. Silti tuli pelko että nyt se sammuu tyyliin huomenna
Pelkäsin yksin kotiin jäämistä jostain syystä
Pikku 761kakkosen jäävaroitusta, varsinkin se musiikki tuntui pelottavalta.
Siiliä kun oli peloteltu et jos kosket sen piikit lähtee irti tarttuu minun.
Pelkäsin vieraita koiria todella paljon. Omaa koiraamme en pelännyt.
Pimeää pelkäsin ihan hirveästi. Oli vaikeuksia kävellä illalla (tai talvella edes iltapäivällä) yksin kotiin kaverin luota. Haja-asutusalueella asuttiin, niin viimeinen pätkä oli ilman katuvaloja, ellei halunnut kiertää pidempää valaistua reittiä. Joskus kiersin, kun en vain voinut mennä pimeän pienen metsän läpi. Tuntui että koko kroppa lamaantuu ja turtuu, sydän hakkasi hulluna ja kurkkua kuristi.
Pelle-Hermannin ilmassa leijuvaa räköttävää kepakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mäkin kammosin tuota.
Mulla oli myös öisin hirveitä pelkotiloja, oliko se sitten pimeänpelkoa vai mitä. Sängyssä piti olla seinään päin kääntyneenä ja kokonaan peiton alla. Olin ihan kauhusta kankeana enkä uskaltanut liikahtaakaan - mutta mitäköhän tarkalleen pelkäsin, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
minä pelkäsin itse pelle-hermannia. Jotenki kammottava
Vierailija kirjoitti:
Pikku 761kakkosen jäävaroitusta, varsinkin se musiikki tuntui pelottavalta.
Varokaa heikkoa jäätä!
Nomut ainaki jäi mieleen.
Joo toi pikku-kakkosen jäävaroitus todellakin tepsi. Pelottelumekaniikallaan. Hyh. Empä ole heikoilla jäillä tallustellu
Ydinsotaa, pallosalamaa, Volvo-Markkasta, Kivikasvojen Vampyyri-leffaa sekä tv:n mustasta jäästä varoittavan tietoiskun noitahahmoa.
Ihan pienenä (1-2-vuotiaana) kuulemma pelkäsin yhtä pahvista joulupukkikoristetta kauheasti, ja se on yhä tallella ja saan siitä jännän epämiellyttävän olon yhä.
Näkkiä. Piti varoa vieressä olevaa salmea.