Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet pystynyt käsittelemään sen että puolisosi ei halua sinua?

Vierailija
09.03.2026 |

Osapuolten sukupuolella ei ole nyt merkitystä. Kyse on siitä kun toinen ei enää halua tai pysty, mutta sanoo että kyse ei ole sinusta. Kyse on vain hänestä. 

Oletko aidosti uskonut? Oletko pystynyt ulkoistamaan itsesi tilanteesta? Onko parisuhteenne pystynyt jatkumaan entisellään? Miten? 

Lisätään vielä että ikää on alle 50 eikä taustalla ole mitään sairauksia tms. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää kiinnosti enemmän siideritölkki ja iPad kuin minä tai kotityöt, joten käsittelin tilanteen hakemalla avioeroa. 

Nyt minulla onneksi on uusi naisystävä, 10 vuotta itseäni nuorempi yh, joka kysyy udeamman kerran viikossa, että "Koska tulet taas luokseni yöksi?"

Vierailija
62/70 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi aina tietää, haluaako vaimoni minua oikeasti, vai onko kyseessä vain velvollisuusseksi. Jos ei halua, mutta ei kwrro sitä, niin se on OK. Jos kertoo ja lakkaa antamasta, niin on hyvin pian tuleva ex-vaimo.

Parisuhde on täynnä kompromisseja puolin ja toisin. Avioseksi on yksi muiden joukossa, ei sen isompi eikä pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi aina tietää, haluaako vaimoni minua oikeasti, vai onko kyseessä vain velvollisuusseksi. Jos ei halua, mutta ei kwrro sitä, niin se on OK. Jos kertoo ja lakkaa antamasta, niin on hyvin pian tuleva ex-vaimo.

Parisuhde on täynnä kompromisseja puolin ja toisin. Avioseksi on yksi muiden joukossa, ei sen isompi eikä pienempi.

Miehen lienee helppo ajatella noin vaimostaan. Itse en osaa samaistua siihen että nauttisi seksistä sellaisen kanssa joka suostuu siihen velvollisuudesta. Mutta mieheltä sellaista velvollisuutta ei voi edes odottaa. Kun miehellä ei seiso, sillä ei seiso. Ja oman kokemukseni mukaan, kun miehellä ei seiso niin ei sitä kiinnosta minkään sortin seksi. Vaikka kuinka haluaisi velvollisuutensa täyttää. 

Vierailija
64/70 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on joskus käsittämättömän suuri kynnys erota paskasta parisuhteesta. Töistä voi  koska tahansa ottaa loparit, kun joku sanoi tai ei sanonut tai teki tai ei tehnyt sitä sun tätä. Mutta huonossa parisuhteessa ryvetään itsesäälissä kunnes kuolo korjaa. Tai oorkeintaan aktiivisesti odotetaan, että unelmien prinssi tai varsinkin prinsessa tulisi sieltä kotisohvalta hakemaan ja veisi mukanaan...

Todennäköisemmin käy niin, että unelmien prinssi tai prinsessa tulee ja vie sen kumppanin, josta et ole itse uskaltanut erota. Käy se niinkin, jollet itse tee päätöstä. Joku toinen säästää sinulta sen vaivan, mutta jälkeen päin on turha valittaa.

Ei kukaan ketään vasten tahtoaan vie. Eli se puoliso, joka on vietävissä, on se jonka kuuluisi erota, eikä skannailla parisuhteen turvasta uusia suhteita.

Vierailija
65/70 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lienee helppo ajatella noin vaimostaan. Itse en osaa samaistua siihen että nauttisi seksistä sellaisen kanssa joka suostuu siihen velvollisuudesta. Mutta mieheltä sellaista velvollisuutta ei voi edes odottaa. Kun miehellä ei seiso, sillä ei seiso. Ja oman kokemukseni mukaan, kun miehellä ei seiso niin ei sitä kiinnosta minkään sortin seksi. Vaikka kuinka haluaisi velvollisuutensa täyttää. 

Eikä todellakaan olisi ok odottaa että toinen suostuisi seksiin vastentahtoisesti mutta ei kertoisi. Lopun alkua.

Vierailija
66/70 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on joskus käsittämättömän suuri kynnys erota paskasta parisuhteesta. Töistä voi  koska tahansa ottaa loparit, kun joku sanoi tai ei sanonut tai teki tai ei tehnyt sitä sun tätä. Mutta huonossa parisuhteessa ryvetään itsesäälissä kunnes kuolo korjaa. Tai oorkeintaan aktiivisesti odotetaan, että unelmien prinssi tai varsinkin prinsessa tulisi sieltä kotisohvalta hakemaan ja veisi mukanaan...

Todennäköisemmin käy niin, että unelmien prinssi tai prinsessa tulee ja vie sen kumppanin, josta et ole itse uskaltanut erota. Käy se niinkin, jollet itse tee päätöstä. Joku toinen säästää sinulta sen vaivan, mutta jälkeen päin on turha valittaa.

Ei kukaan ketään vasten tahtoaan vie. Eli se puoliso, joka on vietävissä, on se jonka kuuluisi erota, eikä skannailla parisuhteen turvasta uusia suhteita.

Eihän työsuhdettakaan irtisanota, ennen kuin on uusi sopimus tehty. Miksi parisuhteiden kanssa toimittaisiin toisin.

Rahaa tarvitsee joka kuukausi ja samoin säännöllistä seksiä, joten mieluummin varman päälle kuin tyhjän päälle.

N49

Vierailija
67/70 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu.  

"mieheksi varttuneena ymmärsin että kelpaa en" 

Vierailija
68/70 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kerran eronnut miehen haluttomuuden vuoksi. Tai se meni niin että mies halusi erota minusta koska koki että ei pysty vastaamaan mun tarpeisiin seksuaalisesti. Ja sen jälkeen kun me palattiin kuitenkin yhteen, eikä mikään ole muuttunut, koen että olen täysin menettänyt oikeuden edes olla surullinen asiasta. En saa sanoa miehelle mitään. Otan vain kaikki pettymykset vastaan. Olenhan ihan itse päättänyt jäädä tähän suhteeseen vaikka olen tiennyt että hän ei halua minua. 

Vierailija
69/70 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän työsuhdettakaan irtisanota, ennen kuin on uusi sopimus tehty. Miksi parisuhteiden kanssa toimittaisiin toisin.

Rahaa tarvitsee joka kuukausi ja samoin säännöllistä seksiä, joten mieluummin varman päälle kuin tyhjän päälle.

N49

Ei parisuhde ole mikään työsuhde, ellet ole maksullinen nainen. Ja työsuhteenkin voi hyvin irtisanoa ilman, että on seuraavaa duunia sovittuna. Mutta jos olisit oikeasti nainen, tietäisit, että haluavalla naisella ei ole mitään vaikeuksia saada seksiä.

Vierailija
70/70 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kerran eronnut miehen haluttomuuden vuoksi. Tai se meni niin että mies halusi erota minusta koska koki että ei pysty vastaamaan mun tarpeisiin seksuaalisesti. Ja sen jälkeen kun me palattiin kuitenkin yhteen, eikä mikään ole muuttunut, koen että olen täysin menettänyt oikeuden edes olla surullinen asiasta. En saa sanoa miehelle mitään. Otan vain kaikki pettymykset vastaan. Olenhan ihan itse päättänyt jäädä tähän suhteeseen vaikka olen tiennyt että hän ei halua minua. 

Tuossa on aika paljon ihan omaa päättelyäsi ja olettamista. Miksi et muka voisi puhua asiasta, tai olla surullinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän